Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Katrien
DVDBabbelbox
Hey,Zijn er hier nog mensen die de DVDbabbelbox besteld hebben rond de periode van 9 augustus 2008? Zo ja, hebben jullie je DVD al ontvangen?Ik heb al meerdere mailtjes verstuurd en telefoontjes proberen doen, maar geen antwoord en dus nog geen DVD. ...
Andere Reacties: 3 17-9-2008 11:26:21

Muriel
20 september in zicht
Hoi, zijn er nog bruidjes van 20 september online? het komt echt wel dichterbij hé. En het belooft redelijk goed weer te worden heb ik gehoord. Laat zaterdag maar komen. Moeten jullie nog veel doen? Ik gewoon nog eens naar de pastoor, de zaal en...
Andere Reacties: 3 17-9-2008 11:00:29

Ibele
fotolocatie Brugge
Ola, ik vroeg mij af waar je mooie foto's kan trekken in Brugge. Je hebt uiteraard de toeristische trekpleisters zoals het begijnhof, de burg... maar zijn er ook industriële of andere originele plaatsen die heel mooi uitkomen op foto?
Andere Reacties: 2 17-9-2008 10:52:12

Dorine
16/08/08..een geslaagde dag en een aantal aanbevelingen
Hallo!Mijn trouw is inmiddels achter de rug en ik moet zeggen dat het heel goed geslaagd is. Ik krijg niks anders dan hele goeie reacties over dat het lekker eten was, chance met het weer, goeie sfeer, goeie dj, mooie mis,... niks anders dan geslaagd...
Andere Reacties: 1 17-9-2008 10:41:12

Debby
Bruidsparadijs en THe London Ceremony Bus
Hey iedereen,Gisteren even bij het Bruidsparadijs geweest, voor vervoer....Nu echt een paradijs was het zéker niet!!Heel onvriendelijke mensen....moesten toch een 15 minuten wachten voor dat er iemand met ons naar de bussen ging zien (terwijl er...
Andere Reacties: 4 17-9-2008 9:19:58

Goele
Binnenkomen Kerk
Mijn vader gaat met mij de kerk binnen en geeft mij aan mijn toekomstige man. Is het de bedoeling dat er dan een kus wordt gegeven aan vader en/of aan man?! Of aan geen van beiden?! Hoe doen jullie dit?
Andere Reacties: 5 17-9-2008 1:05:15

debbie
misboekje kaft
hallo,wij hebben een proef van ons misboekje maar ik vind de kaft eigenlijk helemaal niet mooi.heeft er iemand enkele voorbeelden van hun kaftje.je zou me er enorm mee verder helpen.alvast bedankt.groetjes,debbiesven.luycks@telenet.be
Andere Reacties: 1 16-9-2008 22:06:01

Valerie
Muziek in de mis
Hello medebruidjes, heb net mijn misboekje af! dat valt eigenlijk nog goed mee om het zelf te maken!nu enkel nog de muziek voor in de kerk?? kan mij daar iemand bij helpen van intrede tot uittrede :d er komt iemand de muziek verzorgen me zang en gita...
Andere Reacties: 0 16-9-2008 20:35:34

Sanne
ceremoniemeester
Hallo,We zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester, weten jullie soms nog iemand die goed is? Regio kortrijk-roeselare ofzo...Groetjes Sanne
Andere Reacties: 4 16-9-2008 18:14:32

Evy
huwelijksviering kerk
Hallo toekomstige bruidjes,Wij trouwen op 21/02/2009 en zijn zo stilaan aan het denken aan de manier waarop we onze huwelijksmis zouden vorm geven. Wij hebben uiteindelijk toch nog gekozen voor een kerkelijk huwelijk. Toch zijn wij niet echt zeer 'ka...
Andere Reacties: 1 16-9-2008 16:36:43

christel
trouwjurk
bordeaux trouwkleed te koop + hoepel maat 38/40
Andere Reacties: 1 16-9-2008 16:29:28

Ann
Binnenlocatie regio Mechelen
Hallo,Wij trouwen op zaterdag 25 oktober en om een beetje voorzien te zijn op eventueel slecht weer, zijn we nog op zoek naar een geschikte binnenlocatie om foto's te nemen.Heeft er iemand ideetjes?ThanksAnn
Andere Reacties: 3 16-9-2008 13:45:35

Ann
Kapsel HELP
Hoi bruidjes,Ik vind maar geen mooi proefkapsel en als ik er ééntje heb dat ik mooi vind, zijn de meningen verdeeld in de familiekring.Zouden jullie mij eventueel een voorbeeld van jullie kapsel kunnen doormailen? Ik zou het liefst opgestok...
Andere Reacties: 3 16-9-2008 13:30:44

ils
traiteur
ik ben op zoek naar een goede traiteur, voor walking dinners. liefst van de kempen.weet er iemand een aanrader?bedankt!
Andere Reacties: 4 16-9-2008 9:46:44

Sara
kerk vastleggen -hoe?-wat?
Hoi allemaal,onze trouw is op 12 september 09, moeten we dan nu al de kerkdienst vastleggen enzo? Gaat dat al? Want ik wil toch liever niet laat in de namiddag trouwen.Maar ik las net, dat als we willen trouwen, dat we dan een soort van cursus of zoi...
Andere Reacties: 11 15-9-2008 23:17:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...