Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
...
Volgende
Laatste
jessy
Ten boogaerde
Hey, wij willen graag trouwen op 27/11We hadden gedacht beroep te doen op de zaal ten boogaert, maar weet hier niets over, mss mensen die er ervaring mee hebbent? We zouden met een stuk of 70 mensen zijn.Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
22-10-2008 0:39:34
Silvia
Help, Wat moet ik toch kiezen : feestzaal kasteel van Saffelaere of Mimosa
Hallo iedereen,ik zit voortdurend te piekeren en hoop dat jullie me misschien kunnen helpen. Mijn vriend in ik gaan volgend jaar trouwen, maar we twijfelen nog tussen twee zalen. Ze verschillen wel in kostprijs, maar het ene is meer afgeerkt dan het ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
21-10-2008 23:20:46
lies
hotel serwir
hey,Wij trouwen in Juni 2009 en hebben onze feestzaal vastgelegd. Het is Hotel serwir geworden in Sint-niklaas. Heeft er iemand ervaring met deze Feestzaal? groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
21-10-2008 20:01:51
stefanie
zaal
hey,wij gaan trouwen in 2010, maar heb gehoord dat je er voor een zaal snal moet bijzijn.weet er iemand een leuke zaal? zou graag een moderne zaal willen, dit maakt het nog eens zo moeilijk... de omgeving zou lei, heist op den berg, mechelen...kan ie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
21-10-2008 19:39:13
lucie
traiteur
weet er iemand nog een goede traiteur in omgeving stekene, sint gilles waas beveren waas
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
21-10-2008 17:46:57
lode
dj
Domein martinus werkt samen met een vaste dj up to you heeft iemand hier ervaring mee
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
21-10-2008 15:43:49
Lien
Met of zonder bedieing dansfeest - visscherie/cofar
Wij trouwens in de Visscherie in Oostrozebeke. Voor het avondfeest moeten we de keuze maken tussen een barformule of een bediening aan tafel.Bij de barformule komen na het dessert bordjes op tafel met daarop dat de gasten hun drankjes kunnen gaan bes...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
21-10-2008 13:28:58
Dorien
Mooie feestzaal goed bij prijs regio Aarschot ...
Hallo , Wij zijn op zoek naar een mooie feestzaal waar je in de zomer ook buiten kan.Liefst redelijk goed bij prijs.Regio Aarschot ...Alvast bedankt , Dorien
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
21-10-2008 11:36:44
gaelle
Den hof zelzate
Dag aanstaande bruidjes,Wij zijn op bezoek geweest naar den hof in zelate en vonden dit wel een mooie locatie.We hebben de zaal nog niet vastgelegd want hadden eerst graag nog wat extra info. Heb je daar al een feest meegemaakt? Zou je ons dan kunnen...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
21-10-2008 10:22:58
Dorien
Feestzaal regio aarschot liefst zonder catering!?
Hallo allemaal , ik ben op zoek naar een feestzaal voor ongeveer 120 personen liefst zonder catering. Hebben jullie misschien een paar ideetjes??? Alvast bedankt , Dorien
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
20-10-2008 16:28:11
An
Klokhof Kortrijk
Hallo meiden, Wij hebben voor ons feest volgend jaar het Klokhof in Kortrijk gereserveerd. Heeft er iemand feedback over deze feestzaal?Groetjes, An
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
19-10-2008 22:12:49
Cindy
Feestzaal De Salmhoeve te Bonheiden
hallo iedereen, In augustus 2009 treden wij in het huwelijk.We zijn van zin om ons huwelijksfeest te laten doorgaan in de Salmhoeve in Bonheiden.Wat we gehoord hebben is dat het eten er zeer lekker is, maar heeft er iemand hier ervaring mee?GroetjesD...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
19-10-2008 21:25:34
amin
Locatie regio Aalst - geen klassieke "trouwzaal"
Hey,Wij willen in aug/sept 2009 trouwen, en kijken nu uit naar een geschikte zaal. We hebben het echter niet begrepen op de klassieke "all-inn" zalen voor trouwfeesten. Bedoeling is om een trouwfuif te geven zonder gangenmenu en zo. Eerder ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
19-10-2008 12:44:06
S
Diependael Mechelen
Dag trouwcollega's en -anciens,Mijn vriendin en ik zoeken voor ons huwelijk in september 2009 een betaalbare zaal in het Mechelse. Ons oog was gevallen op Diependael (balletstudio en congrescentrum) in het centrum van Mechelen. Heeft iemand ervaring ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
18-10-2008 22:22:23
Delphine
Zaal Valkenbulcke te Drongen
Hallo, zijn er mensen die getrouwd zijn (of naar een trouwfeest geweest zijn) in Valkenbulcke? Kan je me laten weten hoe het was? Leek ons een zeer mooie zaal... Alvast bedankt! Groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
18-10-2008 17:57:21
Eerste
Vorige
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ludwig Coessens
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info