Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jattie
Gezocht mooie, romantische locatie voor etentje en foto's...
Hoi allemaal,Eerst wil ik even zeggen dat het huwelijksfeest zelf heel klein gehouden zal worden, met ons bij zal het aantal gasten ongeveer komen op een 28-tal. We gaan enkel een etentje doen voor de familieleden(dat zijn de +/- gasten)... en ...
Locatie Reacties: 0 22-1-2015 16:41:53

macy
Wij zoeken priester (katholiek) die mis geeft in het engels
wij trouwen op 22/07/2016.  We zoeken een priester die mis geeft in het engels.  groetjes
Ceremonie Reacties: 1 22-1-2015 15:08:26

Dunia
Locatie foto's
Hallo iedereen, hier ben ik weer, met een vraagje... Zijn er bruidjes die me soms kunnen helpen met een geschikte foto locatie? Wij trouwen in Zottegem, en zijn op zoek naar een locatie voor de foto's, liefst binnen, dit omdat we iets anders zoeken d...
Ideeën Reacties: 0 22-1-2015 14:33:47

stefanie
winkels gezocht
hallo iedereen ik zoek winkels waar ik mijn trouwjurk kan kopen.ik woon heel dicht bij gent dus liefst niet te ver.kunnen jullie mij helpen..????????  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-1-2015 14:17:12

Aline
Trouwen in Brugge
Hallo, Weet iemand van julienne je kan trouwen, in het stadhuis van Brugge als je geen inwoner bent van Brugge ?
Locatie Reacties: 5 21-1-2015 21:45:40

Lorena
Eerste pas gehad!!
Hallo bruidjes, Ik heb vandaag eindelijk mijn eerste pas gehad na 10 maanden nadat ik mijn jurk had aangekocht!!! En wauw ik was ogenblikkelijk weer verliefd... Had mijn proefkapsel laten doen deze morgen,mij juwelen aan en ja hoor ,het plaatje p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-1-2015 20:32:03

vsfd
De outfit van mijn moeder
Dag allemaal, Wij trouwen op 30 mei dit jaar en dus zijn de voorbereidingen aan de gang. Ik had graag jullie mening gehad over de outfit die mijn moeder voor zichzelf heeft uitgekozen (nog niet gekocht) voor mijn huwelijk. Mijn moeder heeft gekoz...
Kledij - Suite Reacties: 19 21-1-2015 20:29:17

Nicky
Ervaring Margaille en Flavour'it
Hallo allemaal, Heeft er hier iemand al een feest gegeven/meegemaakt in feestzaal Margaille te Lembeek of ervaring met de traiteur Flavour'it? Groetjes Nicky
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-1-2015 17:47:12

Jens
bruidskapper aan huis
Beste mede-bruidjes Ik ben op zoek naar een kapster, voor een opsteekkapsel op onze trouw op 12 september, regio gent. Ikzelf ben van Sint-Amandsberg, dus destelbergen, lochristi, enz mag ook. Eventueel iemand die make-up doet ook. Alvast bedankt!!...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 21-1-2015 16:37:00

Lindsey
Stola, jasje, bolero?
Hallo, wij trouwen 24-04-15, zouden jullie iets voorzien voor boven de bruidsjurk. Een stola, jasje of bolero?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-1-2015 16:05:37

Lise
Lingerie shoppen!
Liefste medebruidjes, Volgende to do op het lijstje: lingerie! Ik ben op zoek naar een winkel regio Mechelen met een uitgebreid assortiment (zeker voor kleine A-cups...) en met professionele, persoonlijke hulp (want ik ken hier weinig tot niets van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-1-2015 15:09:05

Nick
Welke drank Trouwfeest
Hallo iedereen Wij zijn van zin om onze drank zelf te halen. We zijn met 100 personen waarvan 20 kinderen. Welke soorten drank en hoeveel van wat zouden we best bestellen dan? We houden voor die 100 personen ook een kleine receptie. Alvast bedankt ...
Ideeën Reacties: 2 21-1-2015 15:07:05

Nathalie
tips en tricks details
Beste,Ik trouw op 14/3 en ben volop bezig met het 'afwerken'... Wie kan mij helpen of tips geven??? Wij zoeken een goedkope snoepleverancier (snoepbuffet als dessert, maar liefst groene en witte snoepjes, gezien groen onze themakleur is).  Dac...
Ideeën Reacties: 3 21-1-2015 13:20:17

ella
Twijfel ivm locatie ?! binnen / buiten
Hallo allemaal, Ik zou graag jullie mening even horen Mijn verloofde en ik zijn op zoek naar een feestzaal om te trouwen in mei 2016. We zijn al naar +- 5 locaties gaan kijken. Er waren er 2 die er echt uitsprongen:- Eentje is een g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-1-2015 12:32:28

liesbeth
ecologisch trouwfeest
 hallo, wij zijn op zoek naar een alternatieve zaal voor ons feest. Regio west vlaanderen graag. Iemand leuke tips? Dus geen klassieke zalen, maar een leuke hoeve, liefst waar ze respect hebben voor het ecologische/biologische aspect. Bedankt! ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-1-2015 10:46:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...