Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

debbie
@kay
hey,heb je al eens aan je tante kunnen horen voor dat adres van dat oud gebouw?groetjes,debbie
Andere Reacties: 0 2-10-2008 22:18:18

debbie
@kay
Andere Reacties: 0 2-10-2008 22:17:25

debbie
@sarah die ook penfo had
hey hey,ik heb al dikwijls jullie foto gezien en ik vind hem heel mooi wij hebben zelf ook 2 kindjes en ik vind dat je echt ziet dat jullie een gezin zijn.maar ik ken jou ik heb vroeger altijd met jou naar school gegaan met de trein kan je het je her...
Andere Reacties: 2 2-10-2008 22:17:10

Lesley
intredelied zaal en bruidstaart
Hey bruidjes,Kunnen jullie me wat ideetjes geven van toffe liedjes die kunnen gebruikt worden voor de intrede van het bruidspaar in de zaal en binnenkomst van bruidstaart?Thx,Lesley
Andere Reacties: 4 2-10-2008 20:10:17

Linsey
kledij bruidskindjes
Ik vroeg me af, wie normaal de kledij voor de bruidskindjes betaald? Wat zijn de gewoonten?Wij zijn nog op het zoek welke kindjes we gaan kiezen.Bedankt
Andere Reacties: 5 2-10-2008 18:52:44

Liesbet
dip
Hey hey,Ik heb op deze website al veel nuttige tips gekregen, maar nu heb ik gewoon goesting om effe te klagen en te zagen. Alvast mijn oprechte excuses hiervoor. Bruidjes die op een roze wolk zitten slaan mijn bericht best over, 't is misschien besm...
Andere Reacties: 11 2-10-2008 17:31:31

Nele
Wie betaalt het etentje van de burgerlijke trouw?
Hallo allemaal,Ik vroeg me af wie "normaal" het etentje betaalt na de wettelijke trouw (indien dit dus niet op dezelfde dag valt als het kerkelijk huwelijk of de alternatieve huwelijksceremonie)?Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Andere Reacties: 9 2-10-2008 15:34:48

Inge
Inge en Jeroen 27/09/08
Hallo allemaal, Eindelijk ben ik er ook aan toe om een verslagje te schrijven van onze dag. En wat een dag. :) Vrijdagavond mijn toekomstige afgezet bij zijn mama en papa. En dan helemaal alleen in dat grote bed. Na een kort nachtje liep om 5.30 de w...
Andere Reacties: 7 2-10-2008 15:00:13

vanessa
gast met trouwkleed
dag iedereenhier ben ik nog eens terug, een eindje verder kon je lezen dat er iemand op mijn huwelijk was met een trouwkleed aan en ik heb een foto gevonden van haar, wijzelf hadden er geen laten nemen, wie ze wil zien moet maar eens zijn of haar ema...
Andere Reacties: 94 2-10-2008 14:28:12

nathalie
misboekje
dag bruidjes,heeft nog iemand van jullie misboekjes of tips en tekstjes om te gebruiken in het misboekje? Je mag ze altijd sturen naar natje_penninck@hotmail.com
Andere Reacties: 4 2-10-2008 13:00:06

Manon
7 februari 2009
Dag bruidjes,Ik wou gewoon graag weten wie er ook op 7 februari 2009 trouwt ? Ik vroeg me ook af wat er bij jullie al allemaal geregeld is. Ik heb de indruk dat er bij mij nog zoveel moet gebeuren, maar dat het nu daarvoor al te vroeg is zoals de uit...
Andere Reacties: 9 2-10-2008 10:03:17

Tine
Guadeloupe of cruise
Hey! Wij trouwen op 16 mei en zijn aan het nadenken over de huwelijksreis. We hebben gedacht aan Guadeloupe of een cruise op de Middellandse Zee. Heeft iemand ervaring met een van deze twee reizen? Wat zijn de plus- en minpunten?Alvast bedankt,Tine
Andere Reacties: 4 1-10-2008 21:09:42

Ilse
Linea Raffaelli - wie heeft een kleedje uit de collectie 2008 gekocht
Hey bruidjes,ik ben vandaag voor de eerste keer gaan passen. Ik ben helemaal weg van een kleedje van Linea uit de collectie van 2008. Ik ben iets vroeger gaan passen omdat ik de nieuwe collecties een beetje vind tegenvallen, allemaal vrij bombastisch...
Andere Reacties: 15 1-10-2008 19:15:53

delphine
wat mee te nemen op de dag zelf?
Dag iedereen,Heeft iemand misschien een lijstje met handige dingen om mee te nemen op de trouwdag, ik denk bijv. aan veiligheidsspelden, pleisters, compeed,...Overmorgen is het zover!!!!!bedankt!!
Andere Reacties: 5 1-10-2008 18:32:13

Liesbet
tiara
Ik trouw binnen drie weken en heb enkele maanden geleden bij de Veritas een mooie tiara gekocht voor 19.95 euro.Maar..in overleg met de kapster hebben we besloten om hem toch niet te gebruiken.Hij kan makkelijk zitten zonder speldjes en heeft mooie c...
Andere Reacties: 1 1-10-2008 15:39:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...