Nu Online
Momenteel zijn er 405 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Stephanie
echt schoenen nodig voor eerste pas?
Dag bruidjes, Is het echt nodig om tegen je eerste pas ook al je trouwschoenen te hebben?Wat gebeurt er eigenlijk tijdens de eerste pas? Wordt de onderste zoom dan al ingenomen? Of gebeurt dit bij de tweede pas? Of is het zo dat je tijdens de tweede ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 11-1-2010 18:57:48

Maureen
Le Chapeau in Bree
Hoi IedereenIk ben zaterdag langsgeweest bij Le Chapeau in Bree voor mijn trouwjurk en ik moet zeggen dat de service daar echt heel goed is. Om te beginnen heeft ze 15 min met mij gebabbeld over wat ik graag zag en niet graag zag. Daarna mocht ik jur...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-1-2010 11:35:54

vanessa
NIEUW TROUWKLEED maat 38-40
nieuw kleed laten maken op het bestaande model van rembo styling weg wegens zwangerschapµ maat 38-40 kleur ivoor NOOIT GEDRAGEN Spotprijs 150 euro (nieuwprijs 500euro) GRATIS VERZENDINGvoor fotos mail mevanessa280585@hotmail.comofhttp://www.kapa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-1-2010 9:56:31

Kirsten
Pierre-Yves Brussel
Hey mede-bruidjes,even een kort berichtje om jullie te waarschuwen voor Pierre-Yves in Brussel. Ik ben er enkele weken op afspraak geweest maar toen ik mij aanmeldde, viel de verkoopster compleet uit de lucht... Ik had een klein lijstje gemaakt van d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 11-1-2010 9:49:08

vanessa
NIEUW TROUWKLEED maat 38-40
nieuw kleed laten maken op het bestaande model van rembo styling weg wegens zwangerschapµ maat 38-40 kleur ivoor NOOIT GEDRAGEN Spotprijs 150 euro (nieuwprijs 500euro) GRATIS VERZENDINGhttp://www.kapaza.be/detail/23521931/voor fotosvanessa280585...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 9-1-2010 16:17:16

Wendy
Mijn "wauw"-gevoel nog es beleefd :)
Ik ben zo blij!!! Ik ben nog eens binnengegaan in de winkel waar ik mijn kleed besteld heb, om een afspraak te maken voor mijn lingerie te gaan kiezen. Ik had niet verwacht dat het toonzaalmodel van mijn kleed in de winkel zou hangen (raar verhaal, g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-1-2010 19:46:24

Joke
Bruidsmode Steven?
Hallo,Heeft er iemand ervaring met bruidsmode Steven in Torhout?Ik zou daar binnenkort gaan passen.Er zouden nog drie personen meegaan, is dat teveel of net goed?Ik ben benieuwd!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 7-1-2010 10:17:03

kitty
Verabride 2009 goedkoper
Hey bruidjesBen net tot de conclusie gekomen dat mijn droomkleed (blijkt rok en top te zijn) van de collectie 2009 is. AAngezien ik dit toch echt wel eens wil passen en mijn budget nogal klein is, hoop ik dat dit meteen een stuk goedkoper is door van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-1-2010 20:34:05

Deborah
Kledij - trouw voor de wet
Hoi bruidjes!Ik heb reeds mijn trouwkleed enzo, maar ik sta er nu bij stil dat ik ook iets moet hebben voor ons huwelijk voor de wet...Wat dragen jullie en waar gaan jullie gaan zoeken?Grtjs Deborah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 5-1-2010 15:50:30

kitty
Mijn oog valt op zwart-grijs en beetje wit :(
Bij c'est moi zag ik online 2 prachtjurken uit grijze/zwarte stof met een beetje wit in verwerkt. Lijkt echt iets voor mij.Hebben jullie nog tips waar ik nog zulke kleedjes vind ipv wit? Als ze bij c'est moi echt zo pushen, dan is die winkel niets vo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-1-2010 10:35:35

Eva
Trouwjurk gevonden
Dag bruidjes,Na bijna gans vlaanderen te hebben doorkruisd heb ik, enkele dagen voor kerst, eindelijk mijn trouwjurk en supertoffe halsketting gekozen en natuurlijk ook gekocht. Ik zie mij er al volledig in trouwen! Het is eentje geworden van het mer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-1-2010 17:12:08

kitty
Ervaringen c'est moi Nederland
Heeft er imand ervaring met de nederlandse winkel c'est moi?Heb op hun site mijn goesting wel gevonden maar wil ook niet naar Nederland bollen voor en teleurstelling!x Kitty
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-1-2010 9:25:47

Liesbet
Betaalbare trouwjurk in Antwerpen
Dag iedereen,Mijn vriend en ik trouwen op 3 juli 2010 en ik ben begonnen met mijn zoektocht naar een trouwjurk. Omdat het allemaal al genoeg kost, zoek ik er eentje die niet te duur is: liefst max. 500 euro. Ik ben van plan om in januari goed rond te...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-1-2010 0:04:57

margot
Droomjurk gevonden!!!
Dag bruidjes,Ik ben supergelukkig! Na veel zoeken heb ik eindelijk mijn droomjurk gevonden! Het is er ééntje van het merk Colet! Deze collectie is echt een aanrader. Lijkt op Ian Stuart maar is goedkoper! Het is een echt prinsessenkleed.. p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-1-2010 21:44:08

audrey
NIEUW TROUWJURK LA SPOSA 2009 TE KOOP
Dag iedereen,Mijn huwelijk gaat spijtig genoeg niet door.Hopelijk kan ik iemand gelukkig maken met een trouwkleed van La Sposa collectie 2009, model Finesa maat 42. Voor foto's kunnen jullie naar de site gaan. Heb eveneens foto's getrokken die het kl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-1-2010 17:19:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info