Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Debbie
Site met Decoratie & Gadgets
Goedemorgen! in mijn zoektocht kwam ik onderstaande site tegen. Hier staan leuke dingen op :o) http://www.cinderellawedding.nl/ Handig dat je ook spulletjes kunt zoeken adh van kleuren enzo, zodat je direct in je themakleuren kunt zien wat ze aanb...
Voorbereiding Reacties: 1 3-8-2012 8:35:50

ellen
Ervaringen trouwfuif?
Beste, Wij zijn 10 jaar samen en trouwen in december,ik wilde altijd al graag trouwen maar mijn vriend wilde vooral niet teveel tralala Dus ja,daar heb ik me ondertussen bij neergelegd.... We trouwen voor de wet en geven s'avonds een trouwfuif voor ...
Voorbereiding Reacties: 1 2-8-2012 22:41:33

Sandra
Traiteur troubles - part 2 - opgelost!
Hallo allemaal, Wie mijn vorige post gelezen heeft, weet dat er moeilijkheden waren met onze 'traiteur'. Ik vind die persoon zelfs de naam niet meer waardig, meer dan een veredelde prutser is hij niet!! Gezien we niet echt iets op papier hadden staa...
Voorbereiding Reacties: 22 2-8-2012 22:32:54

Melissa
Rozenblaadjes bij ava?
Zoals de titel dus zegt :) Hebben ze rozenblaadjes bij Ava? Ik had 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij weddinggiftshop.nl en het loopt steeds fout! Ik moest al 2 dagen wachten op een bevestiging van mijn bestelling. Dan kreeg ik een foutief...
Voorbereiding Reacties: 16 2-8-2012 17:57:27

Elke
Morgen is het zover :)
De dichte familie die in België woont (en wij dus in Nederland) is al toegekomen en ze zijn al in de b&b getrokken die we afgehuurd hebben. Straks gaan we eten met z'n allen. Maar minder uitgebreid dan morgen natuurlijk. Na anderhalf jaar vo...
Voorbereiding Reacties: 4 2-8-2012 17:27:07

sarah
aiaiai...dat belooft
Ik weet niet wat dat is met mij, maar als ik tegenwoordig de verslagjes lees en de foto's bekijk van de vers getrouwde koppeltjes, doe ik niet anders dan bleiten...dat belooft voor binnen drie weken wanneer het onze beurt is 
Voorbereiding Reacties: 6 2-8-2012 16:01:41

BruidjeXX
bedanktekstje getuigen
We zijn op zoek naar een kort maar krachtig tekstje om onze getuigen te bedanken.. Heeft er iemand een voorbeeldje? Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 0 2-8-2012 12:36:20

Stéphanie
Dan toch voor de kerk!
Dan toch maar beslist om voor de kerk te trouwen en stiekem ben ik er blij om. We hadden eerst afgesproken om niet voor de kerk te trouwen (als kind droomde ik ervan om dit wel te doen omdat het zo super romantisch is en het er toch wel bij hoort) om...
Voorbereiding Reacties: 16 2-8-2012 11:25:17

mistery
welke personen wisten het voordien
Ik vroeg me af als jullie voordat jullie je vriend/vriendin ten huwelijk vroegen het aan iemand hadden verteld? Bv vrienden, ouders, familie Dit kan misschien zijn gewoon omdat je het wou vertellen, of omdat je hun hulp nodig had Ben benieuwd :)
Voorbereiding Reacties: 10 2-8-2012 11:19:29

Melissa
Gisteren een dag vol stress...en happiness :)
Hey Hey! Met nog 9 dagen op de teller spring ik hier bijna letterlijk uit mijn vel... Mijn ventje wordt bijna gek met mij in huis en ik kan hem geen ongelijk geven... Gisteren een half dagje verlof genomen want ik moest om 15h bij Bruidsmode Younie...
Voorbereiding Reacties: 23 2-8-2012 10:46:07

sara
bruinen
hey weet iemand waar kunt laten suiten (airbrush tanning)? het moet zeer betrouwbaar zijn met jezelf of andere vrienden ervaring ik heb niet zoveel tijd meer en de zonnebank lukt nie zo goed en is btw kei ongezond voor de huid het moetwel in de buurt...
Voorbereiding Reacties: 4 2-8-2012 9:58:34

Jessica
Het 17 dagendieet
Hallo bruidjes, Sinds maandag ben ik gestart met het 17 dagendieet. Het is vandaag mijn 4de dag en ben reeds 800 gram afgevallen op 3 dagen. Zijn er hier nog die met dit dieet begonnen of bezig zijn? Het is mijn laatste maand en binnenkort de pas, d...
Voorbereiding Reacties: 15 2-8-2012 8:37:48

Evelien
Met 29 dagen op de teller loopt alles vlot!
Heyhey, Zoals jullie al kunnen lezen, loopt alles momenteel zeer vlot! :-) De gasten moesten tegen 01/08 bevestigen (gisteren dus) en met trots kan ik zeggen dat van de 125 genodigden voor het avondfeest er reeds 121 bevestigd hebben en er 112 effe...
Voorbereiding Reacties: 6 2-8-2012 7:29:14

Katia
Au pijntje, hopen dat alles goed komt!!
Gisteren heb ik te vroeg gejuicht denk ik! Overdag had ik mijn fb-status nog vernieuwt met de tekst: Is zo blij gelijk een klein kindje! De mailtjes en telefoontjes komen binnen van afgewerkte dingen en pakjes worden bezorgd!! Na een jaar en half b...
Voorbereiding Reacties: 3 1-8-2012 13:50:00

Bianca
Houten letters
Wij gaan als gastenboek houten letters gebruiken. Ik had deze een drietal weken geleden al besteld en natuurlijk zat ik al meteen vol nieuwsgierigheid te wachten.. Daarnet heeft de post mijn letters gebracht. En ze zijn gewoon super! Heel mooi afgew...
Voorbereiding Reacties: 11 1-8-2012 9:35:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...