Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

shirley
dringend gezocht : lampjes zoals op de night of the proms
hoi,heb hier via het het forum op het idee gekomen om tijdens onze openingsdans zo'n lampjes zoals op de night of the proms maar weet iemand waar je deze kan krijgenik heb er ongeveer een 130 nodigalvast bedanktshirley12/07/2008
Ideeën Reacties: 14 8-5-2008 22:33:34

JOKE
gasten persoonlijk betrekken
Hoi iedereen,Wij zouden graag de gasten van het avondfeest zoveel mogelijk echt betrekken bij het feestgebeuren. Dachten we al aan persoonlijke naamkaartjes met dus 'bedankt (naam) voor...' maar mijn verloofde vond dit toch geen goed idee omdat het m...
Ideeën Reacties: 1 8-5-2008 16:26:46

Annelies
Gedichtje voor misboekje
Hoi bruidjesWe hebben in het begin van ons misboekje een gedichtje, nu ben ik ook nog op zoek naar een gedichtje om af te sluiten, om op de laatste pagina te zetten. Dit moet geen dankwoord zijn want dat heb ik al. Gewoon iets leuks om af te sluiten!...
Ideeën Reacties: 2 7-5-2008 12:28:01

Sofie
Naamkaartjes op tafels of niet?
Hallo,Werken jullie met naamkaartjes op de tafels of niet? Blijkbaar wordt dit steeds minder gedaan. Zoja, werken jullie met kaartjes of hebben jullie originele ideeën om deze op de tafels te plaatsen?Alvast bedankt!GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 8 6-5-2008 23:03:10

Karolien
Beetnemen getuigen
Hallo,wij geven ons trouwfeest op 30 augustus (we zijn verleden jaar al officieel gehuwd) en vroegen ons af wie ons leuke ideeën kan bezorgen om onze getuigen op een originele manier te foppen. We kunnen niets leuk bedenken. Wie kan ons een zot ...
Ideeën Reacties: 4 6-5-2008 16:24:01

shirley
leuke ideetjes gezocht voor de tafels
hoi,wij trouwen op 12 juli en zijn bezig met het samenstellen van de tafels maar we zouden graag de mensen op een leuke manier naar hun tafels laten gaan (zodat iedereen weet aan welke tafel hij zit)we hebben al gehoord van verschillende snoepdoosjes...
Ideeën Reacties: 6 6-5-2008 15:04:07

Annelies
afdrukken misboekjes
Hoi bruidjesWaar laten jullie je misboekjes afdrukken of doen jullie dit zelf. Ik heb er geen idee van hoeveel het kost om dit te laten doen...Alvast bedankt!Annelies
Ideeën Reacties: 6 6-5-2008 9:08:33

JOKE
witte bruidsduiven
Hey bruidjes en bruidegommen,Kent er iemand een goed adres waar je witte bruidsduiven kan huren? Wij zouden dat graag hebben voor als we uit de kerk komen...Liefst ergens in Vlaams - BrabantBedankt en nog veel succes bij alles!Joke12-07-2008
Ideeën Reacties: 7 5-5-2008 17:57:34

Annelies
Misboekjes: kaft
Hoi bruidjesWat zetten jullie op de kaft van jullie misboekje (onze namen, datum en de kerk) en op het eerste en laatste blad.Op het eerste blad staat bij ons voorlopig een gedichtje. We hebben een dankwoord gericht aan iedereen maar ik zou toch ook ...
Ideeën Reacties: 2 5-5-2008 12:33:11

Annelies
Bedankjes: zelf foto's op labels zetten
Hoi BruidjesWij willen ons bedankjes zelf maken. We gaan waarschijnlijk flesje met drank ofzo kado doen maar we willen er zelf een foto van ons op zetten. Heeft iemand ideeën hoe we dat kunnen doen. Ik dacht al gewoon labels te gebruiken en daar...
Ideeën Reacties: 3 4-5-2008 14:24:05

plees
bruidskindjes
Hoi bruidjes, Wij trouwen op 20 september 2008, ik ben zo stilaan op zoek naar iets wat ik de bruidskindjes kan laten dragen of meenemen. Het meisje is dan pas drie en het jongetje 2,5. Ik had gedacht aan houten trekdiertjes, een roze hondje voor het...
Ideeën Reacties: 2 4-5-2008 13:15:02

Nena
Huwelijksbedankingen
Hallo,Wij gaan als bedankingen voor de gasten waarschijnlijk een glaasje geven met daarin een kaarsje. Wij zijn nu op zoek naar een kort tekstje om op het kaartje te schrijven dat er aan hangt. Eigenlijk zo een beetje om ons vuur te delen met de gast...
Ideeën Reacties: 1 3-5-2008 17:50:31

Natacha B
Wanneer bedankingen geven?
Hey bruidjes,Wij hebben per koppel een bedankinkje voorzien. Wanneer geven jullie dat?- Staat dat al aan tafel als de gasten binnenkomen? (Maar wij werken niet met naamkaartjes, enkel met tafelnamen, dus dat komt niet echt goed dan denk ik ...)- Dele...
Ideeën Reacties: 40 2-5-2008 14:28:11

Sofie
naamkaartjes tafel
Hey iedereen, Wat schrijven jullie op de naamkaartjes: Dhr. Achternaam OF Dhr. Voornaam Achternaam OF alleen Voornaam OF Voornaam Achternaam zonder Dhr. ? En wat met de vrouwen ? Hun eigen meisjesnaam of de naam van hun man ?Bedankt, Sofie
Ideeën Reacties: 3 30-4-2008 15:14:41

Annelies
hoe misboekje afwerken?
Hoi mede-bruidjesHoe houden jullie je misboekje samen? Met nietjes? Met een koordje? Wat zetten jullie op de kaft van het misboekjeAlle tips/ideeën zijn welkom!Bedankt!
Ideeën Reacties: 5 30-4-2008 14:57:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...