Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sandra
Drukke zondag: bruidstaart, ringen, auto - CHECK!
Hallo allemaal, Vandaag eindelijk onze trouwringen gezien, gevoeld, gepast...ZALIG!!! De juwelier is ze speciaal gaan afleveren bij de oma en opa van mijn liefje, zo lief! Ze zijn perfect!! Oh, zo leuk om die ring al eens aan mijn vinger te zien (mi...
Voorbereiding Reacties: 4 15-7-2012 19:16:25

sophie
verslagje 14/7
Hey bruidjes, Gisteren was het ons dagje en ik kan het niet maken om jullie ook ons verslagje niet even door te geven. Hoewel ik niet kan beloven dat het een kort gaat worden hihi. Gisteren om half 6 opgestaan en mij om mijn gemak gaan douchen. Had r...
Voorbereiding Reacties: 3 15-7-2012 16:03:56

Lynn
HELP!
Ik ben al een eeuwigheid op zoek naar witte zuilen/sokkels voor onze bloemstukken tijdens de ceremonie op te zetten ... Weten jullie bedrijven die dit verhuren (ik heb er maar 2 nodig). Ook ben ik op zoek naar een wit lounge bankje (zonder leunin...
Voorbereiding Reacties: 3 15-7-2012 14:21:31

Lynn
Eerste pas jurk + kiezen kostuum lieverd!
De voorbije week was echt super! Vrijdag had ik een dagje verlof om samen met de mama mijn prachtige jurk voor de eerste keer te gaan passen. Eens aangekomen moest ik even wachten en zag ik al een ander bruidje prachtig staan wezen in haar jurk. Nie...
Voorbereiding Reacties: 3 15-7-2012 11:10:15

Jana
te koop: sluier en tiara en eventueel nog wat witte paraplu's!
beste bruidjes en gommen, Onzen dag zit erop en ik doe mijn sluier toch weg! het hangt maar in de kast en vind het een beetje zonde. De sluier werd aangekocht gelijk met mijn trouwjurk, de tiara werd aangekocht in Disneyland. voor meer info en prijz...
Voorbereiding Reacties: 8 15-7-2012 11:08:45

Stefanie
Gisteren surprisevrijgezelle gehad, super geweest!
Hoi allemaal, Zoals de titel al zegt: ik heb gisteren mijn vrijgezelle gehad! Begin van de week had mijn toekomstig ventje gezegd "zaterdag zorgt ge maar da ge om drie uur ten laatste thuis zijt hé" Ik vroeg waarom, maar kreeg geen antwoord en z...
Voorbereiding Reacties: 2 15-7-2012 9:16:17

nancy
Nog 2 maanden!! Hoe staan de andere septemberbruidjes??
Jaja,binnen 2 maanden ofwel 61 dagen is het zover  Denk dat ik wel goed op schema zit maar krijg af en toe toch al kriebels en geraak nu al moeilijk in slaap  De laatste uitnodigingen zijn geschreven en gaan dit weekend nog verdeeld worde...
Voorbereiding Reacties: 14 14-7-2012 11:35:29

sarah
origineel verwoorden buffet menu
zoals de titel al zegt, ben ik op zoek om onze menu origineel te verwoorden. alles is dus in buffetvorm. voorgerechten, hoofdgerecht en dessert...maar hoe zet je dat een beetje leuk op de menukaart?!
Voorbereiding Reacties: 3 14-7-2012 1:38:21

nancy
Bruidjes van de kempen,even een vraagje :-)
Wie kan mij tips geven voor een videograaf regio kempen ? En ik ben ook nog op zoek naar een visagiste aan huis. Mijn beste vriendin is kapster en komt mijn haar thuis doen,ik zou het dan tijdverlies vinden om toch nog op verplaatsing te moeten gaan...
Voorbereiding Reacties: 4 13-7-2012 17:36:16

Melissa
Zorgen om zijn vrijgezellen...
Hey bruidjes.. Ik loop er nu al een hele tijd mee rond en het wordt steeds erger..Ik heb er zelfs nachtmerries van.. Wij hebben niet echt dé vrienden die moeite gaan doen om iets leuk te organiseren voor een vrijgezellen-party ofzo. Ik heb zoie...
Voorbereiding Reacties: 10 13-7-2012 15:47:01

Sara
stofjes
joepie mijn stof is aangekomen voor mijn bedankjes. Turquoise stof met witte hartjes, onze thema kleuren. Ze is zooo schattig, kan ni anders dan happy zijn. ik kan iedereen echt stoffen.net aanraden. Ik heb eerst staaltjes besteld en dan nu de stof z...
Voorbereiding Reacties: 5 13-7-2012 15:33:29

Sanne
lang leve youtube
Een leuke tip: er staan superveel filmpjes met uitleg op youtube. Ik wilde graag mijn eigen taart bakken voor de wettelijke trouw en ik wilde versieren met suikerpasta en ik heb echt met youtube voor me zitten werken: een filmpje over hoe je roosjes ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-7-2012 13:14:02

Sarah
20 juli bruidjes
Hey iedereen, nog een weekje en het is zo ver! das vlug gegaan zeg. Ben nog de laatste hand aan kleine dingen aan het leggen, wat toch wel nog stress met zich meebrengt. Slaap met moeite nog door op vanalles liggen te denken...normaal zeker? Morge...
Voorbereiding Reacties: 4 13-7-2012 10:41:31

Vanessa
Iemand ideeën voor het aankleden van de zaal? Ons thema is "festival"
Heeft er iemand een idee hoe we de zaal kunnen aankleden. Ons thema is "festival" maar hebben een traditionele feestzaal... Alle ideeën zijn welkom!! Alvast vriendelijk bedankt. Groetjes Nessie
Voorbereiding Reacties: 2 13-7-2012 10:17:28

sophie
15 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey bruidjes, Nog 15 uur op mijn tellertje hier beneden. Verdorie zeg wat is het allemaal toch snel gegaan vooral deze week. Het nadeel is wel dat de zenuwen ook wel heel erg beginnen te wegen. Ik moet mijn motiliumekes toch al wel bij de hand houde...
Voorbereiding Reacties: 9 13-7-2012 8:07:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...