Nu Online
Momenteel zijn er 431 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

ilse
notaris
hallo,ik wou even jullie vragen.Mijn vriend heeft al een huis,hier heb ik niets aan betaalt.We gaan nu trouwen en hebben beslist met gemeenschap van goederen te trouwen als hij dan overlijd is alles voor mij.Maar bij scheiding is het huis terug van m...
Ideeën Reacties: 17 14-11-2007 15:42:11

Dana
bedank tekst voor ouders
hey,Ik opzoek naar een mooie tekst om onze ouders te bedanken op het avondfeest. Kunnen jullie mij daar misschien mee helpen? danavanbecelaere@hotmail.comAlvast mercikesDana
Ideeën Reacties: 2 14-11-2007 13:38:12

Valérie
Bedanking
Hoi bruidjes,Wat geven jullie als bedanking aan de kindjes/volwassenen.Groetjes,Valérie02-02-2008
Ideeën Reacties: 5 14-11-2007 11:00:29

Sofie
Live-muziek in kerk: suggesties?
Hallo,Zijn er onder jullie die gebruik maken van live-muziek in de kerk? Hebben jullie suggesties? We zijn van West-Vlaanderen.Alvast bedankt!GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 8 12-11-2007 12:53:05

Nathalie
KADO VOOR PARTNER
Hello,Kunnen jullie mij enkele ideetjes geven. Ik zou graag iets aan mijn partner geven dat hij altijd kan dragen. We gaan niet trouwen, maar willen toch graag iets hebben dat ons "verbindt", we dachten eerst allebei dezelfde ring te kopen,...
Ideeën Reacties: 3 12-11-2007 12:35:06

Claudia
Vervoer
Hallo allemaal, Ik vroeg me af hoe jullie het vervoer regelen? Wat voor vervoer hebben jullie voor je speciale dag? en hoe doen jullie het met de suite? Volgen zij met eigen auto's of ook gehuurd vervoer?
Ideeën Reacties: 17 9-11-2007 21:34:56

An
Ringenkussentje
Hallo mede-bruidjes,Heeft iemand van jullie originele ideeën om de ringen door de bruidskindjes te laten dragen?Alvast bedankt,
Ideeën Reacties: 2 8-11-2007 22:17:20

kristel
origineel cadeau voor mijn man
hallo bruidjesaan iedereen hier nen dikke proficiat,ik ben ondertussen een dikke twee maanden getrouwd en zonder veel stress is alles perfect verlopen.wij hadden voor de kerk onze belofte zelf geschreven, maar door mijn emoties heeft mijn man er niet...
Ideeën Reacties: 1 8-11-2007 12:52:35

Ellen
origineel vervoer
Hallo, Wij trouwen volgend jaar in juni en zijn op zoek naar origineel vervoer. Net omdat we helemaal niet ver moeten zijn vinden we het nogal absurd auto's te gaan huren. De volledige afstand van bij ons thuis naar de gemeente, de kerk en de zaal is...
Ideeën Reacties: 5 8-11-2007 12:21:04

kelly
kandelaar
Hey bruidjes,Voor de tafeldecortie voor ons huwelijksfeest, ben ik op zoek naar grote kandelaars om op de tafel te zetten. Heeft er iemand een idee waar ik deze zou kunnen verkrijgen?GroetjesKelly
Ideeën Reacties: 9 7-11-2007 23:23:49

Kristien
Dixieband tijdens receptie - aanraders?
Hallo! Tijdens onze receptie hadden we graag gezorgd voor enig entertainment (bv een dixiebandje). Heeft iemand aanraders of leuke ideeën? Liefst omgeving Oost-Vlaanderen. Groetjes, Kristien (16.08.2008)
Ideeën Reacties: 3 7-11-2007 17:49:34

Inge
Ideeën voor thema's?
Hallo iedereen!Wij zijn op dit moment aan het nadenken over een thema op onze trouw. Dit zal dan vooral doorgetrokken worden op de uitnodigingen, eventueel in de viering en bij de tafelverdeling 's avonds. Ik had gedacht (zoals vele anderen hier) aan...
Ideeën Reacties: 3 7-11-2007 10:16:41

wendy
lied a whole new world (disney alladin)
hallo medebruidenwij willen graag het liedje van disney alladin a whole new world gebruiken in onze mis.maar het probleem is dat dit een duet is.wij hebben enkel een zangeres die begeleid wordt door een man met gitaar(die niet kan zingen) hebben jull...
Ideeën Reacties: 2 6-11-2007 9:30:43

Liesbeth
te koop gevraagd me to you beertjes
Hallo,Wij gaan trouwen op 05 juli 2008.Ik ben op zoek naar het me-to-you koppeltje.In de winkel heb ik al wel de kleine versies gevonden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar de beertjes van 30cm. Ik weet dat die er zijn, want ik heb die al ooit eens g...
Ideeën Reacties: 3 3-11-2007 20:27:40

Sofie
bedankkaartjes
Hallo,Wij zijn gelukkig getrouwd sinds september. Normaal worden bedankkaartjes binnen de 4 à 6 weken na de trouw verstuurd, maar omdat wij intussentijd verhuisd zijn, hebben wij daar nog geen tijd voor gevonden. Graag had ik deze zelf gemaakt. ...
Ideeën Reacties: 4 31-10-2007 14:05:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...