Nu Online
Momenteel zijn er 587 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

marleen
t'scheldehof
heeft er iemand ervaring met feestzaalt'scheldenhof in Schoonaarde Dendermonde wij zouden ons huwelijksfeest daar organiseren
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-9-2008 12:18:37

Heidi
De vrije valk
Hoi,wij gaan volgend jaar trouwen en zien de vrije valk in Hoeselt wel zitten om het feest te laten doorgaan. Heeft iemand ervaringen met de zaal en het landenbuffet daar?Is dit een goede ervaring voor alle gasten, jong en oud???Alvast mercikes,Groet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-9-2008 11:40:22

natascha
feestzaal
HoiWij zouden graag in september 2009 trouwen.Maar blijkbaar zijn wij al heel laat om een feestzaal te reserveren.Wij kunnen op veel plaatsen al niet meer terecht.Weet er nog iemand een feestzaal van een 200 personen in de noorderkempen? Regio Hoogst...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-9-2008 8:46:18

Melissa
Feestzaal Rivierenhof Deurne
Heeft er iemand een idee van hoeveel deze feestzaal ongeveer kost?Of weet er iemand iets meer van zaal la grange
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-9-2008 20:55:01

Annemie
feestzaal Beekhoeve in Neerlanden
Hallo allemaal,mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in de Beekhoeve in Neerlanden. Is iemand van jullie daar al getrouwd? We gaan ook onze trouw-viering in deze hoeve laten doorgaan omdat we op een kerkelijke feestdag trouwen en trouwen in een kerk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-9-2008 20:53:55

cindy
krekelhof te gooik
Hallo,Iemand ervaring met krekelhof te Gooik? Wij vonden dit een hele mooie zaal en hebben deze verleden maand vast gelegd. Wij hadden van vrienden die daar ook getrouwd zijn bevestiging gekregen dat alles piekfijn in orde was.Nog iemand die daar get...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 8-9-2008 12:42:29

Kelly
gravenhof dworp - daemshof olen
Wij trouwen volgend jaar op 5 september, maar we kunnen moeilijk beslissen welke zaal we zullen nemen. Het Gravenhof in Dworp is een prachtige lokatie, je kan er blijven slapen, maar de feestzaal is onderverdeeld in kleine zaaltjes. Ik weet niet of d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 8-9-2008 11:45:51

marjan
Le Mas Kommilfoo in Zonhoven
Heeft er al iemand een trouwfeest meegemaakt in deze zaal?Wij hebben hier voorlopig gereserveerd voor ons huwelijk, maar hebben er nog niet veel ervaringen over gehoord...Het ziet er alvast wel prachtig uit!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-9-2008 20:22:36

Barbara
Geen traditioneel feest, leuke feestzaal, uniek concept ...
Hey,Ben van plan om juni 2009 te trouwen, maar daar ik nooit echt traditioneel ben geweest en mijn partner ook niet, zijn we op zoek naar een feestzaal die anders is. Geen gewone zalen dus, heb alle salons en kastelen in de buurt al op het internet g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-9-2008 15:30:46

Wendy
Feestzaal De Jachthoorn Kontich
Heeft er iemand ervaring met feesten in deze feestzaal?Ik heb een optie genomen omdat ik opslag verliefd was op de zaal . Heb er al zoveel bezocht de laatste weken !!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 7-9-2008 0:03:50

Heidi
Feestlocatie zuid limburg.
Hallo allemaal, mercikes voor jullie respons. Anja, ik had graag een buffet, misschien wel een landenbuffet in gedachten. Op mijne trouw zijn er veel jonge mensen en ik weet dat die niet graag te veel aan tafel zitten.Een geslaagd trouwfeest hangt na...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-9-2008 21:44:45

Els
Ervaringen Molenhof Ravels
Hoi allemaal!!Onze knoop is doorgehakt! Volgend jaar op 07/08/09 trouwen wij en houden ons feest in het Molenhof te Ravels... Iemand ervaringen met deze zaal??? Kan iemand mij vertellen welk budget we voor het drinken moeten voorzien?? Wij hebben zo'...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 6-9-2008 15:23:26

Heidi
Feestlocatie gezocht limburg
Dag medebruiden,volgend jaar stap ik in het huwelijksbootje, datum nog te bepalen, weet er iemand een mooie, gezellige locatie om het feest te laten doorgaan?Regio zuid-limburg. Heb al een paar plaatsen bezocht maar kan niet goed kiezen.Welk budget w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 6-9-2008 13:49:56

marieke
Salons Saint Germain Diksmuide
Hallo mede-bruidjes,heeft iemand van jullie ervaring met salons Saint Germain te Diksmuide?Wij twijfelen tussen deze zaal en Hof ter Mude in Knokke. De prijs is er iets hoger, maar we mogen er echt volledig onze zin doen!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 6-9-2008 12:53:41

Liesbeth
Feestzaal
Heu bruidjes,Heeft er iemand ervaring met feestzaal Hof van Welde? Bedankt voor de reacties.Groeten,Liesbeth20/06/2009
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 4-9-2008 16:46:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info