Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sig
T Kiezelhuys Kermt
Ben op zoek naar ervaringen met 't Kiezelhuys Kermt?! Is voor ons een kanshebber wat locatie betreft. Maar zijn er nog niet helemaal uit en bijkomende info /sfeerfoto's zijn dus altijd welkom!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 27-1-2015 23:09:33

stacey
ceremoniemeester zonder vervoer regio kortrijk
Hallo, Graag had ik eens gepolst bij jullie vooral dan mensen van de regio kortrijk welke ceremoniemeester aan te raden is. Wij hebben dus enkel een ceremoniemeester nodig want vervoer hebben we al omdat wij volkswagen kever liefhebbers zijn en zelf...
Ceremonie Reacties: 7 27-1-2015 16:14:17

kelly
animatie
 hallo allemaal,Wij trouwen op op 1 augustus 2015,en zijn volop met de voorbereidingen bezig.We zijn nog op zoek naar een show op deze speciale dag...bv :travestieten show of andere entertainment voor in de avond.Voor in de buurt van Reet,g...
Ideeën Reacties: 3 27-1-2015 13:46:42

kenneth
schieting.
hoikes wij zijn op zoek naar "poer, kruid" voor op onze schieting. over een jaar of 5 heb ik er nog omgeweest voor een vriend van mij die trouwde maar toen was het al zoeken voor een apotheker die mij dit wilde bezorgen. (avelgem) Nu is mijn vraag w...
Voorbereiding Reacties: 15 27-1-2015 13:39:57

Kim
Vrije plaats in feestzaal De Lozen Boer op 3/07/2015
Ter info: Wegens annulatie van onze trouw is er in De Lozen Boer (Lochristi) nog een plaats vrij op 3/07/2015
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-1-2015 13:34:09

Ward
Te laat voor maatpak?
Dag allemaal, Mijn vriendin en ik trouwen op 9/5/2015. Zij heeft haar bruidsjurk, ik ben nog op zoek naar een trouwpak dat budgetvriendelijk is. Afgelopen weekend bezochten we enkele winkels, maar al gauw werd duidelijk dat de confectiematen niet aa...
Kledij - Bruidegom Reacties: 20 27-1-2015 9:29:49

ILSE
UITNODIGINGEN
  Hoi Hier ben ik terug, iemand een leuke site voor trouw uitnodigingen?? Geen kitcherige toestanden, liever aan de sobere maar originele kant.Alle ideeën zijn welkom! ;-))grjts
Uitnodigingen Reacties: 9 27-1-2015 8:46:34

Sofie
veldbloemen
Voor mijn boeket zou ik graag veldbloemen hebben. Kan je die ook gewoon bij de lokale bloemist vinden of is dat wat moeilijker?
Bruidsboeket Reacties: 4 27-1-2015 7:43:53

kimberley
duiven
hallo iemand idee waar ik de tortelduifjes kan vinden regio gent ofzo wij zelf zijn van sleidinge ;-) alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 1 27-1-2015 0:12:35

Lindsey
Kapster/visagiste aan huis regio Waregem
Ik ben nog dringend op zoek naar een kapster/visagiste aan huis, regio Waregem. Iemand ideeën?
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 26-1-2015 22:40:15

stephanie
HELP ! fotolocaties gezocht
Lieve mensjes hie ik weet niet als er veel onder jullie van regio Oostende-Bredene en omstreken zijn. Maar wij zijn op zoek naar toffe fotolocaties om onze fotoshoot te doen. Zowel binnen als buiten weten we niet goed hoe, wat, waar... Natuurlijk de ...
Fotografie Reacties: 4 26-1-2015 22:19:34

petra
hoe ver zitten de juli bruidjes met de voorbereidingen?
Afgelopen Vrijdag zijn onze bedankjes , winkelwagenmuntjes geleverd. Vandaag deze mooi ingepakt. Alsook de bedankjes voor de kids. presentatiestuk De uitnodigen zijn ook al geleverd Kleed is gekocht schoenen waren besteld maar zijn nooit aangekomen ...
Voorbereiding Reacties: 114 26-1-2015 20:44:04

leen
te koop decoratiemateriaal
Nu onze trouw toch bijna een jaar achter de rug is, zijn er misschien andere geïnteresseerden voor wat decoratiemateriaal. http://www.kapaza.be/nl/overige-decoratie/decoratieset-huwelijk-valentijn-liefde-92168383.htm Niet op de foto nog heel wa...
Ideeën Reacties: 2 26-1-2015 19:44:43

kim
Dilema
Hey bruidjes, Wij trouwen volgend jaar En ben volop bezig met de feestzaal te kiezen en onze gasten lijst op te stellen, daarbij zijn er een paar obstakels, Mijn vriend heeft een grote familie (150) nu hebben wij reeds een kleine 100 personen waaron...
Voorbereiding Reacties: 9 26-1-2015 19:23:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...