Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Wanneer is een zaal goed?
Hallo iedereen, Wij zijn dus nog steeds op zoek naar een goeie zaal... Waar letten jullie op als je een zaal gaat bekijken? Iemand soms tips van feestzalen in de regio Ieper, Roeselare, Kortrijk?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-1-2015 17:27:20

Tanja
Filmpjes van onze trouwdag !!!
Ondertussen bijna een half jaartje getrouwd. Wat vliegt de tijd toch...  Hieronder 3 leuke filmpjes van onze mooiste dag https://www.youtube.com/watch?v=SPwUV2WzkrE https://www.youtube.com/watch?v=ueizHBCUwDw https://www.youtube.com/watch?v=CNC...
Video Reacties: 2 26-1-2015 15:56:57

Elke
STOLA TE KOOP: POIRIER (IVOOR) ROZENMOTIEF
Ik verkoop mijn stola die ik ook niet heb aangehad door het warme afgelopen pinksterweekend. Ikzelf heb er 100 euro voor betaald en ik doe hem weg voor 45 euro.Ben in bezit van foto's.Af te halen in Aalst of opsturen na betaling  
Kledij - Accessoires Reacties: 7 26-1-2015 14:17:18

Elke
NIEUWE TROUWSCHOENEN TE KOOP: RAINBOW CLUB FLORRIE (40)
Ik verkoop mijn trouwschoenen aangezien ik vorig jaar met ons huwelijk 2 paar had gekocht nl. model Penny en model Florrie maat 40. Kontoen niet kiezen tussen gesloten schoenen en sandalen. Ik verkoop dus de sandalen. Ben in bezit van de aankoopfact...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 26-1-2015 14:12:16

Brenda
Wanneer uitnodigingen opsturen?
Hallo allemaal We trouwen op zaterdag 29/8/2015 en we vroegen ons af wanneer we best onze uitnodigingen opsturen. We hebben deze maand save the date kaartjes afgegeven. De mensen van het zaal willen 2 maand op voorhand het voorlopige aantal weten....
Uitnodigingen Reacties: 4 26-1-2015 14:06:12

Xxx
Locatie fotografie Merchtem
Hey, Kennen jullie nieuwe, leuke binnen-en buitenlocaties voor het fotograferen van een huwelijkspaar in de buurt van Merchtem? Kasteel (ook binnen in kasteel), domein, verlaten panden zoals fabriek, graffitiwanden...noem maar op? Dankjewel! Tommy
Locaties - Fotografie Reacties: 0 26-1-2015 13:24:25

Vanessa
Wat dragen onder kleed?
Ik heb een aansluitend kleed in een dunne stof. Wat draag ik daar het best onder?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 26-1-2015 13:23:04

Lynn
make-up + kapsels regio ekeren
Hoi allemaal! Ik ben nog op zoek naar iemand die mijn make-up en haar wil doen op mijn grote dag. Ook voor de 5 bruidsmeisjes en de mama. Wie o wie wilt hier een offerte voor opmaken?  :)
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 26-1-2015 12:32:29

Zara
Trouwvervoer - Bus
Alle trouwbeurzen, internet,...overlopen en nog altijd geen vervoer gevonden voor ons en onze suite :-s. Wie kan ons helpen aan adresjes/ contactgegevens/...Hopelijk zit er eentje bij die wij nog niet gecontacteerd hebben ( wedding 27/06/2015). Merci...
Ceremonie Reacties: 8 26-1-2015 11:55:59

ingrid
Ideeën huwelijksreis MAART 2016
wie heeft ideeën voor huwelijksreis maart. Zon zeker nodig , maar ook betaalbaar. Is voor 10-tal dagen dus liefst geen vluchten van meer dan 10uur. Alle ideeën zijn welkom.
Huwelijksreis Reacties: 4 26-1-2015 11:16:37

ingrid
Gezocht Make Up dame
regio St-Niklaas , iemand gezocht die mooi make up kan aanbrengen
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 26-1-2015 11:14:13

ingrid
KAPSTER GEZOCHT
regio St Niklaas. Kapster gezocht die goed is in Extensions plaatsen en er iets moois mee kan doen van opsteek ofzo
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 26-1-2015 11:12:50

Jessica
Trouwjurk Sincerity Bridal + accessoires te koop!
Hallo toekomstige bruidjes!! Onze trouwdag zit er ondertussen al een tijdje op! Het was een prachtige dag die wij samen beleefd hebben, met vele mooie herinneringen. Ik en mijn man hebben besloten om toch mijn trouwjurk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 26-1-2015 10:18:55

cynthia
Kasteel Te Lake, Kasteel Rozelaar of Hoeve Engelendael
Dag bruidjes,Wij zijn sinds kort verloofd. Dit is tevens ook mijn eerste post op het forum. Wij zijn al volop opzoek naar een feestzaal. We hebben er al 11 bezocht. Dit is onze top 3 waar we maar niet kunnen uitkiezen!- Kasteel Te Lake:+ j...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-1-2015 10:04:48

Marieke
Linea Rafaelli te koop
Wegens echtscheiding mag mijn trouwkleed Linea Rafaelli weg. Het is aangekocht in de concept store in Brugge, collectie 2009. Momenteel moet ik nog foto's maken, kan zeker op aanvraag. Zelf ben ik 1m59 dus het is gemaakt op mijn "lengte". Het is een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-1-2015 9:53:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...