Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kristien
gezocht: verhuur gele beetle
Hallo, kent er iemand die rondrijdt met een gele beetle, het mag maar moet geen cabrio zijn?We zijn er al lang op zoek, we trouwen op 16/05/2009 voor de Kerk en zouden dan graag zelf rondrijden in een gele beetle.Groetjes,Kristien
Andere Reacties: 1 30-9-2008 18:31:04

Lut
Dressed by Jill
Hey iedereen!Op de website www.dressedbyjill.nl staan echt héél mooie accessoires en zo! Maar heeft er al iemand ervaring met deze site? Ik heb er nl. schoenen op gezien die ik graag wil, maar online schoenen bestellen, vind ik precies wat ...
Andere Reacties: 1 30-9-2008 18:30:47

patricia
dringens binnenlocatie regio tielt,wingene,beernem gezocht
hallo,wij trouwen vrijdag 3/10/2008 en het weer ziet er niet goed uit ,dus zijn we nog dringend op zoek naar een binnenlocatie in de omgeving van wingene,tielt ,beernem...wie kan ons helpen???
Andere Reacties: 0 30-9-2008 14:17:37

Annelies
Schoenen Van Loock
Hallo medebruidjes,Weet iemand welke merken van trouwschoenen ze verkopen bij Van Loock in Zandhoven?Thanks!
Andere Reacties: 6 30-9-2008 13:59:31

Annelies
Trouw Antwerpen - modeshows?
Weet er iemand om hoe laat de modeshows zijn op de trouwbeurs in Antwerpen dit weekend?Bedankt!
Andere Reacties: 1 30-9-2008 11:07:40

Lien
Help!!! Dringend binnenfotolocatie gezocht omgeving Merelbeke
Hallo, Wij trouwen vrijdag 03/10/2008 en het weer ziet er niet zo veelbelovend uit!Kunnen jullie mij helpen met een mooie fotolocatie die binnen is?Alvast bedankt, Lien en Kevin 03/10/2008
Andere Reacties: 1 30-9-2008 10:52:18

Marie
Volgende week zaterdag de dag, maar oh wat een stresssssss!!!!
Hallo iedereen,Volgende week zaterdag (11/10) is de grote dag. Sinds gisteren ben ik mega gestresseerd!! Ik moet eigenlijk ook nog vanalles doen. Zoals, misboekjes laten afdrukken, huwelijkskaars, schoenen voor onze dochter, ... En op de koop toe heb...
Andere Reacties: 3 30-9-2008 10:21:24

Bart
Formaliteiten burgerlijk huwelijk
Hallo, Weet iemand soms welke instanties verwittigd moeten worden na een burgerlijk huwelijk? Zoals bvb. bank, ziekenfonds, ...Andere formaliteiten die vervuld moeten worden?Bedankt,Bart
Andere Reacties: 2 29-9-2008 22:51:23

eef
DJ pol van Ghent
Deze DJ werd hier al vaak besproken en de commentaar (bijna) altijd positief. Kunnen jullie echter eens zeggen hoe ze te werk gaan,... Wij willen bv niet iemand die door de micro gaat praten, we willen geen vermeningvuldigingsdans, ... Kregen ze de s...
Andere Reacties: 7 29-9-2008 21:42:45

Anke
Bruidjes Lier
Hey medebruidjes,wij trouwen binnen een half jaartje en zijn eindelijk in gang geschoten met dingen te plannen. Nu vroeg ik mij af of iemand misschien een goede fotograaf kende die betaalbaar is. Niet boven de 1500 euro dus voor de foto's en de trouw...
Andere Reacties: 3 29-9-2008 21:20:47

ilse
bruidskledij
tijdens zoektocht op internet naar winkels met bruidskledij kwam ik de site tegen van chrandels;een winkel in maastricht die zeer betaalbare bruids-en feestkledij maakt.Heeft iemand ervaring of is er ieamnd al geweest in deze winkel?veel groetjes ils...
Andere Reacties: 1 29-9-2008 19:00:07

Nele
Hoe zit het met onze namen?
Bij het opstellen van onze uitnodiging en in ons misboekje schrijf ik dan Nele en Ward of Ward en Nele?Wat is de juiste etiquette?
Andere Reacties: 7 29-9-2008 18:45:00

Sissi
BEDANKJES
Hoi,Heeft iemand een leuk idee om als bedankje aan de gasten te geven op ons trouwfeest?Suikerbonen en zeepjes vind ik zo cliché.Bedankt voor de tips.Groetjes
Andere Reacties: 9 29-9-2008 18:35:49

Sissi
@Kay
Hallo Kay,Heb gelezen dat jij als bedankje een usb stick hebt gegeven in hartjesvorm. Waar heb jij dat gevonden en hoeveel was de kostprijs hiervan?Groetjes Sylvie
Andere Reacties: 2 29-9-2008 18:33:49

Marieke
*** 18 april 2009 bruidjes ***
Hey dames & heren :)Wie trouwt er nog op 18 april 09 + hoever zitten jullie met de voorbereidingen?Bij ons zijn in orde:- getuigen gevraagd- bruidskindjes gevraagd- vervoer ok (huifkar + koets)- zaal- traiteur- fotograaf- dj- trouwjurk op 't oog-...
Andere Reacties: 7 29-9-2008 15:07:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...