Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Sabine
Soulmates
Kent er iemand mooie gedichten over soulmates?
Ideeën Reacties: 1 29-10-2007 16:07:28

Katrien
Champahne
Heeft er iemand enig idee waar je van die kleine flesjes champagne kan kopen als bedanking voor de gasten? eventueel zonder etiket, zodat we ze zelf kunnen plakken en wat de prijs daarvan is?
Ideeën Reacties: 4 29-10-2007 15:48:45

Sabine
Zweetluchtjes
Kent er iemand trucjes tegen zweetluchtjes?Ik heb nl heel snel last van vervelende zweetluchtjes onder mijn oksels, wil dit natuurlijk vermijden op mijn trouwdag.Er bestaan zeer sterke producten waardoor je gewoonweg niet meer zweet, maar omdat ik ee...
Ideeën Reacties: 13 29-10-2007 13:11:25

wendy
op trouwdag 8 jaar samen/teksten/ideeen
hallo medebruidenwij trouwen in juli 2008 nu zijn we op onze trouwdag 8 jaar bij elkaar.wij willen graag met dit gegeven iets op de trouwkaart zetten en in ons misboekje verwerken.kunnen jullie ons hierbij helpen.alles is welkom.hart stikke bedanktwe...
Ideeën Reacties: 3 21-10-2007 13:12:53

katleen
cadeau ouders
Het is mss al veel gevraagd, maar wij geraken er maar niet uit wat we als cadeau kunnen geven aan onze ouders (feest 's avonds). Iemand originele ideeën?Katleen
Ideeën Reacties: 7 17-10-2007 15:30:23

Peggy
hummer limo
Ik zoek een huur hummer limo kan iemand me helpen mijn droom te helpen verwezelijken .
Ideeën Reacties: 6 17-10-2007 7:22:11

ineke
speeches
halloop 7mei08 is het eindelijk zo ver.maar heb echt nog hopen vragen.wij doen alles zonder ceremonie meester en wil het zo perfect mogelijk hebben (wie niet hé)dus mijn vraagop het feest wanneer geven jullie een speech of lezen jullie een tekst...
Ideeën Reacties: 1 14-10-2007 16:49:58

steve
trouwdag
hallokes,wij hebben om 12u ons gemeentelijk huwelijk en om 12u30 ons kerkelijk huwelijk en daartussen gaan wij foto's laten maken.ons avondfeest in buffetvorm is om 19u.nu is de vraag wat ik met de mensen moet doen die meegaan naar gemeente en kerk i...
Ideeën Reacties: 1 13-10-2007 9:03:25

sibille
versiering zaal
hallo,kan mij iemand leuke gedachten geven voor de zaal wat op te vrolijken.
Ideeën Reacties: 1 12-10-2007 17:08:40

Denise
versiering van 'liefde is ...'
Ons huwelijk staat een beetje in het teken van de bekende 'liefde is ..." prentjes; nu zijn we op zoek naar gadgets om de zaal en de kerk mee te versieren, oa ballonen. Kan iemand ons aan adressen helpen waar we dit kunnen vinden ?
Ideeën Reacties: 3 11-10-2007 11:34:44

Emmy
Verras het bruidspaar
Hoi aan iedereen die pas getrouwd is of vrienden/familie heeft die gaan trouwen. Wie kent er leuke ideeën om het huis van het bruidspaar te versieren ("enige" beperkingen zijn: niets met dieren, niets kapotmaken en niets vies of vuil) ...
Ideeën Reacties: 20 7-10-2007 20:31:56

mieke
Prachtige enveloppendoos te koop!
Hey meisjes,Ik verkoop onze enveloppendoos. Wij hebben ze gekocht in een winkel met etalagemateriaal: het is een groot formaat in de vorm van een hart, zwart-wit gebloemd. De enveloppendoos stond op een tafel naast ons bij de ontvangst van de genodi...
Ideeën Reacties: 12 4-10-2007 13:29:40

lien
@Emy - 26.04.2008 - enveloppedoos
Dag Emy,je bent niet de eerste die het vraagt maar de lieve dame die voor mij een prachtige enveloppedoos heeft gemaakt heet Olivia. Je kan haar steeds mailen op anolro_hotmail.com. Ze is een geweldig lieve vrouw die massa's creativiteit bezit en ha...
Ideeën Reacties: 0 4-10-2007 11:49:04

Eva
Getrouwd! Aanraders Vlaams-Brabant
Hallo allemaal,Wij zijn ook getrouwd 15/9. Het was een prachtige dag, zoals iedereen zegt, véél te snel voorbij! Ik zou er alles voor geven om de dag nog eens over te doen ;-)Voor mensen van regio Vlaams-Brabant wou ik een aantal zaken aan...
Ideeën Reacties: 7 1-10-2007 10:23:12

Inez Boexstaens
Bedrukking ballonnen?
Hallo,Ik ben op zoek naar een site ofzo waar je ballonnen kan laten bedrukken. Meestal moet je dit met enorme hoeveelheden bestellen van 500 stuks ofzo, maar we hebben er maar 50 nodig. Weet iemand iets? Of een winkel in de buurt van Mechelen...Ik zo...
Ideeën Reacties: 2 29-9-2007 10:57:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...