Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sanne
d'hulhaege
Iemand ervaring met feestzaal D'hulhaege in Deinze? Wij hebben er zaterdag op bezoek geweest en deze zaal spreekt ons wel enorm aan.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-1-2015 9:46:01

Brenda
Fotograaf mee laten eten?
Hallo allemaal Onze fotograaf is van 's morgen tot met onze openingsdans aanwezig bij ons. Hoe doen jullie het met jullie fotograaf voor het eten? Ik dacht die gewoon met ons laten mee eten, ... graag jullie ervaringen of hoe het jullie gaan doen. ...
Fotografie Reacties: 8 26-1-2015 9:05:07

Karen
Trouwjurk gekozen!
Hallo bruidjes, Dit weekend ben ik nog eens trouwkleedjes gaan passen in Koonings in Nederland. En ik heb mijn kleed gekozen! Ben heel blij, maar langs de andere kant vind ik het ook wel wat "eng"... Het is zo definitief he... No way back!...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-1-2015 20:50:41

elien
Te koop: hartenflesjes / pomanders / bedankdoosje / menustempel / bloemetjes.
Hey iedereen, Na 155 dagen getrouwd te zijn nu even de tijd genomen om wat materiaal van onze trouw te koop te zetten.Je kunt de foto's bekijken op onderstaande site.Hier al even de prijzen.-Hartenflesjes 32 stuks (...
Ideeën Reacties: 3 25-1-2015 20:22:33

stefan
gezocht iemand die goed make up aan kan brengen en kapper kan regio hoegaarden
hallo we zijn op zoek naar iemand die goed make up kan aanbrengen en ook haren kan doen wij zijn van hoegaarden en we trouwen op 31 juli 2015 om 14u en als het kan betaalbaar a.u.b. groetjes 
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 25-1-2015 20:20:59

Sarah
Fotograaf regio Antwerpen
Hallo, Ik trouw op 1 juli 2016 en ben al eens aan het rondkijken of ik een goedkope trouwfotograaf vind. Ik wil er als budget maximum zo'n 500 euro aan geven aangezien ons trouwbudget uiteraard niet gigantisch is.Heb hier en daar al enkele gevonden d...
Fotografie Reacties: 7 25-1-2015 18:56:03

kenneth
recente ervaring met feestzaal "ter eerste"
hoikeswij zijn op zoek naar een feestzaal en zijn al eens naar ter eerste geweest en vonden het een prachtige locatie.is het wel geen nadeel dat den bar ver van den dansvloer ligt ?Alsook op een hoogt  dus met trapjes?den dansvlo...
Locatie Reacties: 3 25-1-2015 18:29:18

Jolien
Huwelijksblog + stand van zaken
Dag bruidjes, Ik vraag me af of er iemand onder jullie 'blogt' over zijn/haar huwelijk... Wij doen dat zelf wel en ben benieuwd om andere blogs te lezen... Dus voor de bloggers onder ons, je mag je altijd jullie website doorsturen! :-) Onze...
Voorbereiding Reacties: 11 25-1-2015 17:04:31

ILSE
UITNODIGINGEN MAKEN
Hoi  Ik heb ondertussen een mooie uitnodiging gevonden, nu nog de tekst, wij hebben drie soorten gasten 1/ receptie2/ feest (receptie + dagfeest + avondfeest)3/ extra avondgastenNu komt het, hoe formuleer je dit allemaal?  Ik heb ...
Uitnodigingen Reacties: 5 25-1-2015 10:18:50

Chantal
2de huwelijk
 ik wou even een vraag stellen, wie trouwt hier voor de 2de keer en wou of wil dit terug graag voor de kerk trouwen en in hoeverre kan dit in ons landje en wat houd het in dit te kunnen verwezenlijken ?
Ceremonie Reacties: 6 25-1-2015 1:38:59

Chantal
feestzaal Scala
Morgen gaan we naar een locatie kijken voor onzen trouw, tweede opinie is feestzaal Scala in Beveren, iemand hier ervaringen mee en is het zowat te doen in prijs of is dit enkel voor mensen die heel veel centjes willen uitgeven ? Lijkt me w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-1-2015 1:04:45

Nele
kapster regio Mechelen ?
Hallo iedereen, Ik ben nog op zoek naar iemand die mijn kapsel zou kunnen doen op de grote dag.Wie beveelt een kapster aan in regio Mechelen ?Groetjes,Nele
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 24-1-2015 21:07:45

evelien
binnenlocatie voor foto's regio Duffel
Wij zijn nog volop aan het zoek naar een binnenlocatie voor foto's te nemen regio Duffel. ( We hopen natuurlijk dat het zeer mooi weer is ) Iemand enig idee?
Locaties - Fotografie Reacties: 2 24-1-2015 20:58:54

Sarah
Rekeningnummer op uitnodigingen
Ik vroeg mij af hoe jullie je rekeningnummer op de uitnodigingen zetten voor het geval dat mensen geld willen geven? Wij willen er niet echt een tekstje bij zetten omdat we mensen ook niet de indruk willen geven dat ze "verplicht" zijn om geld te gev...
Uitnodigingen Reacties: 10 24-1-2015 13:19:16

eline
dilemma wat op het gemeentehuis
Heej allemaal , Wij willen graag de ringen op onze ceremonie doen wat geven jullie elkaar dan in het gemeentehuis of ? Groetjes
Ceremonie Reacties: 5 24-1-2015 6:17:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...