Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Debbie
Cadeautje ouders
Hallo iedereen !Wij gaan trouwen op 14 juni en weten niet goed wat voor cadeautje aan onze ouders te geven.We hadden reeds gedacht aan een fotokader met enkele foto's van ons in die die dag genomen worden, maar dat komt, vinden wij, nogal vrij duur u...
Ideeën Reacties: 3 23-3-2008 13:27:44

valentine
versiering
Hoi aan allen!Nog 98 dagen op de kalender en ben nu vooral een beetje aan het brainstormen omtrent versiering voor kerk en zaal. De zaal is op zich niet 'wow' maar we hebben daar verschillende feesten gehad en bediening en eten was echt wel in orde. ...
Ideeën Reacties: 2 21-3-2008 16:15:20

Sabrina
Franse liedjes voor in de kerk
Hallo , wij trouwen volgend jaar en ik probeer al een paar ideeen op te doen , ik zou graag mijn vriend verrassen door in de kerk ook franse liedjes te spelen omdat hij franstalig is,heeft er soms iemand leuke ideeen,ik zou wel graag een liedje vinde...
Ideeën Reacties: 14 21-3-2008 11:21:01

Sabrina
Vb van boekje voor in de kerk liefst 2 talig.
Hallo , wij trouwen volgend jaar in juli en ik begin alles al een beetje voortebereiden maar ik heb geen gedacht voor het boekje voor in de mis , ik zou dit graag zelf doen en het zou dan ook in het nederlands en frans moeten zijn .Is er iemand die m...
Ideeën Reacties: 1 21-3-2008 11:17:36

veronique
1 bedankje per koppel
Hoi,Wij geven één bedankje per koppel, maar hoe maak je dat duidelijk! In onze familie gaan er mensen zijn die dat verstand niet gaan hebben dat de meeste bedankjes zo geteld worden. Iemand iets orgineel maar tactvol! Bedankt!
Ideeën Reacties: 5 18-3-2008 19:25:45

Patricia
wanneer en welke bedankjes geven jullie?
Hallo,Ik lees op het forum dat sommige mensen reeds een bedankje geven aan hun gasten op het feest zelf. Dat is een leuk idee. Maar wanneer geven jullie die dan af? Bij het binnenkomen? Want ik wil niet de hele avond bezig zijn met dingen uit te dele...
Ideeën Reacties: 7 17-3-2008 12:54:40

nathalie
leuke spelletjes voor tijdens het trouwfeest
heeft er iemand leuke ideeetjes voor spelletjes die tijdens het huwelijksfeest kunnen gespeeld worden met de gasten.
Ideeën Reacties: 5 16-3-2008 21:05:02

an
traiteur gezocht
heykes , wij zoek een traiteur in de omgeving van lommel , weet iemand een goede traiteur ?en een betaalbare verblijfplaats voor 8 à 20 pers ? (familie uit west-vlaanderen) vinden jullie dat wij die moeten betalen ?grtz
Ideeën Reacties: 4 16-3-2008 18:35:55

sarah
Teksje gastenboek
Ik ben op zoek naar een mooi tekstje of gedichtje voor in ons gastenboek.Alle ideetjes en tips zijn welkom!Alvast bedanktGrtz sarah
Ideeën Reacties: 2 16-3-2008 10:17:21

Daisy
orginele bedankjes
Hallo, wij trouwen op 18/07/2008. wij hebben al veel geregeld, maar ben momenteel nog bezig aan het kijken voor bedankjes en zit nog serieus in de problems met mijn kerkboekje...Kan iemand mij soms helpen?Merciekes, Daisy
Ideeën Reacties: 8 14-3-2008 20:26:49

Kim
cadeautjes getuigen
Hoi bruidjes,Wij hebben samen 4 getuigen. Mijn verloofde heeft voor de wet zijn broer en voor de kerk zijn nicht. En ik heb voor de wet ook mijn broertje en voor de kerk mijn beste vriendin. Eerst en vooral krijgen we hier veel commentaar op omdat we...
Ideeën Reacties: 3 12-3-2008 22:05:51

l
felicitaties
Heeft iemand een idee voor hoe je zo snel mogelijk de felicitaties in ontvangst kan nemen. Wij gaan namelijk 'savonds trouwen om 8 uur en willen eigenlijk om 9 uur het feest laten beginnen alleen ben daarbij vergeten dat de mensen het bruidspaar natu...
Ideeën Reacties: 5 12-3-2008 21:44:06

Jelisa
Verrassing oudres
Hallo, ik trouw volgend jaar in mei en ik zoek een orginele manier om onze ouders te bedanken voor alles wat ze al voor ons gedaan hebben. ik wilde dit eerst met een video boodschap doen, maar men nicht trouwde net en zij heeft dit ook gedaan... ik z...
Ideeën Reacties: 1 12-3-2008 16:28:16

Stefanie
naamkaartjes
Ik zou graag de namen van de avondgasten op grote witte schelpen schrijven.Nu vroeg ik me af welke namen er gebruikt worden. bv Dhr Johan De Maeyer en Mevrouw Caroline Decock, voor het naamkaartje van de vrouw schrijft men de volledige naam of Mevr D...
Ideeën Reacties: 1 12-3-2008 13:45:42

nathalie
bedank tekstje
hallo,wij trouwen op 8 augustus en het hele feest krijgt eindelijk vorm.We zoeken nog een leuk tekstje om achteraf op een kaartje te versturen. Een orgineel tekstje waarin we de mensen willen bedanken voor hun wensen en kadootjes.groetjesNathalie
Ideeën Reacties: 1 11-3-2008 18:45:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...