Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sanne
gekleurde ledlichtjes gezocht
hallo iedereen, weet iemand waar je gekleurde ledlichtjes kan kopen voor in het water? bv in een vaas dank u 
Ideeën Reacties: 0 9-1-2015 21:48:35

Steven
zoektocht naar uitnodigingen!
Hallo allemaal!  wij zijn op zoek naar een goeie website waar je originele uitnodigingen kan maken. We hadden gedacht aan een soort van filmticket maar vinden dit maar op een enkele site... Iemand tips? Alvast bedankt! 
Uitnodigingen Reacties: 2 9-1-2015 19:31:30

tanja
alternatief voor avondfeest
hallo wij trouwen volgend jaar en nu zijn we op zoek naar een alternatief voor een avondfeest reden hierom is dat we niet veel 'echte'vrienden hebben en geen grote familie dus avondfeest lijkt ons zot voor een beperkt aantal gasten iemand ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-1-2015 15:03:38

Lorena
Goedkope bruidsmeisjes jurken omgeving limburg?
hallo bruidjes, Ik ben op zoek naar niet te dure bruidskindjes kledij, maar het lukt me maar niet om degelijke prijzen te vinden,ze schieten echt de pan uit vanaf 160 euro tot 600-700 euro. Aangezien ik 2 jongens en 2 meisjes moet kleden wil ik niet...
Kledij - Suite Reacties: 6 9-1-2015 14:11:29

Kim
Verantwoordelijke Limburg Rent a Priest
Hallo, welke persoon is verantwoordelijk bij Rent a Priest in Limburg? Op hun website heb ik verschillende personen zien staan, maar ik zou graag willen weten hoe deze persoon zijn werk uitvoert. Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 0 9-1-2015 13:53:00

veronique
Trouwen met heel het gezin ;)
Ik zou graag mijn jongens (2) betrekken bij heel het gebeuren.. Nu mogen ze Zowiezo op het gemeentehuis mee tekenen (kinderakte waar ze de toestemming geven dat we mogen trouwen 😋 maar nu wil ik in de kerk ook iets doen maar weet niet goed wat.. voo...
Ceremonie Reacties: 13 8-1-2015 22:43:35

michele
DJ gezocht StuBru muziek, maar ook dans, latin,.. Regio Oost-Vlaanderen
Hallo iedereen, zoals zovele onder jullie zijn ook wij op zoek naar de perfecte DJ. Wij willen van ons huwelijk een echt dansfeest maken en daarbij hoort een super DJ! Een flop van een DJ kan het feest toch beetje in mineur laten aflopen he :-) Onze...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 8-1-2015 22:43:25

ella
Feestzaal Watt17 Heusden-Zolder + Taste catering
Hallo allemaal! wij zijn volop op zoek naar een mooie locatie. Den Lavaar in de mijn van Zolder vonden we erg mooi maar blijkbaar worden daar geen privé-feesten meer gegeven. Het nieuwe alternatief is Watt17, tegenover Den Lavaar, ook op de mijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 8-1-2015 22:10:37

Meggie
Tips voor tekstjes uitnodigingen
Hallo,Ik zoek nog steeds leuke tekstjes om de mensen uit te nodigen. Welke tekstjes gebruik(t)en jullie om de mensen uit te nodigen op de receptie en/of het avondfeest?Alvast heel hartelijk bedankt want de inspiratie is echt ver zoek! Groe...
Uitnodigingen Reacties: 1 8-1-2015 21:59:04

Stephanie
Verhuur witte duiven
Dag iedereen, is er iemand die weet bij welke firma (regio Brugge) je witte duiven kan huren voor het huwelijk?
Ideeën Reacties: 3 8-1-2015 21:48:11

Stephanie
Bedankjes bruidskindjes
Hoi iedereen, wij hebben 4 kindjes die onze trouw zullen voorlopen (3 jongetjes tussen 2,5 en 4 jaarr) en een meisje van 1,5 jaar.  Hebben jullie ideetjes voor leuke bedankjes voor deze kindjes en de kindjes aan de kerk? We willen liefst iets o...
Ideeën Reacties: 1 8-1-2015 21:37:35

carla
goedkope trouwjurken
Hallo dames, is er iemand die ervaring heeft met bruidje.com? Ik heb daar een mooi kleed gezien maar ik ken niemand die daar ook al gekocht heeft. Iemand die er wel al geweest is? Groetjes carla
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 8-1-2015 21:34:30

tine
Huwelijksreis september Thailand
Dag medebruidjes, In september zouden wij graag op huwelijksreis gaan naar Thailand. We hadden gedacht om eerst een paar dagen Bangkok te doen en daarna een vlucht naar Phuket te nemen.Het ene reisbureau raadde dit echter af omdat het...
Huwelijksreis Reacties: 8 8-1-2015 19:37:01

Vanessa
fotolocatie tussen Sint-Niklaas en Beveren
Beste bruidjes, Ik trouw op 20/06/2015 en we hebben gisteren ons uurschema even opgesteld. We eten in Sint-niklaas in de zaak van mijn vriend zijn nicht om 13u en om 15.30u is het receptie in Hotel Beveren.  Daartussen moeten we nog foto's gaa...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 8-1-2015 14:55:07

Kim
Alternatieve viering
Hallo, is er buiten Rent a Priest in Limburg nog een organisatie of organisaties die alternatieve vieringen uitvoeren? Groetjes!
Ceremonie Reacties: 6 8-1-2015 13:52:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...