Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Miranda
Draaiboek
Hallo allemaal, Wij raken er maar niet uit om een degelijk draaiboek te maken.  Daarom onze vraag, kunnen jullie ons hiervan een voorbeeldje doorsturen naar miranda10l@hotmail.com  Alvast bedankt iedereen. Groetjes Miranda
Voorbereiding Reacties: 5 9-7-2012 7:55:18

sophie
neef gaat trouwen!
Hey bruidjes Met nog 5 dagen op de teller gaat mijn stressniveau steeds erger en erger worden. Kreeg daarstraks weer het mooie compliment dat ik nu een echte bridezilla geworden ben want dat ik niemand anders wat gun nu. Pffff niet echt waar hoor. M...
Voorbereiding Reacties: 10 8-7-2012 19:18:38

Evelyn
Hulp
Ik ben ook getrouwd sinds april en me geamuseerd met de voorbereidingen maar ook achteraf met het maken van fotoboeken. Dus bij deze wil ik mensen helpen de dit tegen hun zin moeten doen of wat hulp kunnen gebruiken
Voorbereiding Reacties: 0 8-7-2012 14:35:02

Valerie
middagmaal :)
Hallo, Mijn vriend zou graag trouwen in de voormiddag. 's Middag moeten we dus gaan eten met de suite ( onze ouders, broers en zussen). Wie komt daar ook nog bij? ouders van de bruidskindjes? oma's & opa's? tante's en nonkel's? ... Wat moeten z...
Voorbereiding Reacties: 5 8-7-2012 9:22:43

Wendy
top 5 belangrijkste en minst belangrijke dingen...
Hey, Wat is bij jullie de top 5 van de belangrijkste dingen voor jullie trouw? en wat de 5 minst belangrijke? hier staat in de top 5 (maar niet in die volgorde): *muziek *kledij *de reis  *eten *foto/video Minst belangrijke: *decoratie *vervoe...
Voorbereiding Reacties: 5 8-7-2012 8:16:14

Kristien
Voorbeelden draaiboek
Dag dames, Kunnen jullie mij helpen door jullie draaiboek van 'de grote dag' door te mailen? kristien.joeri@gmail.com Alvast bedankt!! Groetjes Kristien
Voorbereiding Reacties: 3 7-7-2012 22:03:32

Lynn
Tussenstand
Hallo allemaal Hoe staat het met de bruidjes van september 2012? Hier zijn we ondertussen druk bezig met alles in orde te krijgen, ondanks onze lange verloving (9 juli 2010) zijn we nu pas echt 'in gang geschoten'. Ik kan het bijna niet geloven, oo...
Voorbereiding Reacties: 5 7-7-2012 21:07:35

Evi
gelnagels
Aloha! Kent er iemand een nagelstyliste regio Nijlen/Bevel/Lier... die gelnagels zet tegen een schappelijk prijs? Mag ook iemand zijn die dit voor en na doet.Tenkjoew!
Voorbereiding Reacties: 0 7-7-2012 20:13:22

Sofie
Traireur gezocht regio kempen
ik zoek een traiteur in de kempen regio geel mol meerhout balen
Voorbereiding Reacties: 2 7-7-2012 12:23:48

sara
The Palm Antwerpen
hoi hoi ik heb een vraagje  over The Palm Antwerpen heeft er iemand daar ervaring mee? ik wil daar die airbrushing voor heel het lichaam doen en dat kost 25 euro ik ga er volgende week woensdag naartoe voor een test dus alle commentaar is...
Voorbereiding Reacties: 0 7-7-2012 12:17:04

Heidi
Ceremoniewagens regio Antwerpen
Hallo iedereen, Langzaam maar zeker komt alles voor onze grote dag in orde. Het enige waarmee we nog een beetje worstelen is het vervoer. We zouden onze suite van 12 personen in een oldtimerbusje willen vervoeren. Iemand een aanrader? Goede ervarin...
Voorbereiding Reacties: 4 7-7-2012 10:16:23

Charlotte
een jaartje vroeger voor de wet...
Dag Dag Ik trouw normaal 13 sept 2013 voor de wet en voor de kerk. Aangezien mijn beide ouders ziek zijn en achteruitgaan zouden we graag dit jaar (september) voor de wet trouwen. Nu gaat het voor hen nog iet of wat en zo kunnen zij er ook een ...
Voorbereiding Reacties: 8 7-7-2012 7:49:35

tima
proficiat anke en jan
vandaag kijk ik in mijn computertje en staat er groep . Dus ik klik. er komt op trouw anke en jan . En ja hoor op het perron 1 van antwerpen centraal om 10u30 staan er trouwers en hun suite met een heuse banner en al . De bruidegom was wat zenuwachti...
Voorbereiding Reacties: 0 6-7-2012 23:33:58

sophie
grrrrrrrrrrrrrrr schoonfamilie he!
Hey bruidjes, ik moet even mijn frustratie kwijt want als ik er thuis iets van zeg zijn er woorden en daar heb ik geen zin in. Zoals jullie al weten komt mijn schoonbroer niet naar onze trouw omdat hij liever gaat vissen he. Nu mijn schoonfamilie hee...
Voorbereiding Reacties: 3 6-7-2012 22:22:37

Anke
goodiebag
Dames Voor mijn getuigen (2 dames, 30 jaar en 21 jaar)) wil ik een goodiebag maken... Stel nu dat jullie zelf mogen kiezen wat erin zit, wat zouden jullie dan kiezen? :)
Voorbereiding Reacties: 9 6-7-2012 18:38:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...