Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ine
Iemand ervaring met DJ Guy Stulens?
Hallo, Wij trouwen dit jaar en wou eens horen wie Guy als DJ heeft gehad? Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 11-1-2015 22:19:54

inge
huwelijksreis Tenerife oktober
De huwelijksreis... Zijn uitgekomen op Tenerife... maar we zouden graag begin oktober gaan. Zou het dan nog de moeite zijn want iemand zei me dat er dan bijna geen excursies meer gedaan worden enzo en dat het volstroomt met gepensioneerden? Iemand e...
Huwelijksreis Reacties: 2 11-1-2015 22:16:34

Michael
fotolocatie binnen en buiten regio westerlo of kasterlee
beste mensen wij trouwen vant jaar in september en zijn opzoek naar een mooie fotolocatie zowel binnen als buiten trouwen in westerlo en feest is in kasterlee iemand suggesties van mooie locaties. Alvast bedankt. Mike
Locaties - Fotografie Reacties: 4 11-1-2015 21:58:20

Karen
winkel voor trouwkleed
Eeeejkes. Ik ben nog op zoek naar een trouwkleed. Ik woon te Brecht en zou nog een paar adresjes willen bezoeken. Ik ben al naar cermo en youniek geweest. Heeft iemand van jullie nog goeie adresjes voor een betaalbare trouwjurk? Ik woon te Brecht dus...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-1-2015 19:03:40

Farah
Tekst save the date kaart - huwelijk buitenland
He, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Ik zoek een leuke tekst voor save the date kaart. In ons geval is het save the week. We nemen onze familie en vrienden mee naar een exotische bestemming voor 1 week. De tekst moet duidelijk aangeven dat wij ...
Uitnodigingen Reacties: 2 11-1-2015 18:07:26

Sarah
babbelbox be-a-star.be
Heeft er iemand ervaring met de babbelbox van be-a-star.be?
Ideeën Reacties: 1 11-1-2015 17:06:50

ellen
feestzaal
Wij wonen tussen lokeren en Gent en zoeken nog een feestzaal voor ons huwelijk. We houden van strak, maar gezellig. Receptie ongeveer 100 pers, avondfeest 70 pers + 30 tal voor dessert. We zouden voor walking dinner gaan.  Gr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 11-1-2015 17:00:17

rita 29 08 2015
kapmouwtjes
Dag Dames , Weet iemand waar ik aparte kapmouwtjes kan kopen voor op het trouwjurk?  Groetjes Rita
Kledij - Accessoires Reacties: 1 11-1-2015 13:49:08

jacky
Huwelijksbeurs Kortrijk Xpo 23, 24 en 25 januari
Beste, Zonder bedrijfsnaam te noemen, ben ik standhouder op de huwelijksbeurs in Kortrijk Xpo op 23, 24 en 25 januari. Hiervoor heb ik nog 4 vrijkaarten voor telkens 2 personen weg te geven. Laat mij op onderstaand email adres weten wat je nog zoekt...
Voorbereiding Reacties: 5 11-1-2015 13:27:47

Deborah
hoeveel liedjes?
Aan degene die ook een alternatieve ceremonie (dus niet in de kerk) doen, hoeveel liedjes hebben jullie in totaal? Wij hebben voorlopig ene als de suite binnen komt, ene als ik binnen kom, ene bij de ringenwissel (en onze zelf geschreven geloften) en...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 11-1-2015 12:39:00

eline
dansschool regio turnhout of die kanten
Wij willen toch een schone openingsdans maar kunnen allebei niet dansen iemand die iemand kent dat les kan geven of een dansschool en iemand een ideetje wat dit kost ? Groetjes
Openingsdans Reacties: 2 11-1-2015 10:51:28

Melissa
Dansschool - openingsdans (regio Evergem)
Hallo bruidjes, Ik heb eindelijk mijn partner, die helemaal niet kan dansen, kunnen overtuigen om hier lessen voor te volgen. Toch zeker voor de openingsdans, want zou niet graag hebben dat hij op mijn tenen stapt . Kan iemand me helpen met de zoek...
Openingsdans Reacties: 4 11-1-2015 10:46:34

Brenda
Trouwringen regio vlaams Brabant (Vilvoorde)
Hallo allemaal Iemand goede adresjes voor betaalbare trouwringen regio vlaams brabant Groetjes Brenda
Voorbereiding Reacties: 0 11-1-2015 9:51:22

Katrin
ceremoniemeester gezocht - provincie antwerpen (Kalmthout-Brasschaat)
Dag allemaal, Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester voor tijdens de kerkelijke viering (we zijn al voor de wet getrouwd). Liefst uit provincie antwerpen. We zoeken naar iemand correct, maar niet te stijf en graag een man. Iemand tips? Alvas...
Ceremonie Reacties: 3 11-1-2015 4:31:23

Inne
Oudere collectie Linea Raffaelli
Weet er iemand waar je oudere collecties van Linea Raffaelli kan kopen? Bij voorkeur in Kempen / Antwerpen maar ben bereid verder te rijden....thx!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-1-2015 21:49:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...