Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

veronique
Ballonnen met helium vullen
Hoi,Ik zou graag hartenballonnen vullen met helium om in de kerk te zetten...Nu heb ik al gehoord dat sommige ballonnen hun gas verliezen, zeker als ze een dag ervoor zijn gevuld. Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn er andere mogelijkheden?(helium...
Ideeën Reacties: 7 18-1-2008 9:55:27

Lien
funkadoo.be
hallo (aanstaande) bruidjes!heeft er iemand ervaring met aankoop via www.funkadoo.be?had graag geweten of dit betrouwbaar is..
Ideeën Reacties: 0 17-1-2008 12:35:32

Jill
Weddingplanner
Heyla bruidjes in spe, ik zou graag een weddingplanner aanstellen maar zou me graag eerst een idee vormen van de kostprijs en wat hun exacte takenpakket eigenlijk inhoudt.Kan er iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt !Groetjes,Jill
Ideeën Reacties: 8 17-1-2008 9:18:21

LEEN
sleutelhangers laten maken
weet er iemand waar je sleutelhangers kan laten maken? we zouden als bedankje sleutelhanges willen laten maken in een bepaalde vorm maar weet niet waar ik ervoor terecht moet.materiaal weet ik nog niet, ijzer, hout of plastiek
Ideeën Reacties: 7 16-1-2008 17:56:15

Ellen
Getuigen
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een leuk gedichtje om mijn broers als getuige te vragen (Eentje voor de wet en eentje voor de kerk). Heeft iemand een voorbeeld?Je mag gerust mailen naar ellenvanm@hotmail.comBedankt voor de reacties!
Ideeën Reacties: 4 15-1-2008 21:44:37

Natacha B
glowsticks
Hey, weten jullie in welke winkels ze glowsticks armbandjes verkopen? Ik vind er wel op internet, maar niet het kleur dat ik wens of ze zijn veel te duur.
Ideeën Reacties: 8 14-1-2008 19:09:35

Natacha B
fruithartjes
Hou bruidjes,ik las dat ze in Ava chocoladehartjes (suikers) verkopen, maar weet er iemand waar je zo'n fruithartjes kan kopen (lichtoranje, geel, roze, wit), je kent ze wel. En hoeveel kosten die (per welke hoeveelheid)?Ik twijfel nog steeds of ik n...
Ideeën Reacties: 8 14-1-2008 13:09:42

anja
Het "Bruisparadijs"
HALLO ALLEMAAL,Wij zijn net terug van het open-deur weekend in het BRUIDSPARADIJS. Indien er koppeltjes zijn die hieraan dachten naartoe te gaan kunnen wij jullie met "zekerheid" bevestigen dat dit echt niet de moeite is. Wat een goedkoop...
Ideeën Reacties: 5 13-1-2008 18:38:16

Natacha B
Gastenboek: schrijven ze?
Hoi reeds getrouwde bruidjes, hoeveel procent van de genodigden heeft in uw gastenboek geschreven? Ik zou graag veel geschreven herinneringen hebben (en dat combineren met foto's van de gasten), maar weet niet hoe ik ze tot schrijven kan aanzetten.Ze...
Ideeën Reacties: 8 13-1-2008 10:34:54

veronique
hartensnoepjes
Hoi allemaal,Voor onze bedankjes zijn we op zoek naar smarties in de vorm van hartjes. Ze bestaan in de kleur rood en wit. Weet iemand waar ik deze kan vinden en hoeveel de prijs (ongeveer) daarvan is? Ik heb ze ooit op een trouwfeest gezien...Alvas...
Ideeën Reacties: 9 12-1-2008 19:12:27

Joke
2 groepen op het feest: hoe organiseren????
Heyhey,Wij hebben al heel wat goede raad gekregen van onze ouders maar 1 iets is nog niet echt beslist.Wij zouden willen werken met twee groepen tijdens het feest. Enerzijds heb je familie, vrienden en collega's en anderzijds heb je kennissen en mens...
Ideeën Reacties: 9 12-1-2008 15:22:32

Kelly
Help
Wij trouwen 29 maart 2008. Dat is dus niet zo lang meer. Maar nu zijn we nog op zoek naar liedjes om te gebruiken in het gemeentehuis. Wij trouwen niet voor de kerk en willen in het gemeentehuis een liedje opzetten als we binnengaan, de kindjes de ri...
Ideeën Reacties: 7 12-1-2008 14:00:03

Valérie
Confetti hartjes...
Hoi bruidjesGraag hadden wij confetti in hartvorm laten uitdelen aan de kerk. Weet er iemand waar ik dat kan vinden in het Gentse?Bedankt voor de tips!Groetjes,Valérie02-02-2008
Ideeën Reacties: 5 11-1-2008 10:16:00

Lien
Trouwringen & tafelaanwijzing
Dag bruidjes,29 maart 2008 is het zover! Het aftellen kan beginnen.Ik heb een tweetal vraagjes waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.- Ik zou graag hebben dat mijn broer van 10 jaar de ringen bijhoudt. Hebben jullie een leuk idee voor iemand van...
Ideeën Reacties: 5 6-1-2008 21:55:36

daphne
feest
hoi iedereen,onze trouwdatum is nog ver weg, 21/05/2010, maar we zijn toch al aant het denken over hoe we ons feest willen. we zouden liefst iets willen doen waarbij het minder stijfjes is zoals een barbeque door een traiteur of iets dergelijks. Wete...
Ideeën Reacties: 8 4-1-2008 16:23:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...