Nu Online
Momenteel zijn er 360 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Els
Menukaart
Hey, Ik maak mijn menukaarten zelf. Op zich niet moeilijk, maar ik weet nie goed waar of hoe ik de wijnen erop moet vermelden, en wat er op het eten na er nog moet opstaan! Is het mogelijk om julie menukaarten door te mailen naar mij aub? Ik trouw vr...
Andere Reacties: 1 15-9-2008 23:10:16

sarah
Mijn website
Wie geraakt er van jullie op mijn website ik druk daar elke keer op maar dat geraak niet open moet je daarvoor iets speciaals doen?
Andere Reacties: 4 15-9-2008 21:51:01

Ann
Help - huwelijkskaars
Hey allemaal,Ik trouw binnen 2 weken en heb nog steeds geen huwelijkskaars. Waar kan ik op deze korte tijd nog een huwelijkskaars vinden (Liefst in het Antwerpse)Ann (bijna in paniek)27/09/2008
Andere Reacties: 8 15-9-2008 21:47:51

Tina
Moderne stola te koop
Aan toekomstige bruidjes. Ik droeg een strapless jurk op mijn trouwdag en had een bijpassende stola (gesloten - in 'buis'vorm) in wit (roomkleurig). Ik bied deze te koop aan voor 50 euro. Indien je foto wenst, stuur ik ze per mail door. Groetjes!
Andere Reacties: 4 15-9-2008 18:00:36

Ellen
Bestemming reis
We zijn aan het kijken voor een bestemming voor onze huwelijksreis, maar kunnen niet kiezen. Zoveel keuze, maar we hebben zelf nog geen ervaring met verre landen. Volgende bestemmingen staan bovenaan : Mexico, Costa Rica, Cuba, Thailand, Vietnam, Sri...
Andere Reacties: 3 15-9-2008 16:57:21

Nele
Trouw kerk
Zojuist is een probleem opgedoken: onze zaal ligt vast, maar nu blijkt de kerk enkel nog vrij om 15u30. Maar de zaal is toch zeker een half uur rijden van de kerk. Dus, ruim gerekend:kerk van 15u30 tot 16u30receptie 17u30 tot 19u00receptie voor avond...
Andere Reacties: 8 15-9-2008 16:00:32

Lien
Cadeauprobleempje
Hey allemaal...Als reeds getrouwde vrouw wil ik hier nu ook even advies vragen ivm geldcadeaus. Ik heb binnenkort twee bruiloften waar een afwijkend concept wordt uitgevoerd (dus geen klassiek trouwfeest. Geen probleem oo rmij maar ik stel me wel de ...
Andere Reacties: 14 15-9-2008 13:19:14

Sarah
fotokader
nog een vraagjewe zouden graag een fotokader hebben waar de mensen hun hoofd kunnen doorsteken en er een foto word genomenkwestie dat we een originele foto is van de gastenmaar heeft daar iemand ervaring mee?dank ugroetjes
Andere Reacties: 1 15-9-2008 13:13:32

Sarah
teveel origineel
hallo allemaalIk heb een rare vraag maar kan je zoiets hebben als teveel originele gedachte?we hadden iets origineels voor de gastenboek en nu gaf iemand me een leuke idee voor fotos van de gastenmaar is dat allemaal niet téveel?dank u voor jull...
Andere Reacties: 4 15-9-2008 12:15:16

Karen
hotel (omgeving Massenhoven)
hoi iedereen,Wij geven ons avondfeest in de feestzaal "La Grange". (Massenhoven)Weet er iemand een goed hotel in de omgeving? (Massenhoven, Schilde, Zoersel,...)gr Karen
Andere Reacties: 3 15-9-2008 11:42:50

Kay
Turkse bruidswinkel
Dag bruidjes Allemaal,Weet er misschien iemand van jullie een Turkse of Marrokaanse bruidswinkel in Antwerpen zijn?Alvast bedanktKayhttp://guyenkay.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 4 15-9-2008 11:41:29

Liese
kostuums huren suite
Hoi bruidjes,ik vind het mooi als de heren uit de suite hetzelfde kostuum aanhebben, dus ik zou dit graag gaan huren, maar ik heb hierrond nog enkele vragen:- hoe wordt dit financieel meestal geregeld? Want ik veronderstel dat dit toch 75 euro pp zal...
Andere Reacties: 5 15-9-2008 10:04:29

Greet
Trouwkleed te klein?
Hey hey,Binnen twee weken moet ik voor de eerste keer mijn trouwkleed gaan passen en ik ben nu al één brok zenuwen. Ik ben enkele weken geleden gestopt met roken, (een trouwjurk aan en dan een sigaret vast, lijkt me vreselijk) en ondanks he...
Andere Reacties: 4 15-9-2008 9:47:33

Tiffany
wegschenken vader
Wie weet een mooi tekstje of andere waarmee ik mijn vader kan vragen om me weg te schenken op ons huwelijk? Om mij te vereren om met me naar het altaar te lopen?Bedankt alvast!GroetjesTiffany
Andere Reacties: 1 15-9-2008 9:07:19

Laura
Bali
Hey,Wij zijn van plan om Bali als huwelijksreis te nemen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Tips? Kan je er 's avonds rustig buiten komen? Kan je op eigen houdje uitstapjes doen? Is het daar mooi (strand met mix uistappen/cultuur/natuur)? ...
Andere Reacties: 5 14-9-2008 19:38:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...