Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sandra
Poeder schieten
Volgende week is het schieten voor mijn zus haar trouw, dit is te doen bij ons papa. Maar hij vind nergens poeder , waar hebben jullie dit gevonden?
Voorbereiding Reacties: 5 19-7-2012 17:31:58

Vicky
Stresskip met nog 57 dagen op de teller!!!
Hoe dichter de dag nadert hoe meer stress ik heb. gezonde stress, ik ben (nog net) geen bridezilla. haha...Ik begin nu wel over echt ALLES te twijfelen! hoe ik mijn haar zal doen, zal die tiara er niet over zijn? mijn jurk! stel je voor! ik denk nu d...
Voorbereiding Reacties: 9 19-7-2012 15:25:56

Anke
wensboom
Hey!  Ik ben op zoek naar een grote wensboom. We twijfelen nog of we een echte boom met takken gaan nemen en achteraf in de tuin planten of gewoon takken in een vaas?!  Waar hebben jullie deze gevonden?  Grtjs Anke
Voorbereiding Reacties: 4 19-7-2012 14:39:14

nancy
Tip photo-booth props!!
Hey lady's Met het slechte weer van de afgelopen dagen ben ik weer aan het knutselen geslagen en heb zelf van die "lipjes" gemaakt voor de photo-booth. Momenteel verkopen ze bij zeeman doosjes gevuld met foamlippen en foamhartjes. Ik heb dan gewoon ...
Voorbereiding Reacties: 7 19-7-2012 14:29:25

Sophie
sokkel/zuil + hoge vazen
Hallo iedereen, Om de kerk nog wat aan te kleden zijn we nog op zoek naar 2 zuilen/sokkels bv in MDF ofzo, die we daar kunnen zetten, tesamen met 2 hoge vazen, waar we dan bloemen en grassen in willen plaatsen. Heeft iemand deze toevallig zodat we...
Voorbereiding Reacties: 4 19-7-2012 13:47:03

Sara
doom scenario uitgekomen
vandaag is het grootste doomscenario dat ik in mijn hoofd kon halen uitgekomen. Het begon allemaal een tijdje geleden met mijn misboekje,ik had alles in elkaar gestoken buiten het 'kerkelijke' stuk omdat de pastoor gezegd had dat ze dit graag wouden...
Voorbereiding Reacties: 11 19-7-2012 12:58:06

Karen
Dagindeling?
Hey iedereen Ik zit een beetje in de knoop met de dagplanning van onze grote dag volgend jaar. Morgen moet ik op het gemeentehuis vastleggen om hoelaat we daar willen trouwen.. Wij trouwen enkel voor de gemeente en met een ceremonie van De Mens in d...
Voorbereiding Reacties: 10 19-7-2012 12:50:23

Vicky
1e opdracht vrijgezellen
Hoi Dames, Mijn team is momenteel volop bezig om mijn vrijgezellenfeestje te organiseren!!! Ik vind het op zich al allemaal spannend, want iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een beetje controlefreak ben, en graag van alles op voorhand...
Voorbereiding Reacties: 1 19-7-2012 12:38:11

Jamie
Goedkope fotostaandertjes?
Gegroet bruidjes (en bruidegommen) in spe! Wij zouden voor op onze tafels zo een soort fotohoudertjes nodig hebben met een heel eenvoudig voetje, en dan zo een 'speldje' aan de bovenkant om de foto tussen te steken. Ik ben al eens gaan kijken in de...
Voorbereiding Reacties: 6 18-7-2012 23:15:10

jana
Minder dan een jaar...
Dag bruidjes, Nog een elftal maanden en dan is het eindelijk zo ver... Onze zaal ligt al maanden vast, fotograaf, ceremoniemeester, vervoer, kerk ook. Sedert een aantal weken zijn we ook begonnen aan ons misboekje( we hebben gekozen voor een gebe...
Voorbereiding Reacties: 14 18-7-2012 18:18:29

Sara
tafelindeling
Hallo! Met nog maar 2 dagen te gaan is er nog 1 ding dat ik dringend in orde moet maken! Voor onze tafelindeling gebruiken we foto's. De gasten krijgen elk een foto en de vergrote versie hiervan kunnen ze op hun tafel vinden. Maar hoe 'geef' ik die ...
Voorbereiding Reacties: 8 18-7-2012 16:33:23

Michele
nog iets meer dan een jaar :)
hey Bruidjes (in spe) In december 2011 vroeg mijn vriend me ten huwelijk. We zijn nog maar 15 maanden samen maar dit voelt zo juist aan! De trouwdatum ligt sinds een tweetal maanden vast op 14/09/2013: spannend!!! De zaal is al gekozen: de Snip in M...
Voorbereiding Reacties: 7 18-7-2012 11:50:55

kimberly
te koop: nieuwe staandertjes voor op tafel
te koop: 12 kleine schilders ezeltjes (ongeveer 12cm hoog) wij hadden ze gekocht voor op de tafels maar zijn van gedacht veranderd :) nog nieuw in de verpakking, eentje is er geopend geweest om te kijken maar dus ook niet gebruikt nog steeds te koop ...
Voorbereiding Reacties: 5 18-7-2012 11:02:24

Joeri
Fantastiscche vrijgezellen
hey iedereen, Tijdje geleden heb ik hier een post geplaatst over mijn angst voor mijn vrijgezellen. Dit bleek dus helemaal niet nodig, mijn broer had helemaal rekening gehouden met me, ik moest me niet verkleden en zo het stad in trekken wel had jij...
Voorbereiding Reacties: 7 18-7-2012 10:40:20

Tiffanie
Nog 10 dagen.. Can't believe it ...
Amai... 540 dagen, daar zijn we ongeveer begonnen ! En kijk nu, amper 10 dagen staan er op de teller nu! Heel raar allemaal ...  Vandaag laatste pas gehad, kleedje hangt thuis, spannend ! Morgen verjaar ik, dus nog eventjes daarop concentreren e...
Voorbereiding Reacties: 9 17-7-2012 23:46:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...