Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sarah
Kop op!
Na enkele daagjes mijn hoofdje te laten hangen ( na mri scan witte vlekjes op mijn hersenen gezien, vrijdag hele dag en nacht in ziekenhuis voor testen en lumbale punctie, ze vermoede ms. Nu drie weken wachten op resultaten) heb ik besloten mij te h...
Voorbereiding Reacties: 14 22-7-2012 17:46:34

Ann
nog 67 dagen ...
en we kunnen beginnen aftellen Zaterdag ga ik mijn trouwjurk passen Vandaag Koen zijn kostuum gekocht! voor de eerste keer zag ik hem in een kostuum... Wat zag hij er goed  uit! Hij kreeg al eens een turquoise hemd aan en het was AF! Amai, D...
Voorbereiding Reacties: 1 22-7-2012 15:09:09

sofie
slecht weer voorspeld pfffffff
aanstaande zaterdag is het eindelijk onze grote dag!!! maar de weergoden  voorspellen niet veel soeps
Voorbereiding Reacties: 12 22-7-2012 12:21:56

Evi
Originele menu - benamingen
Ola! Wij zijn bezig met onze menu kaart te maken maar zitten even vast... Wij hebben voorgerecht en soep aan tafel en dan is er warm buffet maar nu zoeken we nog een originele manier om dit op de menukaart te zetten.iets anders als gewoon 'buffet'Iem...
Voorbereiding Reacties: 5 22-7-2012 11:28:32

Killah
speech op trouwfeest
Hallo Bruidjes Met nog 41 dagen op de teller en een leasy weekendje ben ik aan de openingsspeech begonnen.  Mijn toekomstige is een stille jongen en daarom zal ik deze voor mijn rekening nemen.  Maar ik zit een beetje strop. Hopelijk kunn...
Voorbereiding Reacties: 5 21-7-2012 20:36:15

Kelly
Afmetingen oude polaroid foto?
Beste bruidjes en gommetjes, ik ben op zoek naar de afmetingen van een oude polaroid foto. Heeft iemand zo een foto liggen? Zou je deze dan even willen opmeten voor mij? Ik heb de afmetingen nodig van de volledige omkadering, en graag ook van het f...
Voorbereiding Reacties: 2 21-7-2012 15:46:53

Lynn
Nog 2 maanden!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Vandaag is het nog exact 2 maanden tot onze grote dag! Ongelofelijk hoe snel de tijd vliegt ... Ik heb juist nog een paar mails verstuurd met onze planning naar de fotograaf en naar de mensen van ons bruidsvervoer. E...
Voorbereiding Reacties: 7 21-7-2012 10:47:18

nancy
Kado ouders???
Beste bruidjes, Lees hier zoveel op het forum over een kado voor de ouders. Word dit ook gedaan als jullie alles zelf betalen en al jaaaaaaaaaaaren het huis uit zijn??? Bij ons is er dan nog een bijkomend probleem dat de mama van mijn vriend al doo...
Voorbereiding Reacties: 13 20-7-2012 19:39:51

christel
huifkarren
Hallo weet er iemand prijzen van het huren van huifkarren ?en of dit per uur of halve dag is alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 6 20-7-2012 17:01:23

sofie
nog 10 uur op de teller.
hallo Bruidjes en bruidegommen. kan het bijna niet geloven dat het morgen aan ons is. Heb gisteren heel de dat alles geregeld zodat ik vandaag niks meer hoef bij te halen. Straks nog een manicure en pedicure en that's it. ik heb ongeloofelijk veel...
Voorbereiding Reacties: 2 20-7-2012 13:48:08

Melissa
Nog amper 3 weken te gaan...
En nog zoveel te doen!!! De voorbereidingsstress slaat ook hier toe... En net nú sta ik er voor alles alleen voor! Mijn ventje heeft een nieuwe job, werkt zeer lange dagen en ik moet dus overal alleen heen...Er ik moet nog zoveel doen... Daarbov...
Voorbereiding Reacties: 18 20-7-2012 10:54:50

Tiffanie
Alles naar feestzaal gebracht... gemengde gevoelens...
Hoi allemaal, Vandaag mochten we al onze spulletjes naar de feestzaal brengen: ons themabord, naamkaartjes, tafelsymbolen, gastenboek en enveloppendoos, ... Onze eigen DJ, mijn neef was tevens mee om wat rond te kijken en zo.. Eigenlijk waren eerder...
Voorbereiding Reacties: 7 20-7-2012 0:56:47

debora
Flip books
Hey, Ik weet niet of dit een nieuwe trend is of hier in België ook al bestaat. Dus vroeg ik mij af jullie het kennen en iemand het als cadeau voor de gasten gebruikt. Dit lijkt me super, maar denk ook heel duur. http://blog.bridalexpochicago....
Voorbereiding Reacties: 10 19-7-2012 22:05:18

debora
Men eerste aankoop
Hallo iedereen, Moet het toch even kwijt kunnen!! Vanaf vandaag is het net geen 2 jaar meer, en heb net men eerst aankoop gedaan voor het huwelijk: een fotokader :-))) ZOOOO BLIJ AL
Voorbereiding Reacties: 10 19-7-2012 21:02:28

Gwendolyn
Vrijgezellenfeest onderzoek - prijs
Beste dames! In het kader van mijn 2de jaars stage (opleiding: Hotel-en eventmanagement) ben ik bezig met een marktonderzoek. Ik onderzoek het product ‘vrijgezellenfeest’, en daarom wil ik jullie om hulp vragen.. Zou je de onderstaande ...
Voorbereiding Reacties: 1 19-7-2012 20:09:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...