Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
...
Volgende
Laatste
Nathalie
trouwjurk gekozen
Het leukste moment van de voorbereiding is misschien wel achter de rug.Sinds zaterdag is mijn kleed gekozen en besteld.Zaterdag met mijn zussen, moeder en schoonmoeder naar de Linea Raffaelli concept shop in Brugge gereden.Hele vriendelijke verkoopst...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
11-11-2009 17:10:29
tinneke
Bruidsjurk te koop !
Hoi toekomstige bruidjes, ik ben nu reeds 74 dagen gehuwd en kijk nog elke dag vol liefde naar mijn prachtige bruidsjurk,maar het is stilaan tijd om er afscheid van te nemen en er iemand anders blij mee te maken. Maat M/40, nieuw aangekocht. Jurk met...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
11-11-2009 11:45:51
Ellen
prinsessen jurk
Hey Bruidjes,Ik heb mijn trouwkleed en voel mij er echt mooi bij! Maar het is echt prinsessachtig en ik denk dat da eigenlijk uit de mode is. Terwijl ik denk zo'n prinsessen kleed kan je maar 1 keer in je leven dragen. En nu twijfel ik of ik geen ver...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
10-11-2009 21:12:24
Sabine
Marylise - jurk Tosca
Hoi Bruidjes,Zijn er nog bruidjes to be die de jurk Tosca van Marylise geprobeerd hebben? Wat vinden jullie ervan? Ik heb deze jurk vanmorgen gepast en vond ze prachtig maar twijfel toch een beetje omdat het redelijk klassiek overkomt... Het gaat ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
10-11-2009 19:29:46
ilse
bepaald trouwkleed bij pierre yves
hallo iedereen,ik ben afgelopen zondag gaan passen en rondkijken bij jagré.niks anders dan lof over deze winkel op alle vlakken.ik ben blijven steken op drie jurken waar ik niet goed uitgeraak. op zich drie hele mooie jurken maar ik kan uit geen...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
10-11-2009 14:18:36
Kirsten
Linx Leuven
Hallo iedereen,voorbije zondag ben ik naar de modeshow geweest bij Linx in Leuven en het was echt wel de moeite. Zo veel mooie jurken dus ik heb meteen een afspraak gemaakt op 23/12! Wie van jullie is al in Leuven geweest? Hoe is de service daar? Ik ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
10-11-2009 8:41:18
sofie
kleurtje
heeft er iemand enig idee of je een trouwjurk kan laten kleuren, en waar eventueel??
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
9-11-2009 21:23:19
Inge
Mijn kleedje van Nicky Van Ketz
Hoi lieve bruidjes.Ik ben 1 augustus reeds gehuwd, het was letterlijk en figuurlijk een prachtige dag ! Moest je eventueel interesse hebben mijn kleedje over te nemen, laat gerust iets weten. Het is eentje van Nicky Van Ketz, ik heb maat 42-44 en ben...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
9-11-2009 13:43:20
Heleen
zweten?!?
hoi, ik heb een beetje een rare vraag. Misschien dat jullie kunnen helpen. Ik trouw in de zomer en dan kan het natuurlijk warm zijn. ik vroeg me af of jullie goede tips hebben zodat ik niet met zweetplekken op de foto's sta. ik heb gehoord van botox ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
9-11-2009 12:42:13
Noortje
Bruidsjurk
Hallo,ik zit met een enorm schuldgevoel!! BEn ondertussen al in 3winkels gaan passen en bij de laatste winkel had ik (voor mij toch) HET kleedje... Nu wat ik dan wel minder vind is het prijskaartje, en dat om maar 1 keer aan te doen in je leven,..Mij...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
9-11-2009 9:15:54
Lieve
trouwkleed uitzoeken
Hey bruidjes,dinsdag ga ik naar de eerste winkel voor een trouwkleed uit te kiezen... ben al helemaal zenuwachtig, maar zit vooral met het volgende: ik wil daar gaan passen, maar weet nog niet of ik daar ga kopen. Doen ze daar moeilijk over? Want wil...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
8-11-2009 21:50:53
elke
Een pluim voor Mode-show
Ik zou toch even willen vermelden hoe tevreden ik was over de Service bij mode-show in Geraardsbergen. Ik heb er vrijdag mijn jurkje gevonden zonder stressy gedoen, leuke prijzen, een gemoedelijke en vriendelijke sfeer en wat ik zeer belangrijk vind ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
8-11-2009 21:27:42
Kathleen
JPC collection
Hey iedereen,Gisteren mijn eerste winkel gedaan voor mijn bruisjurk, JPC in Antwerpen. Ik moet zeggen dat ze er heel vriendelijk waren. Ik mocht zoveel jurken passen als ik wou en ze zijn toch een drietal uur met me bezig geweest. Aangezien het mijn ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
8-11-2009 17:18:33
Veerle
Waar kan men een leuke trouwjurk vinden, aan een klein prijsje?
Dag lieve bruidjes,kan iemand mij vertellen, waar ik een leuke bruidsjurk kan vinden aan een klein prijsje.Gemiddeld 500 a 600 euro?Alvast bedankt....Groetjes,Veerle 12/06/2010
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
18
8-11-2009 14:50:00
Jolien
Linea Raffaelli jurk 2008
Hello ! Heeft iemand deze jurk uit de collectie van Linea Raffaelli van 2008 (te vinden op de website van LR: B8 set 11) of foto op deze site http://fashionbride.files.wordpress.com/2008/02/35.jpg ?? Ik zou deze jurk willen laten maken door een naai...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
6-11-2009 23:34:59
Eerste
Vorige
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Erwin Maes Photography
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info