Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Shibby
Plots toch kunnen komen :)
Hoi allemaal, ik heb hier al vaak op het forum gelezen dat mensen nog last-minute afzeggen, hier heb ik het omgekeerde voor.We trouwen vrijdag en gisteren hebben vier mensen voor de receptie nog gevraagd of ze mochten komen en deze morgen nog twee m...
Voorbereiding Reacties: 3 1-8-2012 8:43:04

Sandra
36 dagen - traiteur troubles...
Goeiemorgen allemaal, Mijn bridezilla modus is volledig TILT geslagen deze ochtend! Even de situatie schetsen: onze traiteurdienst wordt verzorgd door de partner van een collega van mij, collega zelf en nog mensen die ze inhuren voor de bediening. A...
Voorbereiding Reacties: 14 1-8-2012 8:09:46

mel
Tips gevraagd :-)
Dag bruidjes Op 9 maart 2013 is het voor mij zover. Al volop bezig aan de voorbereidingen, maar ik zit even vast en bedacht me dat jullie mij misschien kunnen helpen. Ik woon momenteel met mijn ventje in Geel, maar ben helemaal niet afkomstig van h...
Voorbereiding Reacties: 2 31-7-2012 20:40:16

Charlotte
Feestviltjes te koop - 189 stuks
Wij hebben nog 189 feestviltjes over van ons trouwfeest.zie www.hetfeestviltje.beDe verschillende vragen staan op de site Wij kochten er 250 stuks voor 150 euroEr zaten 20 balpennen bij - een map met kaftjes om 120 feestviltjes in te beware...
Voorbereiding Reacties: 5 31-7-2012 17:14:23

Charlotte
Nog enkel spulen te koop die we over hebben van onze trouw.
Onze trouw is al een tijdje voorbij daarom enkele spulletjes te koop. Kijk gerust en vraag zeker naar de prijzen. Voor jullie maak ik er een goede prijs van. http://www.2dehands.be/winkel/charlottep Groeten Charlotte 
Voorbereiding Reacties: 5 31-7-2012 17:08:31

jana
Bloemist fine fleur Brugge
Dag bruidjes, Ik ben al eens aan het rondkijken voor een bloemist regio Brugge. Nu is mijn vraagje: wie heeft er al ervaring met fine fleur in Brugge? Wij zouden bruidsboeket, twee kleine boeketjes voor de bruidsmeisjes, een altaarstuk, stuk voor ...
Voorbereiding Reacties: 3 31-7-2012 11:33:23

Evi
gastenboek met vragen, inleidende tekst?
Aloha! Heeft er iemand een leuk idee voor een inleidend tekst bij 'gastenboek-tegels' met vragen op die gasten kunnen invullen?Wij hebben zelf met stempels oude tegels nagemaakt en deze gaan we na onze trouw in onze wc hangen, de vragen enzo zijn al ...
Voorbereiding Reacties: 3 31-7-2012 10:50:42

Kelly
Decoratieartikelen te koop
Lieve bruidjes, ik heb hier nog steeds verschillende spulletjes liggen die dringend weg mogen.... * 18 turquoise onderwaterledjes, deze geven een heel mooi effect in combinatie met gelparels! http://www.2dehands.be/overig/overig/overige-artikels/t...
Voorbereiding Reacties: 1 31-7-2012 10:06:16

Wendy
in dubio
trouwfuif of alles erop en eraan? ja,daar twijfelen we nu dus over. Wij zijn bijna 4.5 jaar samen,wonen al 4 jaar samen,hebben twee kindjes van 2 en 5 maand. Natuurlijk is budget dus belangrijk voor ons. Maar wie wil er  nu niet een hele dag pri...
Voorbereiding Reacties: 16 31-7-2012 8:40:51

Sabrina
Wanneer voor ringen gaan kijken?
Hallo allemaal! Ik vroeg mij af hoe lang op voorhand je voor ringen kan gaan kijken? Ik heb al en idee van wat ik wil en ook mijn toekomstige heeft al een goed idee, maar het lijkt me nog te vroeg om nu al te gaan kijken. Graag jullie advies! groet...
Voorbereiding Reacties: 11 31-7-2012 7:46:36

virginie
07/07/2012 een dagje om nooit meer te vergeten!
7juli begon heel vroeg voor mij en mijn ventje inmiddels. Om5u opgestaan om de rode loper klaar te leggen en de ballonnen buiten te zetten. Nadien is mijn ventje naar zijn broer getrokken om hem aan te kleden en om 08u15 de limousines...
Voorbereiding Reacties: 14 30-7-2012 22:40:45

Caroline
Snoepjes uit MAKRO ?
Hallo, Als aandenken en voor de tafelschikking zou ik zakjes willen vullen met snoepjes.. Ik heb in totaal +/- 12 kg snoep nodig dat ik heb uitgerekend. Komen jullie soms bij makro?? Hebben ze daar snoepjes in grootverpakking (per kilo ofzoo,??) I...
Voorbereiding Reacties: 5 30-7-2012 19:36:06

Saskia
Nog 25 dagen en veel te doen
hey wij hebben nog 25 dagen om alles klaar te krijgen. Ik ben nog maar bevallen op 26/05/2012 van ons zoontje en nu loopt alles van de trouw achter en moeten we ons haasten. Deze week moeten we nog: onze cd afwerken van onze openingsdans en dan oefe...
Voorbereiding Reacties: 3 30-7-2012 13:01:27

Stéphanie
Bruidsmeisjes
Dag dames! Heb een vraagje over mijn bruidsmeisjes. Ik heb er namelijk 3, dit zijn 3 goede vriendinnen van mij. Nu had ik eerst het idee om ze met de avond voor onze trouwdag allemaal bij mij te laten slapen. Het idee erachter is dat ze dan al bij m...
Voorbereiding Reacties: 5 30-7-2012 12:17:09

Ann
gastenboek
Dag iedereen, ik was net bezig met ons gastenboek, wat schrijven jullie daar zelf in? Op het eerste blad? Groetjes en alvast bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 8 30-7-2012 11:13:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...