Nu Online
Momenteel zijn er 404 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Tina
aangepaste etiketten
Wie kan er mij zeggen waar je etiketten voor bv champagneflessen kan laten personaliseren als bedankje? En moet je dan de oorspronkelijke etiketten verwijderen of koop je speciale flessen?Groetjes,Tina 16/8/08
Ideeën Reacties: 5 26-5-2008 15:56:02

nele
getuigen vragen
hey,Ik heb een vraagje wat is een leuke en originele manier om een getuige te vragen.Dank je
Ideeën Reacties: 11 26-5-2008 11:12:04

Bieke
een vraagje voor Sofie
Ik vraag me af waar jij die beelden voor de getuigen gevonden hebt? Het lijkt me een leuk idee maar weet niet waar ik dat kan kopen.je mag mij je antwoord mailen op biekebo5@hotmail.com. alvast bedankt
Ideeën Reacties: 0 24-5-2008 16:39:44

Sabrina
versiering voor wandelpad aan de voordeur
hallo,wij trouwen volgend jaar en ben stilletjesaan ideetjes aan het opdoen doordat wij al samenwonen komt iedereen hier toe nu weet ik totaal niet hoe ik het moet versieren want voor je aan de voordeur komt is er een wandelpad dat door onze tuin loo...
Ideeën Reacties: 1 22-5-2008 23:02:54

Sabrina
idee voor ringen in de kerk
hallo bruidjes, wij trouwen op 30/08/08 en zijn nu toch ook al volop bezig met de voorbereidingen. weten jullie soms nog leuke ideeen om de bruids kindjes de ringen naar voor te brengen in de kerk?groetjes
Ideeën Reacties: 4 22-5-2008 19:04:43

joke
volksspelen
Hey Trouwertjes,Wij waren nog op zoek voor een leuke entertaining voor de receptie en dachten daarbij dan aan volksspelen. Nu mijn vraagje; kent er iemand een goed adresje hiervoor, liefst regio Vlaams - Brabant (Leuven en omstreken?) Hebben jullie m...
Ideeën Reacties: 3 22-5-2008 16:55:31

Wendy
Liedje om ouders, getuigen ed. te bedanken
Hallo, Wij zijn gisteren onze menu enzo gaan bespreken in de feestzaal. Na het voorgerecht gaan we onze ouders, getuigen en nog enkele andere mensen bedanken. De feestzaal stelde het liedje 'bedankt lieve ouders' voor van Vader Abraham. Heel mooi ...
Ideeën Reacties: 1 22-5-2008 8:47:51

Ester
cadeautje getuigen
wij trouwen op 08/08/2008 en ik ben nog op zoek naar een leuk cadeautje voor onze getuigen. We willen het niet té duur maken. Iemand een leuk ideetje??
Ideeën Reacties: 4 21-5-2008 14:45:10

Terryn
Feestviltje
Hoi iedereen,Heeft er iemand ervaring met het "feestviltje" of "bierviltje"?Vindt je dit een aanrader? En waarom wel/niet?Alvast bedankt voor jullie reactie hoor!MvgEls 19 juli 2008
Ideeën Reacties: 4 19-5-2008 19:40:09

Annelies
gastenboek
Hoi Wat schrijven jullie op de eerste pagina van jullie gastenboek? Ik had al gedacht aan een foto van ons tweetjes en daar een tekstje ofzo bij te zetten! Iemand leuke ideeën?Bedankt!Annelies
Ideeën Reacties: 5 19-5-2008 16:37:05

p
Witte duiven
Hoi bruidjes,Weten jullie misschien waar ik witte duiven kan huren of eventueel kopen, omgevind Antwerpen.Alvast hartelijk bedankt, en nog veel pleziergroetjes Peggy
Ideeën Reacties: 2 18-5-2008 12:59:36

Patricia
gepersonaliseerde wijn
Hallo,Ik heb hier iets gelezen over wijn met gepersonaliseerd label, als geschenk voor de suite. Weet iemand waar ik dit kan bestellen?groeten, Pat
Ideeën Reacties: 5 18-5-2008 12:05:46

Sofie
fotocliphouder
Hey iedereen, Ik zou voor de naamkaartjes een fotocliphouder willen voorzien met onze naam en trouwdatum erop (via een site van relatiegeschenken). Denken jullie dat de gasten hier achteraf iets mee zijn ? Of houd ik het maar beter bij de traditionel...
Ideeën Reacties: 2 18-5-2008 7:25:15

sarah
Tafelkaartjes maken?
Hey,weet er iemand een site waar je zelf tafelkaartjes kan maken?Alvast bedanktGrtz sarah
Ideeën Reacties: 1 17-5-2008 21:37:19

nicole
kinder ideetjes voor bij huwelijksmis
Hoi medebruidjesWij trouwen op 5 september 2008, en nu willen wij in onze huwelijksmis ook iets leuks doen voor onze kinderen en andere kinderen (v/d klas)Ik heb alleen geen idee wat?? Wie heeft er ook zo iets of weet iets leuks?Alvast heel hartelijk...
Ideeën Reacties: 5 16-5-2008 19:53:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...