Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Caroline
hoeveel misboekjes?
Hallo bruidjes en bruidegommetjes.. Ik ben van plan om morgen naar de drukker te gaan met mijn misboekjes. Maar.... Hoeveel misboekjes zou ik ongeveer laten maken? Zouden jullie kunnen zeggen hoeveel jullie hebben laten maken en er ongeveer 'gebruik...
Voorbereiding Reacties: 4 12-7-2012 18:49:52

Manuela
Nog 22 dagen!
Ongelooflijk hoe snel de tijd voorbij vliegt! Vorig jaar leek alles nog zo ver weg, zelfs in januari leek het nog een eeuwigheid te duren! Morgen 2e keer kleedje gaan passen, kan al niet meer wachten om het nog eens aan te doen! Maar ondanks m'n gewi...
Voorbereiding Reacties: 4 12-7-2012 15:22:25

Rivolino
Hoe begin ik daaraan?
Lieve mensen, Ik ben even op het profiel van mijn toekomstige gekomen omdat ik met een probleem zit. Mijn ouders zitten nog altijd in een vechtscheiding (al 6jaar) en mijn mama is opnieuw getrouwd mijn papa is allen... Ik en mijn ma zijn beste vrie...
Voorbereiding Reacties: 4 12-7-2012 15:06:17

Melissa
Nog een vraagje! :)
Ik heb uiteindelijk toch gekozen om boven mijn kleed een 'doorschijnende' witte stola te dragen,maar ik zie dat niet graag als ze daar gewoon een 'strik' of 'knoop' inleggen achteraan...Kan je dit op een andere manier doen, zodat een mooi én ook...
Voorbereiding Reacties: 14 12-7-2012 14:54:32

Melissa
humpiedump.nl
Vraagje:Wie van jullie heeft hier al besteld? Hoe zit het met de maten van de meisjeskleding? Grote maten? of juist niet? Toch aan het twijfelen om van deze site iets te bestellen voor de dochter :)
Voorbereiding Reacties: 8 12-7-2012 14:15:11

Lies
aanraders
Hallo bruidjes,  Ik ben intussen 12 dagen getrouwd en had een hemels feest achter de rug. Ik wil jullie nog enkele adresjes meegeven die ons zo goed zijn bevallen! Echte aanraders zijn: Feestzaal: Huyze de Baere in Maldegem (echt een prachtige...
Voorbereiding Reacties: 9 12-7-2012 14:15:06

Sara
het begint vorm te krijgen
met nog 85 dagen op de teller begint alles een beetje vorm te krijgen en de praktische zaken beginnen allemaal geregeld te geraken. De uitnodigingen zijn af en liggen thuis, ook de kaartjes voor erbij liggen nu ook thuis en het ziet er allemaal tip t...
Voorbereiding Reacties: 7 12-7-2012 13:28:28

Deborah
auto check :-)
Wij hebben gisteren onze auto gereserveerd, een VW T1 busje, supermooi ;-), is voor ons en de 6 bruidskindjes. De rest van de familie zal in hun eigen wagen rijden.... Weer iets om te schrappen van het lijstje. Met nog 274 dagen op de teller....
Voorbereiding Reacties: 2 12-7-2012 13:16:48

debora
symbolisch trouwen in Italië
Hallo allemaal, Graag zou ik weten of iemand van jullie ervaring heeft met symbolisch trouwen op het strand? Zou het zo graag willen, maar weet nie goed waar ik moet beginnen! Merci voor de tips! Debora
Voorbereiding Reacties: 10 12-7-2012 12:40:26

Dorien
speech
Nog een weekje en het is zover! spannend. Ik heb een speechje geschreven maar weet niet goed wanneer die te zeggen :) wanneer doen jullie dat? Ik zou het na de receptie, voor het eten of juist voor de openingsdans willen doen, maar daar ergens tus...
Voorbereiding Reacties: 1 12-7-2012 12:00:12

Bettina
wensboom gastenboek
Hallokes Ik ben nog op zoek naar een poster met wensboom op om als gastenboek te gebruiken. Met nog maar 22 dagen te gaan begint het wel te dringen. Waar kan ik dit vinden binnen Belgie liefst want anders heb ik hem niet op tijd. Groetjes Bettina
Voorbereiding Reacties: 4 12-7-2012 9:32:31

Deborah
Misboekje
Hallo, ik ben op zoek naar enkele voorbeelden (teksten) voor ons misboekje, willen jullie ze mij doorsturen? Alvast dikke merci!!! Groetjes! bousson_deborah@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 1 11-7-2012 20:17:06

sophie
Whaaaaaaaaaaaaaa
Hey Bruidjes en Gommetjes, Nog 2 dagen, 3 uur en 48 minuten op de teller voor ons. Het weer ziet er allesbehalve goed uit voor zaterdag en dus hebben we toch maar op de valreep een binnenlocatie genomen. Dat zijn,dankzij wat tips van jullie, de wint...
Voorbereiding Reacties: 5 11-7-2012 20:15:59

Sandra
Proefkapsel geslaagd!
Hallo allemaal, Vandaag was het tijd voor mijn proefkapsel...het is niet helemaal zoals ik het verwacht had, maar het is wel heel mooi! Het is half opgestoken met krullen, maar bovenaan wel alles 'achteruit' dus geen lokjes in mijn gezicht...moet er...
Voorbereiding Reacties: 16 11-7-2012 17:47:48

nancy
hallo bruidjes en bruidegomme, nog 8 daagjes op onze teller en zit nog steed met een dilema !!
hallo , ik weet het is hier mss al dikwijls verschenen maar tot hier toe heb ik nog niks tegen gekomen vanwaar ik zeg van ja da is het ! het dilema waar ik me zit is voor het kadoo voor mijn ouders en schoonouders ,ik heb tot hier toe nog niks gevon...
Voorbereiding Reacties: 6 11-7-2012 16:42:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...