Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

nikita
vlinders
hoi medebruidjes ,wij trouwen 11juli 2009 .wij zijn op zoek naar vlinders of andere ideeeën . ik zou het wel tof vinden om bij het buitenkomen van de kerk zo een pak vlinders vrij te laten . is eens wat anders of 2duiven want ik heb daar wel sc...
Ideeën Reacties: 13 9-6-2008 19:34:30

valentine
tafelafroeping: Films 'dringende hulp'
Hoi allemaal, Over grote 2weken is het zover. Wij zijn nu nog op zoek naar films met bijpassend leuk muzieknummer om de tafelafroeping vlot te laten verlopen. Alle ideeën welkom! We hebben al: grease, footloose, sister act, flinstones, flashdanc...
Ideeën Reacties: 7 9-6-2008 19:24:57

Liesbet
getuige
Hallo allemaal,Ik ben van plan om mijn broer morgen als getuige te vragen voor mijn huwelijk. Mijn zus gaat ook mijn getuige worden, maar enkel voor wat betreft het burgerlijk gedeelte. Haar heb ik al gevraagd.Iemand een origineel idee hoe ik het aan...
Ideeën Reacties: 4 6-6-2008 10:11:15

Sarah
naamkaartjes en menu's (cartoons)
Hoi iedereen,wij vinden de gewone naamkaartjes zo "normaal" en zouden graag iets originelers doen. We hadden nu het plan om aan iedereen op de receptie een klein kaartje met een leuke cartoon (Liefde is, jip en janneke, hagar (?)...)te geve...
Ideeën Reacties: 2 5-6-2008 16:27:48

Annelies
Bedankjes genodigden
Hallo allemaalHeeft er iemand originele ideeën om als bedanking te geven op het einde van het feest? (geen doosje met koekjes ofzo) Ik ben op zoek naar iets totaal anders, iets nieuws...Alvast bedankt!Groetjes Annelies
Ideeën Reacties: 12 4-6-2008 16:30:53

Kim
collage
Hi! Voor mijn zus haar trouw zou ik graag een soort van boekje maken met allerlei foto's van het bruidspaartje. Kan er iemand een voorbeeldje doorsturen of ideeën geven? Voorbeelden kunnen doorgestuurd worden naar kim.impens@telenet.be. Alva...
Ideeën Reacties: 3 4-6-2008 9:04:47

YASMINE
THEMA'S ROND TAFELS/TAFELSCHIKKING
Hallo iedereen, heeft er iemand leuke ideeen om tafels te benoemen naar bepaalde thema's?Ik vind het een leuk idee, maar heb geen inspiratie.Alle tips van harte welkom. De gasten bestaan uit 35 plussers en 55 plussers.Alvast bedankt.
Ideeën Reacties: 6 4-6-2008 1:43:53

Wendy
Heeeel beperkt budget
Hallo trouwertjesGraag hadden we van jullie wat ideetjes gekregen, we zitten momenteel zo een beetje in de put. We zouden graag trouwen, niet op de traditionele manier - en ook enkel voor de wet - maar er toch een feestelijke dag van maken met de naa...
Ideeën Reacties: 16 3-6-2008 15:22:04

Jurgen
verrasing voor partner
Hallo,Zijn hier bepaalde personen die een ideetje hebben om men toekomstig vrouwtje te verrassen op het trouwfeest?
Ideeën Reacties: 8 3-6-2008 10:18:00

Ann
Uitnodigingen
Hallo, eerst dachten we onze uitnodigingen te bestellen maar bij nader inzien zou ik ze graag zelf maken. Ik had gedacht aan een houten plankje dat we bruin schilderen en daarover hangen we met kleine nageltjes een kalk papier aan met in bruine lette...
Ideeën Reacties: 4 2-6-2008 20:16:49

Tine
envelopendoos
Hallo allemaal,ik lees hier vaak over een envelopendoos. Ik had er voordien nog nooit van gehoord, maar vind het wel een goed idee. Ik vraag me nu alleen af waar je zoiets kan kopen?? Ik zou ook niet weten hoe het eruit ziet...
Ideeën Reacties: 10 2-6-2008 11:20:57

Katty
zaalversiering gezocht
Op zaterdagavond 29 Aug geven wij ons trouwfeest in onze parochiezaal. Wij zoeken echter leuke ideeën om de zaal te versieren. Gezien we de 28e trouwen hebben we de ganse ochtend om alles op te zetten samen met vrienden. Maar het moet wel handig...
Ideeën Reacties: 7 1-6-2008 16:11:03

eveline
Liefde is...
Hoi medebruidjesWij zouden op ons huwelijk iets willen doen met de prentjes van Liefde is ...Zou iemand mij zulke prenten kunnen bezorgen?Alvast bedanktGroetjesEvelinepeter.joosen2@telenet.be
Ideeën Reacties: 6 30-5-2008 22:13:34

birgitte
bedankttekst ouders
hallo! zaterdag is onze grote dag. alles is zo goed als in orde, alleen dat we nu nog ijverig op zoek zijn naar een mooie tekst om de ouders te bedanken tijdens de viering. Kan iemand ons hiermee helpen?Merci!Birgitte
Ideeën Reacties: 2 28-5-2008 23:19:23

Kim
Cadreautjes
Hoi allemaal,Wij geven als bedankje kaarsen aan onze ouders en aan de getuigen, metalen beeldjes (die hun beroep uitbeelden). Nu vroeg ik mij af of jullie dit in de kerk gaven of in de feestzaal?GroetjesKim02/08/2008
Ideeën Reacties: 1 26-5-2008 22:06:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...