Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Annelies
locatie omgeving Borgloon en ideeën trouwfoto's
HoiWeet iemand een leuke locatie in de omgeving van Borgloon. We hebben al de stoomstroopfabriek en bij slecht weer eventueel de Velinx in Tongeren. Maar we zouden graag nog een aantal andere locatieshebben. En iemand leuke ideeën voor bepaalde ...
Ideeën Reacties: 3 29-4-2008 8:41:05

Annelies
ideeën presentatie tafelnamen
Hoi mede-bruidjesIk wou eens horen hoe jullie je tafelnamen presenteren?Alvast bedankt voor de reacties!GroetjesAnnelies
Ideeën Reacties: 9 29-4-2008 8:38:56

Kim
ontspannen
Hoi allemaalZou het leuk of beter gezegd een haalbaar idee zijn om met een aantal vriendinnen 2 dagen voor we trouwen, een dag naar een saunacomplex gaan. Daar ik trouw op mijn verjaardag en ik zo mijn verjaardag toch niet helemaal wil wegcijferen.Wi...
Ideeën Reacties: 4 27-4-2008 9:19:08

Gerda
Auto
Wie weet een Audi A te huur voor trouwerij wat betaalbaar is. Mijn zoon wil zo graag in een Audi A8 trouwen, dat ik op zoek ben naar zo'n auto.Bedankt.
Ideeën Reacties: 4 26-4-2008 14:17:47

Lotta
@ Vi ivm zelfgemaakte snoeproosjes
Hey Vi,Ik las op dit forum dat jij zelf snoeproosjes gemaakt hebt. Ik vind dit een heel leuk idee en zou dit graag ook proberen. Waar heb jij je idee gehaald? Via een foto op een website? Ergens anders? Kan je me wat tips geven? Waar heb je de snoep ...
Ideeën Reacties: 4 25-4-2008 15:42:03

Sofie
cadeau voor de ouders en/of getuigen
Hoi,Heeft er iemand leuke ideetjes om op het trouwfeest onze ouders en getuigen te bedanken...groetjes, Sofie
Ideeën Reacties: 5 25-4-2008 15:06:54

kirsten
ideetjes voor vrijgezelle
Beste bruidjes,Ik ben net als getuige gevraagd door een heel goede vriendin en zou dus heel graag een heel toffe vrijgezelleavond willen organiseren. Zij trouwt volgend jaar eind juni. Wie heeft er een paar toffe ideeën of ervaringen. Dank je we...
Ideeën Reacties: 7 24-4-2008 9:56:28

Sarah
Tips voor vrijgezellenfeestje
Ik ben Getuige van mijn vriendin.Ze trouwen op 19 Juli.Ik zou graag wat tips krijgen voor het organiseren van het vrijgezellenfeestje.Ik zou het feestje wel een paar weken ervoor willen doen,niet de avond voor de trouw.
Ideeën Reacties: 6 22-4-2008 21:58:45

Karolien
uitnodigingen kinderen klas
Hey,Ik zou graag de kindjes uit de klas uitnodigen in de kerk, maar ik vind het een beetje stom om ze een echte kaart te geven zoals we aan de anderen geven ( wij hebben echt klassieke faire-parts). Ik sta in het 3de leerjaar. Heeft er iemand een leu...
Ideeën Reacties: 10 22-4-2008 18:40:06

Sofie
Op zoek naar: bellenblazers / enveloppendoos / gastenboek !
Hallo, Waar halen jullie bellenblazers, een enveloppendoos en het gastenboek?Alle tips (winkels & internetsites) zijn welkom!Alvast bedankt!GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 10 21-4-2008 19:48:57

nele
graveren van glas
hey,wij zouden de getuigen willen bedanken met een grote fles drank met gepersonaliseerd etiket + een gegraveerd glas.Weten jullie waar ik dit kan laten doen?LiefsNele
Ideeën Reacties: 1 21-4-2008 12:43:58

An
Sticker op glaasje
Hoi allemaal,Wij zijn op zoek naar een adres (on-line) waar ze stickers drukken die je nadien mooi op een glaasje (theelichthoudertje) kan plakken. Iemand ervaring hiermee? Dank je wel!An
Ideeën Reacties: 2 21-4-2008 11:11:33

JOKE
gezocht: winkel glaswerk leuven
Hey bruidjes,Weet er iemand een winkel in regio Leuven waar je zo een gegraveerd glaswerk kan kopen als bedanking voor de ouders? Wij dachten aan iets op een staander, geen spiegel, maar een ander glaswerkje met dan onze namen en de datum op die staa...
Ideeën Reacties: 1 19-4-2008 18:32:24

Angela
geschenken voor ouders, getuigen en bruidskinderen
Hallo, mijn inspiratie is op. Wat geven jullie als cadeau voor de ouders, getuigen en bruidskinderen?Bedankt voor de infoAngela
Ideeën Reacties: 9 19-4-2008 10:15:58

Liesbeth
getuigen origineel vragen
Hallo! Hoe hebben jullie je getuigen gevraagd? Ik ga mijn beste vriendin als getuige vragen en mijn vriend zijn beste kameraad. Ik zou dit toch graag een beetje origineel vragen! Alle ideeën zijn welkom! grtjs
Ideeën Reacties: 10 18-4-2008 18:55:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...