Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
...
Volgende
Laatste
tinneke
Hoe bruidsjurk verkopen ?
Hoi bruidjes ! In ben een intussen alweer 87 dagen getrouwde vrouw... Onze dag was super, ons album is bijna af, het is mooi geweest. Nu kijk ik nog elke dag tegen mijn prachtige jurk aan, maar wil m toch graag verkopen, ik wil er liever iemand ander...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
24-11-2009 21:26:22
Ellen
vraagje...
Eindelijk heb ik mijn kleed gevonden! Iedereen spreekt van een wauw gevoel hier maar dat had ik niet ik had iets van dit is het gewoon,ik was wel wat emotioneel dat wel maar echt van wauw had ik precies niet..misschien met mijn eerste pas? maar die i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
24-11-2009 19:55:35
stephanie
Hoe lang voor huwelijk kleed kiezen
Ik ben al in heel wat winkels gaan kijken voor een trouwkleed en ik wou dit weekend beslissen en bestellen. Ik ben er nog niet uit welk kleed het wordt want ze zijn allemaal mooi. Ik trouw op 24.07.2010. Is dit te snel? Beter nog wachten?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
24-11-2009 14:10:55
Dorien
Dringend gezocht! Trouwkleed voor fotoshoot!
Hallo allemaal!Ik ben dringend op zoek naar iemand die zijn trouwkleed weg doet voor een héél schappelijke prijs!Het is voor een unieke fotoshoot.Het is wel heel dringend.Ik zoek een maar 38-40Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
24-11-2009 10:54:38
kathy
Rosa Clara
HoiIemand recent ervaring met de winkel van Rosa Clara in Antwerpen? Ik ben er geweest en stond op het punt om het kleedje te kopen, maar dan las ik hier wat negatieve reacties wat betreft de service enz. GrtjsKaat
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
23-11-2009 20:38:35
MG
graag jullie mening
Hallo iedereen,Vandaag ben ik gaan kijken voor een kleedjeik had op het moment zelf toen ik het aan had een zeer goed gevoel erin. maar ja één maal thuis en de twijfel is toegeslagen e. heb besloten om volgende week donderdag nog eens terug...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
23-11-2009 17:13:48
veronique
Trouwjurk huren
Hallo allemaalIk ben nu in (pas) 2 zaken geweest om trouwjurken te passen. Graag zou ik een jurk met wat kleur hebben, niet witwit. Maar omdat ik weet dat ik zo'n kleedje toch maar 1 dag zal dragen, vraag ik me af of ik het niet beter gewoon kan hure...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
23-11-2009 14:09:16
Sarah
kleedje gevonden!
Eventjes vermelden dat ik dit weekend mijn trouwjurk gekozen heb. Ik had een idee welke jurk ik absoluut zou willen maar als ik die uiteindelijk droeg was het helemaal niet wat ik ervan dacht, stond mij niet echt. De verkoopster heeft mij dan een kle...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
23-11-2009 12:07:35
Deborah
Probleem met kleed...
Hoi allemaal...Ik heb een klein probleempje, en zit er nu al een paar dagen serieus aan te denken...Mijn vriend had destijds gezegd dat hij een bustier ècht niet graag zag, liever een beetje décolleté en een V-hals...Nu heb ik mijn kle...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
23-11-2009 9:00:18
Lieve
twijfel
Pfff, ik twijfel! Ik dacht m'n droomjurk gevonden te hebben, maar ik weet gewoon niet meer hoe ze eruit zag... en ik weet niet goed of ik nu nog in meer winkels moet gaan passen of niet. Als ik het tegen m'n moeder en zus zeg, zeggen zij: maar je zag...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
22-11-2009 22:06:26
Sabine
Bruidsmode Conny
Hoi Bruidjes,Ik had vandaag een afspraak om bij de opendeurdagen van Conny in Aalter ook te gaan passen, echt een superervaring!!Ook al was het er meer dan druk, toch hebben ze rustig alle tijd genomen die nodig was en ik heb meer dan 2 uur kleedjes ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
22-11-2009 18:16:10
bride
Marylisse: collecite 2009
hallo,na een eerste pasbeurt blijkt dat ik verzot ben op het merk Marylisse. Echter, ik blijk ook een sterke voorkeur te hebben voor de kleedjes uit de collectie 2009 (bepaalde stijl die ik mooi vind). In de winkel waar ik ging, hadden ze daar nog ve...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
22-11-2009 8:50:10
Karmen
Bolero Trouwartikelen.nl
Hoi allemaal!Omdat ik nogal gauw koud heb & bovendien wel van bolero's hou, maar er geen honderden euro's aan uit wilde geven, heb ik de kans gewaagd & er ééntje besteld via trouwartikelen.nl.Ik weet dat er velen van jullie nogal we...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
21-11-2009 15:52:44
Vicky
Droomjurk gevonden!
Hey lieve bruidjes,Eindelijk is het zover...Ik heb men kleed gevonden.Eerst was ik bij LE CHAPEAU geweest.Heel aangename verkoopsters en sfeer maar ik ben met tranen buitengegaan!Ik was al een jaar in de ban van LINEA R maar het stond mij gewoon niet...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
21-11-2009 10:04:11
Tessa
Jurk Nicky Vankets
Hallo! Na heel wat trouwjurken te passen, heb ik er twee die ik echt mooi vind. Helaas mag je geen foto's trekken van deze jurken! Jammer! Vermits ik het toch een grote beslissing vind, wil ik er toch nog eens over nadenken. Van de ene jurk heb i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
20-11-2009 20:15:58
Eerste
Vorige
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
inge grossen
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info