Nu Online
Momenteel zijn er 445 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Tine
Trouwkleed
Hallo iedereen. Wij trouwen op 10/04/2009. De datum staat nogmaar sinds vorige week vast en nu moet ik dringend op zoek naar een trouwkleed. Toch twijfel ik nog een beetje of ik een tradioneel of een gewoon mooi kleed zal aandoen. Ik heb nl. een maat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 19-10-2009 7:41:41

Dorothea
Hoe lang op voorhand trouwjurk bestellen?
Dag mede-bruidjes!Ik vroeg mij af hoeveel op voorhand je een trouwkleed moet bestellen. Probleem is dat ik graag nog een heel aantal kilootjes eraf wil krijgen en ik wil dus zo laat mogelijk gaan kijken om zo weinig mogelijk te laten aanpassen dan. M...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 18-10-2009 20:29:14

Els
Forget me not: waar te vinden?
Hey iedereen! Weten jullie waar ze kleedjes van Forget me not verkopen? Ben deze morgen bij Mia Monta naar de opendeurdag geweest en heb daar een heel mooi kleedje gezien van dat merk. Waar verkopen ze dit merk nog? Heb op de site van F.m.n. nog een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-10-2009 15:39:23

kaat
retouches
Kent er iemand een naaister die goed is in retouches? En dit in de buurt van SInt-Niklaas?Ik moet namelijk nog wat retouches aan mijn jurk laten doen en wil dit toch bij een professioneel/goed iemand laten doen!!!bedankt!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-10-2009 11:44:58

Sofie
droomkleed gevonden!!!
Hallo bruidjesVandaag naar kleedjes gaan kijken in Bruidshuis Ellen en het was liefde op het eerste gezicht!!! Ik kwam nog maar binnen in de winkel en ik wist het al: this is it! Nog 7 andere kleedjes aangehad maar uiteindelijk toch bij mijn eerste g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 17-10-2009 18:56:58

Deborah
Couture Anny - Gent
Hoi iedereen!Vandaag mijn eerste dag, zoeken naar mijn kleed... Had een duidelijk beeld van hoe mijn kleed er zou moeten uitzien, had verschillende foto's mee en NERGENS vond ik mijn zin, echt nergens...TOT... Couture Anny !De vrouw is rechtuit en ze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-10-2009 18:40:16

Kim
Jurken van Garamaj
Hallo,Ik vind persoonlijk dat Garamaj best mooie jurken heeft. Heeft iemand er al gepast en waar hebben ze grootste collectie? Ook nog een idee welke prijsklasse dit is?greetz
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-10-2009 16:38:56

sophie
Roeselare - La Sposa - Robel
Heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met La Sposa of Robel in Roeselare?Bedankt voor jullie reacties,Sophie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 17-10-2009 0:30:33

sophie
Kleedje met boothals
Hallo, Deze week ben ik voor de eerste keer kleedjes gaan proberen. Uiteindelijk bleven er nog 2 kleedjes uit. Ik twijfel heel sterk, hoewel het twee totaal verschillende stijlen zijn. Eén kleedje heeft een boothals, wat me een beetje doet twijf...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-10-2009 0:06:18

Jessica
schrik voor eerste pasbeurt
Hallo bruidjes,Binnen 2 weken moet ik voor mijn eerste pas gaan. Nu ben ik daar toch redelijk zenuwachtig voor. Ben bang dat het gaat tegenvallen of helemaal niet zit gelijk ik het mij voorstel. Heb namelijk ook een maatje meer en ook bij mij hadd...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-10-2009 21:46:48

Mandy
Bruidscouture Elena in Deinze
Iemand ervaring met deze winkel???Weten jullie als het kleed besteld word of er dan direct een voorschot moet betaald worden enzo?Merci !!Mandy10/04/2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 15-10-2009 21:38:34

deborah
Pierre Yves en Couture Ann in Aalst
hoi bruidjesIemand ervaring met Pierre Yves en Couture Ann uit Aalst?Heb al enkele negatieve reacties gehoord van Pierre Yves.....groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-10-2009 15:46:29

Noortje
bruidjes met maatje meer...
Goedemorgen lieve bruidjes,Hier ben ik weer met mijn 'onnozele' vraag, maar zijn er hier nog bruidjes met een maatje meer die trouwjurken willen gaan passen en waarvan er toch geen enkel kleedje is in je maat waardoor je moet kiezen als het voor je h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 25 15-10-2009 9:31:54

Sofie
Pasbeurt
Hallo! Op 31/10 heb ik een afspraak voor een pasbeurt. Hoeveel personen nemen jullie mee? Ik zou met mijn mama gaan, schoonmama, getuige en evt. nog vriendin maar heb beetje schrik dat dit teveel is?GroetjesSofie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 14-10-2009 20:06:40

Judith
Cymbeline Cadiz jurk aangeboden
Met veel plezier heb ik 9 oktober 09 mijn trouwjurk van Cymbeline gedragen! Wat zat mijn jurk comfortabel en ik kon er alles mee!Nu wil ik graag dat een ander bruidje van deze jurk kan genieten! Daarom bied ik hem te koop voor €1000,- . De maat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 14-10-2009 12:18:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info