Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lieselotte
Betaalbaar trouwvervoer gezocht (Kortrijk, ~2u, ~16 personen)
Wij zoeken betaalbaar trouw vervoer in de regio Kortrijk voor een 16 tal personen gedurende een 2 tal uur (heen en terug tussen thuis en het stadhuis) op 13 juni 2015. Bvb een paarden tram, ceremonie bus of old timer bus. We hebben al een aantal mog...
Voorbereiding Reacties: 3 23-1-2015 23:51:12

Leen
Ceremonie inpassen in dagplanning
Hey bruidjes, Wij zijn nog volop op zoek naar een geschikte locatie. Maar om een beetje gerichter te kunnen zoeken wilde ik eerst een algemene planning opstellen. Maar momenteel zie ik het nog niet goed. Hopelijk hebben jullie advies?? Wij zouden e...
Ceremonie Reacties: 5 23-1-2015 23:08:38

greet
nederlandstalige liedjes viering
wie heeft leuke ideetjes voor nederlandse of vlaamse liedjes voor in de kerk ,alvast bedankt  
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 23-1-2015 21:48:58

veroinique
de kledij
de kledij  hallo ik en mijn vriendin zitten met een probleem zij trouwt in een mooi kleed maar ik ben  niet zo een type ze zou liever iets met broek dragen maar het moet wel elegant en vrouwelijk blijven dus geen kostuum zou iemand ons kun...
Homohuwelijk Reacties: 6 23-1-2015 16:23:53

qefr
Trouwlocatie wijndomein Hamont-Achel
Hoi allemaal, Heeft er iemand al ervaring met het wijndomein in Hamont-Achel? Ziet er prachtig uit! Hopelijk ook betaalbaar :-) groetjes, Liesbeth
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-1-2015 13:52:56

tanja
wie geeft er positieve of negatieve ervaringen met au louvre uit brussel?
hallo ik heb via opzoekingen een bruidswinkel ontdekt in het brusselse en vroeg me af wie er al gekocht/binnengeweest is en wat jullie ervaringen hiermee zijn?ikzelf zou graag eens gaan kijken maar kwil eerst wat meningen horen ivm met prijsklas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 23-1-2015 13:06:36

Nathalie
Binnenlocatie Nijlen / Bevel
Dames,Iemand een idee voor een leuke binnenlocatie voor een fotoshoot, regio Nijlen / Bevel?  Buitenlocaties genoeg, maar wonen hier nog niet lang genoeg om al echt mooie binnenlocaties te kennen...  Wij gaan volgende week al wel...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 23-1-2015 12:54:22

majona
HELP geen priester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goedemiddag bruidjes we zijn gisteren op eerste gesprek geweest bij de pastor, alles is goed verlopen maar hij was al bezet op onze trouwdatum. Nochthans hebben in mei VORIG jaar onze datum en uur doorgegeven.Hij gaf ons dan een telefoonnummer ...
Voorbereiding Reacties: 7 23-1-2015 12:50:40

Nathalie
extensions of vals haar?
Hej, ik heb redelijk kort haar (komt nog niet tot aan mijn schouders) en trouw op 14/3.  Nu droom ik van een prachtig opgestoken kapsel met een vlecht.  Mijn kapper zegt dat ik dan best met vals haar werk, maar dat het beste nog is om exten...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 23-1-2015 12:40:00

Brenda
kort trouwkleed
Hallo medebruidjes Ik ben nieuwsgierig wie hier allemaal voor een kort trouwkleed zijn gegaan. Ik alvast, ik voelde me heel veel beter in een kort trouwkleed dan een lang trouwkleed. Mijn trouwkleed gaat er zo uitzien: http://www.pinterest.com/pin/3...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 23-1-2015 8:41:44

Karen
videograaf regio Brecht
Wij zijn nog op zoek naar een videograaf. Wij wonen zelf te Brecht. Het moet wel een beetje betaalbaar zijn:-). Voor mij is het bijvoorbeeld belangrijk dat er heel de dag gefilmd wordt maar voor mij is het niet noodzakelijk dat de film perfect is af...
Video Reacties: 4 23-1-2015 7:58:31

Leen
Zaal met mogelijkheid tot overnachten in regio Antwerpen
Hey bruidjes allemaal, Wij zijn een jong gezinnetje met 2 dochters. Onze meisjes zullen bijna 6 en 3 jaar zijn als we gaan trouwen. We zouden onze meisjes zo lang mogelijk op het feest willen houden, maar uiteraard gaan zij dat niet super lang vol...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-1-2015 23:50:42

silke
fotograaf noord limburg gezocht
Dag bruidjesWij zoeken nog een fotograaf voor op ons trouwfeest.Hebben jullie tips? Mooie fotos vind ik toch wel belangrijk.Liefst aan een redelijke prijs ;)Groetjes silke  
Fotografie Reacties: 12 22-1-2015 22:10:25

jol
Coninxdonck in Gentbrugge
Iemand ervaring met Coninxdonck?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-1-2015 20:15:38

Kristin
Enthousiasme :-)
Hallokes iedereen, We zijn nu verloofd van eind November en trouwen 12maart2016. Het is nog zo ver maar ik ik heb er zoveel zin in. Onze locatie ligt al vast, maar ik wil zo graag alles plannen. Een catering, mijn kleed, decoratie, fotos, gewoon all...
Voorbereiding Reacties: 15 22-1-2015 17:47:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...