Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

kim
13 september was geweldig!!
hoi allemaal. wij zijn vorige week getrouwd en zondag onmiddllijk op huwelijksreis vertrokken. we zitten nu in zuid arika, dus ik heb geen tijd om een uitgebreid verslag te doen, ik kan alleen maar zeggen dat het GEWELDIG was!! heb er zo enorm van ge...
Andere Reacties: 5 20-9-2008 15:42:22

Sophie
fotolokatie
Beste bruidjes, wij trouwen op 31/10/2009.Op halloween. Mijn vriend wil graag ook een kleine reportage omtrent halloween. Heeft er iemand een idee waar je dit kun doen? groetjesSophie
Andere Reacties: 3 20-9-2008 11:59:10

Valerie
Tips voor "filmman" / iemand ervaring met fotograaf Alex Vervaek?
Hey bruidjes,Iemand van jullie ervaring met fotograaf Alex Vervaeck? Kunnen jullie "filmman" aanbevelen om alles op "onze dag" op beeld te zetten?Groetjes en alvast bedankt!Valerie
Andere Reacties: 0 20-9-2008 10:01:20

bettina
kleren bruidskindjes
Hello Hello, Een vraagje waar halen jullie de kleertjes voor de bruidskindjes? Regio limburg ma mag ook verder zijn mercikes dikke kus
Andere Reacties: 4 19-9-2008 20:52:19

annelies
kinderanimator
Voor in de namiddag hadden wij graag iemand laten komen om eventjes de kinderen te entertainen, de volwassen mogen het natuurlijk ook plezant vinden.Iemand ideeën en adressen van zo personen uit oost-vlaanderen.Groetjes en bedankt
Andere Reacties: 4 19-9-2008 18:23:53

Hannelore
3/10/09
Nog iemand die op drie oktober 2009 trouwt? Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen?
Andere Reacties: 10 19-9-2008 13:51:54

Ann
gezellig hotel limburg
Hé allemaal,Omdat onze huwelijksreis uitgesteld wordt door zware ziekte van mijn grootmoeder, ben ik op zoek naar een gezellig hotel/B&B/... in de omgeving van Limburg waar we toch enkele dagen na ons huwelijk kunnen doorbrengen. Liefst niet...
Andere Reacties: 4 19-9-2008 13:19:23

Debby
Parijse stadsbus the london ceremony
Hey iedereen,Heeft er iemand voor zijn huwelijk een parijse stadsbus genomen?Hoe hebben jullie dit aangekleed?Iemand ervaring met de parijse stadsbus van the london ceremony bus?Zijn houten bankjes...Groetjes,Debby8-8-2009
Andere Reacties: 0 19-9-2008 13:05:55

sarah
feestzaal
Hoi iedereen, wij trouwen volgend jaar 18 september nu is mijn vraag wanneer best je feestzaal gaan vastleggen? En weet er iemand in de buurt van Ronse leuke feestzalen zijn. Want ik ben hier nog maar net gaan wonen (een maandje)groetjesSarahwww.lief...
Andere Reacties: 12 19-9-2008 12:08:22

Ann
Jef Celen
Hallo bruidjes,Hoe zijn jullie ervaringen met fotograaf Jef Celen? En hoe liggen zijn prijzen?Groetjes,Ann
Andere Reacties: 10 19-9-2008 12:06:10

Annelies
Versiering vervoer
Beste medebruidjes,Als bruidswagen zullen wij een BMW 5 reeks hebben. We hebben dit kunnen huren met chauffeur via een gewone BMW garage. Zij voorzien ook de voile achteraan in de wagen.Een kennis van mij die goed kan bloemschikken stelde voor om een...
Andere Reacties: 1 19-9-2008 11:36:21

Annelies
Alternatief voor vrijgezellenavond
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar leuke ideen voor een vrijgezellen avond. Bedoeling is om iets leuk te doen met een aantal meiden, zonder de typische opdrachten voor de vrijgezel.Een ideetje was om iemand thuis te laten komen die kleur & stijl ...
Andere Reacties: 11 19-9-2008 11:33:22

Karlien
Internet 'drukker'
Hey,Voor het drukken van mijn bedankkaartjes ben ik op zoek naar een bepaalde internet drukker, die hier een maand of 2 geleden is vermeld. Onze uitnodiging hebben we met pixbook gemaakt, maar daar kan ik niet helemaal het juiste formaat vinden (enke...
Andere Reacties: 0 19-9-2008 9:54:39

Wendy
leuk 'spectakel' restaurant gezocht
Hallo,Volgend jaar maart trouwen we op donderdag 26/3 voor de wet, 2 dagen later doen we het over maar dan voor de kerk.Aangezien we zaterdag ons avondfeest geven willen we het op donderdag intiemer (10-tal pers.) maar minstens even leuk houden. Vand...
Andere Reacties: 3 19-9-2008 5:44:29

Marie
suitekledij te koop
Hallo allemaal,wij zijn vorige maand getrouwd, en mijn mama zou graag haar suitekleed verkopen. Het is een lang, bronskleurig kleed met een kruis op de rug en een stola van het merk Unique. Indien je interesse zou hebben, stuur je mailadres door en d...
Andere Reacties: 0 18-9-2008 23:38:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...