Nu Online
Momenteel zijn er 716 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

sven
cateringvrije locatie gezocht provincie antwerpen
wij trouwen volgend jaar in juli en zijn voor ons feest op zoek naar een locatie in de provincie antwerpen. Ik weet dat het niet evident is maar toch zijn wij op zoek naar een cateringvrije locatie met genoeg buitenruimte om een bbq te houden voor ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-9-2008 17:02:10

Maggie
Feestzaal Linkeroever - Kallo - Beveren ?
Ik lees hier weinig over feestzalen in de omgeving van Linkeroever, Zwijndrecht, Beveren of Kallo. Heeft iemand daar ervaring mee ? Suggesties ? Liefst voor +/- 250 genodigden, zonder eten met forfait voor drank, wel broodjes tijdens de avond en brui...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 17-9-2008 11:39:25

Sofie
Pottemaeckershoeve
Hallo hallo,wij hoorden al hier en daar van de Pottemaeckershoeve in Meetkerke, ik vind echter nergens contactgegevens terug, kan iemand me daarbij helpen?Bedaaaankt!Sofie
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-9-2008 10:00:41

Petra
Den Orchidee - Lokeren
Hallo iedereenwij hebben besloten om ons feest in Den Orchidee in Lokeren te geven.Heeft iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee?GroetjesPetra
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 17-9-2008 9:49:01

abigail
verhuur zaal zonder catering
Graag zouden we een zaal huren (rond de 115 personen)zonder catering en dit in Limburg. Liefst met een tuin zodat we de ceremonie en de receptie buiten kunnen houden. Kan iemand mij hiermee helpen?Groetjes Abi
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 15-9-2008 20:33:48

Erik
Feestzaal zonder catering
Wij zoeken een charmante hoeve/kasteel zonder catering in de regio vlaams-brabant, waals-brabant of eventueel Limburg met een capaciteit van 200-250 personen. Ideetjes?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-9-2008 15:22:16

Sanne
feestzaal cofar rumbeke
Hallo, heeft er iemand ervaring met de cofar in rumbeke, wij zouden graag ons huwelijksfeest daar organiseren?
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 15-9-2008 13:17:46

Gwendolyn
DJ Concordia
HalloHeeft iemand ervaring met de feestzaal Concordia in Peer? Iemand die de dj van daar heeft genomen? Tevreden hierover?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 15-9-2008 9:32:40

Ilse
Kastanjehof Pellenberg
Wie kan mij iets vertellen over de zaal Kastanjehof in Pellenberg?Lekker eten, sfeer, bediening, prijs, enz...?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-9-2008 19:05:23

katelijne
blauwhuis izegem
Hallo iedereen!mijn vriend en ik zijn op zoek naar een zaal. We wilden eerst het fabriekspand in roeselare, maar dat is al volgeboekt voor 2009! Nu dachten we aan het Blauwhuis in Izegem. Is er daar al iemand getrouwd of positieve reacties van gehoor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 13-9-2008 19:02:18

KELLY
zaal Au Ryad te Brussel
Hallo iedereen,Heeft er per toeval iemand ervaringen met zaal Au Ryad te Brussel?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 13-9-2008 16:41:22

Ilse
ben ten einde raad!
Hallo trouwkoppels,Ik weet het echt niet meer.. We willen trouwen in juli 2009 maar we weten nog steeds niet hoe we onze dagindeling wensen te doen.Ik wil graag een avondfeest maar weet niet of ik mijn collega's hierop ook moet uitnodigen? Het zijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 12-9-2008 20:06:32

franca
wpc hoeselt
hallo iedereen,wie heeft er ervaring bij het wpc in hoeselt? stoort het dat je niet naar buiten kan? en prijs, kwaliteit?? zaal in ieder geval is heel mooi.groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 12-9-2008 6:21:37

Wendy
Feestzaal regio Tongeren/Borgloon/Limburg
Hey,Wij trouwen in september 2009 en ik zou graag een mooie feestzaal te weten komen in Limburg, niet te duur.. Ook een traiteur als iemand enig idee heeft? Dank je wel op voorhand!
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 10-9-2008 21:10:51

de
De hophoeve affligem
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de hophoeve in Affligem, we zijn deze zaal gaan bezichtigen en klonk allemaal veelbelovend...dus graag even jullie ervaringen...Ik kijk er naar uit jullie reacties te mogen ontvangen!GroetjesDé
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-9-2008 17:42:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info