Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jasmijn
ons verhaal ... :-(
Hoewel ik dit al meer dan een jaar belooft had hier neer te zetten is het er nog steeds niet van gekomen ... ons huwelijk was dan ook niets van wat we ervan verwacht hadden. Maar omdat ik sommige mensen ons verhaal had beloofd met alle mooie momente...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 17-1-2015 13:38:55

Chantal
Make-up en eventueel kapsel (op voorhand gekleurd en geknipt zoals ik gewoon ben)
Hallo, op 25/7 huwen wij, ik had graag de make-up laten doen, de nagels al een paar dagen of dag op voorhand, eventueel de vormgeving van het kapsel.Dit in de buurt van Antwerpen-Linkeroever, Burcht, Zwijndrecht.Iemand enige ervaring of een ideetje....
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 16-1-2015 22:04:48

sarah
Daggasten in het Zwart?
 Hey Meiden, zit met een heel vervelende situatie. we trouwen eind mei.Zelf heb ik heel wat mensen in mijn leven verloren waaronder mijn eerste vriend. Op onze trouw is geen dresscode opgelegd, het enige wat ik vraag is dat de dag...
Kledij - Suite Reacties: 4 16-1-2015 21:48:41

Tessa
ervaringen mauritius of seychellen of malediven?
Ik kijk al rond voor onze eventuele huwelijksreis. Wie heeft er ervaringen met - malediven? - seychellen? - mauritius? alvast bedankt
Huwelijksreis Reacties: 2 16-1-2015 20:06:03

Tessa
Binnenlocatie regio turnhout/ vosselaar
Weet er soms iemand een mooie binnen locatie voor trouwfoto's regio vosselaar / turnhout?
Locaties - Fotografie Reacties: 2 16-1-2015 20:03:42

NATALIA
Echte aanrader= Ann & John bruidsmode-outlet (eindhoven) !!
Hallo iedereen, Gisteren ben ik in Eindhoven bij Ann & John bruidsmode geweest. Wij geven een feest voor zo'n 80 mensen en ik probeer alles toch wat binnen budget te houden. Dus voor mijn bruidsjurk wou ik eerst gaan kijken in de solden en outle...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-1-2015 18:21:55

Steph
Zwanger, maar trouwkleed reeds gekocht!
Ik heb een trouwkleed gekocht in de outlet van la Sposa, paste praktisch perfect, er gingen weinig retouchkes moeten aan gebeuren. Maar nu ontdekt dat ik zwanger ben, tegen de trouw ben ik al 20 weken. Ik heb zo'n schrik dat ik er niet in zal geraken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-1-2015 14:41:46

Melissa
Op zoek naar romantische buitenlocatie
Hoi iedereen ! Wij zijn op zoek naar een buitenlocatie met tent of om zelf een tent te plaatsen... Iets romantisch met hier of daar een kabbelend beekje :-) iemand een ideetje ? Regio zijn we redelijk ruim enkel West-Vlaanderen niet. Kan iemand ons h...
Locatie Reacties: 0 16-1-2015 13:06:24

Brenda
Feestzaal De Camargue
Hallo Ons feest gaat door in feestzaal De Camargue. Graag had ik ervaringen gehoord Groetjes Brenda
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-1-2015 12:56:12

Katrien
help mij mijn jurk te vinden
Help! Ik weet wat ik wil en graag zie, alleen vrees ik dat mijn smaak wat te speciaal is voor belgië.Moet gaan jurkhunten maar alle sites van alle winkels die ik bekijk tonen mij jurken die wel heel mooi, maar weinig mij zijn.Enkel die van rembo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 16-1-2015 0:24:57

Chantal
Huwelijkslocatie
Hoi, wij huwen op 25/7 en zijn zoals zovelen op zoek naar een locatie, mooi en amusant in het Waasland voor zowel het diner smiddags voor de familie en het avondfeest voor eveneens de andere genodigden met toffe dj, ik had al gehoord over ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 15-1-2015 22:15:15

Lindsey
Openingsdans
Joepi, we hebben na lang zoeken eindelijk onze openingsdans gevonden! We hadden het eigenlijk al van in het begin voor dit nummer, maar hebben nog verder gezocht, maar blijven toch bij onze keuze. Mijn vriendin gaat het live zingen. Wat vinden jullie...
Openingsdans Reacties: 2 15-1-2015 22:13:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...