Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Chantal
hofken van Bazel
hallokes, heeft er iemand ervaring met als feestlocatie Hofken van Bazel ?  
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-1-2015 23:49:54

Marisa
Kapster/visagiste regio Lokeren
Hallo, Wij zijn 2 bruidjes en zoeken nog iemand om ons haar en make-up te doen op onze grote dag. Kent er iemand een goede en betaalbare kapper en/of visagiste regio Lokeren die eventueel aan huis komt? Kapper hoeft niet persé aan huis, maar de...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 20-1-2015 22:15:16

Deborah
Vrijgezellen
Hallo allemaal! Ondertussen ben ik zelf al een tijdje getrouwd maar heb ik nu de eer om met iemand anders op vrijgezellen te gaan.  We zijn volop aan het brainstormen maar vinden niet gemakkelijk ideeën. Wat hebben jullie zoal gedaan? Hee...
Voorbereiding Reacties: 8 20-1-2015 20:37:44

Melissa
Tafel
Iemand leuke ideetjes voor tafelthema's?
Ideeën Reacties: 9 20-1-2015 20:24:51

Vanessa
Make-up en nagels
beste bruiden, Ik ben nog op zoek naar een visagiste die op de trouwdag aan huis komt.  Heeft er iemand goede referenties voor in de regio Beveren-Waas?
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 20-1-2015 19:29:50

larissa
op zoek naar kapster( +eventueel make-up) aan huis, kennis van vintage kapsels, regio meetjesland
hallo, wij trouwen 21 augustus, en ik ben op zoek naar een kapster die aan huis kan komen en kennis heeft van vintage haarstijlen ( jaren 40/ 50, victoryrolls enz....) ook voor de make-up zoek ik iemand die hierin thuis is. het is namelijk een rock...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 20-1-2015 15:07:03

ILSE
twijfel
Hoi allemaal, ik zit ook wel met een probleempje! :-( Ik ben begin december men kleed gaan kiezen, super mooi, eigentijds en geen typisch trouwkleed.. echt iets helemaal anders, speciaal!! Men familie zegt me ook weleens dat ik een specialleke ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 20-1-2015 14:49:08

tanja
GEZOCHT 2dehands bruidsjurk maat42-44-46
omschrijving :lang met sleep(je)geen spierwit dus cremekleurig of bordeaux of 2kleuren lichtbruin of iets dergerlijks romantisch liefst bustieR indien bijpassende schoenen heel graag  hebben jullie een trouwkleed ietwat in deze stijl e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-1-2015 14:27:51

carolien
Lux Photography
Hoi Mede Bruidjes, Zijn jullie nog op zoek naar een fotografe die jullie dagje op die romantische, rustieke, spontane manier in beeld brengt? of hebben jullie vrienden die maar niet de juiste fotografe vinden? Bekijk dan zeker eens de fb pagina en...
Fotografie Reacties: 0 20-1-2015 14:07:59

Karen
laat avond gasten (hapjes of dessertbuffet)
Wij kunnen nog wel wat raad gebruiken ivm het avondfeest. We zouden eerst eten met een beperktere groep en een paar uurtjes later de andere gasten erbij vragen. Zouden jullie de laat avondgasten dessertbuffet geven of hapjes? Alvast bedankt voor jul...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 20-1-2015 12:37:03

Marianne
Fotolocatie noord-limburg
Hallo bruidjes Met nog 59 dagen op de teller begin ik stilaan uit te kijken naar een fotolocatie om onze huwelijksfoto's te trekken. Hebben jullie ervaring met een leuke binnen- en buitenlocatie regio Overpelt, Neerpelt, Peer, Bocholt, Hamont-Achel,...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 20-1-2015 9:43:50

Melissa
Trouwen in het Buitenland
Na uitgebreid informeren is onze keuze gemaakt. Wij gaan trouwen in het buitenland! Het wordt Hongarije...  Nu, ons burgerlijk huwelijk staat gepland op zaterdag acht augustus. Maar dat lijkt mij nu de ideale datum om het in Hongarije te vieren....
Voorbereiding Reacties: 6 20-1-2015 8:58:20

Karen
gasten + eten "gesplitst" avondfeest
Dag medebruidjes Hier ben ik weer met een vraagje. Wij weten nog niet juist hoe we ons trouwfeest moeten geven. We willen namelijk eten met de dichte familie (mijn gezin, zijn gezin, de grootouders, peter en meter). We twijfelen om ook de tantes en ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 20-1-2015 8:29:42

Barbara
Marriott gent
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 19-1-2015 22:38:27

Marijke
Fotograaf regio Lier
Eej iedereen, ik zoek nog een fotograaf die een goede kwaliteit / prijsverhouding heeft. Heeft iemand een idee? Liefst een fotograaf die er is van het moment opmaak bruid tot openingsdans. Indien prijs boven ons budget ...
Fotografie Reacties: 12 19-1-2015 21:47:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...