Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

katrien
geschenkjes kinderen aan de kerk
Iemand ideeën wat jullie voorzien voor de kinderen na de mis? Meestal worden geschenkjes aan de kinderen gegeven. Welke geschenkjes geven jullie? Hoeveel geschenkjes voorzien jullie?Katrien
Ideeën Reacties: 13 7-4-2008 21:45:00

Evy
Naamkaartjes?
Dag bruidjes (en bruidegommen)Ik vroeg mij af of de meesten van jullie nog zelf de plaatsen aanduiden of enkel de tafel? Met nog 22 dagen te gaan zou ik er nu eens moeten over beslissen maar we geraken er maar niet uit!!! Wat doen jullie?Groetjes Evy...
Ideeën Reacties: 16 4-4-2008 14:28:16

Segers
avondfeest met dans
hallo iedereen,net als vele anderen droom ik reeds als klein meisje van trouwen. Nu is het eindelijk zover! Maar we hebben een probleem. Mijn vriend beschikt over te weinig zelfvertrouwen om een feest met dans te voorzien... Hij zal hiervoor heel ges...
Ideeën Reacties: 4 4-4-2008 10:41:23

Sophie
cadeau s'avonds ja of nee???
hey,Ik vroeg mij af, of het nodig is de avond zelf een cadeau te geven aan je auders en de getuigen?groetjes sophie
Ideeën Reacties: 6 2-4-2008 21:11:55

Liesbet
Decoratie kerk
Hoi bruidjes,De decoratie van de kerk zouden we zelf willen verzorgen. Nu ben ik op zoek naar websites waar er mooie foto's van een gedecoreerde kerk te zien is zoals op www.rotsaert.be.Kennen jullie nog leuke websites?bedankt Liesbet17/05/2008
Ideeën Reacties: 2 2-4-2008 18:19:28

Liesbet
Naar de tafel gaan tijdens avondfeest
Dag aanstaande bruidjes!We zijn al enkele weken op zoek naar een originele manier om te mensen naar de tafels te laten gaan op ons avondfeest. Mijn vriend wil niet dat de mensen afgeroepen worden en dat ze dan naar hun tafel gaan. Hoe is dat bij jull...
Ideeën Reacties: 5 1-4-2008 21:21:35

Kris
Alternatief voor ringen
Ik wil graag een trouwring, maar mijn vriend is een echte sporter en draagt nu zelfs geen uurwerk of kettinkje. We moeten nog bespreken of hij eventueel toch een ring zou willen, maar hebben jullie misschien ideeën voor een alternatief? Iets dat...
Ideeën Reacties: 6 31-3-2008 13:47:30

Charlotte
geschenkjes
hallo iedereen,Mijn moeder trouwt in augustus en ik ben getuige. Ik zou graag een grappig en leuk geschenkje geven, maar niet overdreven. Niet iets dat iets kapotmaakt of vuiligheid heeft. Toch wil ik iets origineels geven, geen gewoon geschenkje.Ze ...
Ideeën Reacties: 3 31-3-2008 12:08:12

tine
alternatief huwelijk
Heywij trouwen op 20.09.08 en houden geen kerkelijke viering. Graag zou ik op ons avondfeest met familie en vrienden ons huwelijk willen vieren en speciale momenten er aan toe voegen. ik ben op zoek naar ideetjes, naar mensen die dit misschien ook al...
Ideeën Reacties: 7 28-3-2008 20:20:23

Deborah
verrassingsact
Dag bruidjes!we zijn op zoek naar een leuke verrassingsact voor op het avondfeest. Hebben jullie leuke ideëen en aanraders?alvast bedankt!groetjes
Ideeën Reacties: 3 28-3-2008 16:35:14

Karen
website
Ik zag bij vele bruidjes een website staan. Bestaat dit ook voor België?Ik vind het wel een leuk idee om op voorhand mensen nieuwsgierig te maken en om zelf mooie herinneringen te hebben.
Ideeën Reacties: 13 27-3-2008 18:31:50

nathalie
SPEECH TOFFE IDEETJES GEZOCHT
Het is bijna zover en één van de dingen waar we nog de laatste loodjes moeten aan leggen is "de speech".Heb jij een goed voorbeeld of toffe ideetjes mail ze dan gerust door naar ikkenat@hotmail.com.Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 1 27-3-2008 17:47:07

Stefanie
Vierkante borden op ronde tafels???
Gister bezochten wij enkele verhuurcentra voor ons tafelmateriaal.Nu vroegen we ons af of iemand ook vierkante borden op ronde tafels gebruikt, wordt dit gedaan? Is het passend? of toch beter gewone ronde borden gebruiken??Iemand fotos of tips??sdesc...
Ideeën Reacties: 4 26-3-2008 10:46:50

Charlotte
Dagje Antwerpen
HeyheyOm de schoenenjacht te starten staat er volgende week een dagje Antwerpen op het programma, hopelijk is het aanbod daar iets ruimer dan hier aan de kust... Kunnen de bruidjes van die streek mij bepaalde adresjes aanraden?? Hoeft niet enkel voor...
Ideeën Reacties: 5 25-3-2008 11:19:21

Lieselot
Stoffenwinkel - tulle
Hallo!Ik ben op zoek naar een stoffenwinkel waar ze "oude" tulle verkopen. Er zou er een zijn in Gent bij mensen van Turkse afkomst. En de stoffen zijn er vrij goed van prijs. Weet er iemand dat winkeltje zijn??Dank!
Ideeën Reacties: 6 23-3-2008 18:09:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...