Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Marieke
Super tevreden van Fede di Oro- huwelijksringen
Beste bruidjes Indien jullie nog ideeën nodig hebben ivm jullie huwelijksringen, ga dan zeker eens bij Fede di Oro langs. Fede di Oro zit dan wel in Izegem maar het loont echt de moeite! Tenslotte leveren ze ook gratis aan huis eens je bestelli...
Voorbereiding Reacties: 8 11-7-2012 15:44:11

Melissa
Nog EXACT 1 maand!!!
Hey bruidjes! 0ok hier een vrolijk bruidje met nog amper 1 maand op de teller! 't Gaat ineens zo snel en heb het gevoel dat ik nog heel veel moet regelen.. :) Zaterdag had ik mijn laatste pas en m'n jurk zat perfect, ik was echt zooooo happy Mijn ...
Voorbereiding Reacties: 6 11-7-2012 15:22:33

Stéphanie
Bedankjes voor gasten
Hellow brides - to -be, Hebben jullie leuke ideetjes voor bedankjes voor de gasten? Alle tips en ideeën zijn welkom! Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 11 11-7-2012 11:06:11

elke
Liedjes voor de dag zelf
Hoikes aanstaande bruidjes en gommetjes, Ik ben volop bezig met de liedjes voor de trouw. Graag had ik eventjes jullie mening gehad. Momenteel heb ik: Voor de trouw in het gemeentehuis (we trouwen niet voor de kerk) binnenkomen: A thousand yea...
Voorbereiding Reacties: 4 11-7-2012 10:52:01

Kelly
Nog exact 1 maand!
Hey, hier vandaag exact nog 1 maand te gaan. En er lijkt nog zoveel te doen. Veel kleine dingen. Afgelopen maandag samengezeten met een vriend (amateurfotograaf) de de foto's zal nemen op onze grote dag. Toen kwam voor de eerste keer de stress opst...
Voorbereiding Reacties: 2 11-7-2012 9:43:06

Kim
Pas in 2014 trouwen
Hallo bruidjes! Op 17/6 heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. We hebben er voor gekozen om pas in de zomer van 2014 te trouwen (zo kunnen we nog wat sparen). Toch ben ik er al mee bezig, maar veel kan je nu nog niet doen. Bij de gemeente kan i...
Voorbereiding Reacties: 6 10-7-2012 22:54:27

Lynn
Nog 72dagen! Spannend!!!
Hey Na al de miserie die we hebben meegemaakt met de mensen die onze ceremonie gingen maken en begeleiden hebben we dan toch besloten om heel onze viering zelf in elkaar te steken en aan mijn zus te vragen of de viering de dag zelf wil brengen. Ik g...
Voorbereiding Reacties: 3 10-7-2012 19:55:07

Tinta
Speech op het avondfeest & Tips voor aan je gastenboek te hangen.
Hallo iedereen, Nog 3 dagen en het is zover. Na een jaar van aftellen vliegt deze week echt voorbij! Nog 2 vraagjes:  Geven jullie zelf een speech op jullie avondfeest? Zoja wat schrijven jullie zoal... Heeft iemand tips die je op een kaart...
Voorbereiding Reacties: 3 10-7-2012 14:42:41

Joeri
effe jullie mening
Hey iedereen, 2 weken voor de trouw krijgen we plots de mededeling dat dichte vrienden van ons pas later aanwezig kunnen zijn op de trouw omdat 1 van de 2 moet werken. Dit zou pas rond 20h maar het feest begint al om 17h. Bijkomend probleem is dat z...
Voorbereiding Reacties: 13 10-7-2012 14:03:59

lotte
pff bevestigingen blijven weg
hallo allemaal, reeds twee a drie weken zijn onze uitnodigingen de deur uit en we krijgen zo super weinig reactie:s hadden 140 genodigden  maar het zal er nog max 105 a 115 worden denk ik mits o.a; mijn volleyploeg zonder partner komt enzo, p...
Voorbereiding Reacties: 8 10-7-2012 12:44:26

Sandra
Morgen 1 jaar verloofd!!
Hallo allemaal, Ik krijg kriebels als ik terugdenk aan vorige zomer...toen zaten we in het warme Spanje...nu in België in de regen :-). Morgen dus exact 1 jaar geleden...hét aanzoek met dé ring :-) zalig als ik er aan terugdenk! Gezi...
Voorbereiding Reacties: 16 10-7-2012 9:29:44

Ellen
krijg ik eindelijk ongeveer wat ik wil zit ik met een schuldgevoel
Van in het begin zit mijn ma te zagen over alles wat met de trouw te maken heeft, (over alles van mij in het algemeen eigenlijk, kdenk dat ze in de laatste vijf jaar geen een keer echt oprecht een compliment gegeven heeft of opbouwende kritiek naar m...
Voorbereiding Reacties: 7 9-7-2012 21:05:42

tima
wat begon met een leuke dag eindigde in tranen
vandaag met een volle glimlach naar t werk vanmiddag ondertrouw voor de kerk  kom ik thuis loopt mijn ventje hier geagiteerd rond. Kzeg oei wat is t er ? een slechte rekening of zo ? nee zegt ie weer problemen met DIE trouw ! kben het stronte mo...
Voorbereiding Reacties: 9 9-7-2012 19:57:07

Anke
getuigen 'terug pakken'
Onze getuigen zijn vannalles achter onze rug aan het bespreken en wij willen hen graag 'terug pakken' op het feest door hen iets te laten doen.  :) :) Graag jullie ideeën!  
Voorbereiding Reacties: 2 9-7-2012 10:26:02

Charlotte
ringen of niet?
Wel jullie weten nu reeds dat ik een jaartje vroeger trouw voor de wet dan voor de Kerk... Worden de ringen gegeven in het gemeentehuuis of volgend jaar als we voor de Kerk trouwen? We twijfelen een beetje... En is het dan de datum van de wettel...
Voorbereiding Reacties: 5 9-7-2012 9:31:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...