Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Prachtig kort trouwkleed te koop
Ik verkoop mijn ongebruikt kort trouwkleed. Ik heb het in juni 2014 aangekocht en nooit gedragen. Ik wou het s avonds aandoen om te dansen, maar heb mijn lang kleed aangehouden. Maat 36-38. Vraagprijs €150. Kijk gerust eens op http://www.2dehands.b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-1-2015 21:34:19

Nele
tent
Hallo allemaal, Wij zijn aan het overwegen om in een tent in onze tuin te trouwen.Heeft iemand hier ervaring mee ? Een goede tent (prijs-kwaliteit) voor 150 mensen ?Groetjes,Nele
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-1-2015 20:10:34

Eileen
kostuum huren regio Kortrijk
Dag allemaal Ik mag bijna voor de eerste keer mijn trouwjurk gaan passen.... Spannend! Nu we ook bijna 150 dagen op onze teller hebben, zouden we ook graag een kostuum vinden voor mijn toekomstige en de suite. Voor hem zouden we een kostuum...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 19-1-2015 17:21:08

Melissa
Nagimai
Hier ben ik alweer, druk op zoek naar winkels voor mijn bruidsjurk.  Iemand ervaring met Nagimai in Roeselare? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-1-2015 16:09:19

Lizzy
Shoppen bruidsmeisjes
Hey hey, ik ben op zoek naar enkele tips wat de kleedjes vd bruidsmeisjes betreft! Ik heb 8 vriendinnen die zullen meegaan als bruidsmeisjes. Ze kiezen zelf welk model kleedje en dergelijke ze willen aandoen (ik vind het vooral belangrijk dat ze zi...
Kledij - Suite Reacties: 3 19-1-2015 15:56:00

eline
ervaringen met bruidsparadijs?
Hey Heeft er iemand ervaring met het kopen van een trouwjurk in het promotiepakket van het bruidsparadijs? Ik ga trouw pas in mei 2016 en ik ga vrijdag wat trouwjurken passen bij Farah Love omdat die ook zo een pakket aanbieden na de trouwbeurs in G...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-1-2015 15:00:32

clio
Joris Temmerman
Hey, Wij overwegen om een ceremoniemeester te nemen op onze trouwdag. Joris Temmerman is ons aangeraden, heeft hier iemand ervaringen met hem? Alvast bedankt! 😉
Ceremonie Reacties: 2 19-1-2015 14:52:43

Melissa
Op zoek naar mijn jurk!
Hallo!  Ik weet niet waar eerst gekeken voor mijn bruidsjurk. Er is zo'n groot aanbod.  Daarom kom ier hier even raad vragen. Ik heb een maat 50 (ik ben een volslanke bruid dus) en ik ben op zoek naar een winkel met ruime keuze en die nog ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-1-2015 14:40:01

sarah
Openingsdans
Hoi allemaal, We zijn al even aan het nadenken over een openingsdans. Zelf ben ik wel een Studio Brussel luisteraar dus ga ook meer die kant op. Al enkele mogelijke openingsdansen: - The Natioanl - I need my girl - Nick Cave - Into my arms - Tom O...
Openingsdans Reacties: 14 19-1-2015 13:25:16

Lindsey
Leuke schoenen en handtas?
Ik ben op zoek naar leuke oudroze/zalmkleurige pumps. Iemand ideeën waar ik er kan kopen? Nemen jullie een handtas mee?
Kledij - Accessoires Reacties: 6 19-1-2015 13:12:34

Brenda
Bruidskleed youniek
Hallo allemaal Nu woensdag heb ik een afspraak bij Youniek spannend! Mijn moeder vindt het te vroeg! Ik ga voor een outlet van 199-399 euro Vind je daar ook gewoon simpel lang wit kleed (geen sleep, geen groot rok, ...) Ook benieuwd naar jullie erva...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-1-2015 12:37:21

Kim
Stiemerheide Genk
Hallo allemaal, wie van jullie is er recent getrouwd geweest of naar een huwelijk geweest in Stiemerheide te Genk? Wat zijn jullie bevindingen? Buffetten voldoende eten? Vriendelijk? Alle info is welkom. Alvast heel fel bedankt! Wij zijn nl. op zoek ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 19-1-2015 12:20:06

marjo
trouwdatum
Hallo Hallo Ook alle lezers gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! ! Wij hebben het voornemen om op 1-6-16 te gaan trouwen nu zul je denken prima leuke data maar toch twijfel ik. Het zit namelijk zo,in 2012 is mijn moeder overleden ...
Voorbereiding Reacties: 4 19-1-2015 11:04:50

sarah
bloemen voor op tafel: praktisch?
Dag allemaal, Terwijl ik ideetjes aan het opdoen was voor de tafeldecoratie ben ik mij iets beginnen afvragen: ik zou graag op de tafels allerlei soorten kleine vaasjes willen zetten met daarin enkele bloemetjes... Maar hoe dat dan praktisch moet ge...
Voorbereiding Reacties: 3 19-1-2015 9:27:11

silke
hoeveel kosten jullie hapjes? vinden jullie dat dit er zeker bijmoet tijdens dansfeest?
 dag bruidjesWe geven een dansfeest in een mooie feesttent. Nu was de vraag,vinden jullie dat er hapjes moeten gegeven worden??Nu twijfelen we nog of we door de feestzaal een pakket hapjes laten doen ja of nee.Onze feestzaal biedt het ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 19-1-2015 8:58:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...