Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Cindy
Keienhof Kalmthout - ervaringen, menu...
Hey iedereen,Wij trouwen volgend jaar op 13/06/2009 en kozen voor het Keienhof in Kalmthout. Nu heb ik hier al wel enkele ervaringen en bedenkingen teruggevonden van vooraf, maar ondertussen denk ik dat er al wel wat mensen getrouwd zijn die deze zaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-9-2008 15:22:45

Wim
Kasteel Diepensteyn
Hoi,Heeft er iemand al een feest gehad in kasteel Diepensteyn? Hoe zit het met de bediening en is het eten lekker?Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 23-9-2008 10:10:18

tg;hg;
De grote schuur
Hallo iedereenKleine vraag: wat is jullie ervaring met De Grote Schuur in De Haan?Wij waren aanvankelijk zeer tevreden, maar de informatiestroom van de afgelopen 6 maand gaat zeer moeizaam. Verder is het ook vreemd dat de pijl voorzien door de stad, ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-9-2008 21:03:48

Cindy
't Scheldehof in Schoonaarde
wij trouwen op 4/07/09!We denken eraan om de feest te laten door te gaan in 't Scheldehof in Schoonaarde.Het ziet er wel een mooie zaal uit en er is ook een tuintje om de receptie te laten door gaan bij mooi weer.Wat zijn jullie ervaringen met 't Sch...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-9-2008 19:26:06

Kim
de Roerdomp
Hallo allemaal,iemand ervaring met de Roerdomp? Zijn de buffetten er in orde? En de huis-DJ's?Wij hebben er een optie en gaan donderdag kijken, ben benieuwd ;)Groetjes,Kimmeke
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-9-2008 11:22:40

marie claire
dansfeest zaal regio antwerpen-zoersel
28/08/09 is het onze dag! voor het eten houden we het alleen onder de naaste familie, maar omdat we wel van muziek houden en de rest van de familie en vrienden erbij willen hebben. Besluiten we om s avond na het eten een dansfeest te geven. Maar het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-9-2008 22:12:39

Anja
Wat te doen???
Dag allemaalNu moet er mij iets van het hart. Ik ben vorige week mijn menu gaan bespreken in mijn feestzaal. Wij hadden de folder afgedrukt om te kunnen kijken wat er voordelig was, een All in formule of aparte forfaits. De moment dat wij ons keuze m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 21-9-2008 21:01:36

Petra
salon Waerboom
HalloHeeft er iemand recent de 'Waerboom' te Groot Bijgaarden als feestlocatie gehad voor zijn huwelijksfeest?Waren jullie tevreden over deze feestzaal?Alvast bedankt voor een reactiePetra
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-9-2008 18:49:34

Laïla
feestzaal omgeving mechelen- hofstade- zemst- boortmeerbeek- putte & bonheiden
Hallo bruidjes en bruidegoms in spé!Ik ben dringend op zoek naar feestzaal in mechelen of omstreken... Heeft er iemand ervaring met de zaal alcazar in Duffel?Kan iemand mij verder helpen?MVG
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-9-2008 16:24:21

Sabrina
Dilemma feestzaal 't Tof Steedje vs Plaetsemolen
Hoi!We zitten met de handen in het haar. Ons verstand zegt: 't Tof Steedje in Hooglede(kennen we van eerdere feesten).Ons hart vertelt ons: de Plaetsemolen in Oedelem (is nieuw en minder gekend).Wie trouwde in één van deze zalen? Wat raden...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-9-2008 16:30:17

katelijne
molenhof westouter
Hallo iedereen!wij hebben momenteel een optie lopen in het molenhof in westouter. De prijzen vallen inderdaad zeer goed mee (zoals hier al gelezen op het forum), maar nu vroegen we ons af of dit misschien gecompenseerd wordt in de bediening, het fijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-9-2008 19:44:18

Nathalie
Scala (Beveren) - Kasteel van Brasschaat
Hallo allemaal!Wij trouwen volgend jaar in april en willen zo snel mogelijk een zaal kiezen. We hebben totnogtoe zalen Scala in Beveren en het Kasteel van Brasschaat weerhouden. Heeft iemand ervaring met deze zalen? Uiteraard zijn andere suggesties i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 19-9-2008 10:25:14

Inge
Aantal personen "De zotte morgen"
Hallo iedereen.Weet er iemand van jullie voor hoeveel personen je een avondfeest kan geven in de 'Zotte Morgen te Geel'? Ik heb hiervoor een mailtje gestuurd en kreeg gewoon als antwoord dat het van de tafelschikking afhangt en dat we maar moesten ko...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-9-2008 18:24:56

Kim
hof ter venne/Sparrenhof
Hallo allemaal,is er iemand die ervaring heeft met het hof ter venne/Sparrenhof? Ons feest zou misschien in het Sparrenhof doorgaan, maar ik vond het nogal zonde dat ze alleen "vaste" buffetten hebben, ze willen er niets aan veranderen...Zi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-9-2008 11:49:45

katleen
dennenhof: barbecue voor huwelijk
Hey mensjesik vroeg mij af of er mensen zijn die hun feest hebben gegeven in het dennenhof in bokrijk?Het dennenhof biedt een formule aan: BBQ speciaal voor huwelijksvieringenHeeft ook hier iemand ervaring mee??Ook qua inrichting van de zalen , het p...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-9-2008 18:03:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info