Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vanessa
Hoe lang op voorhand afspraak maken?
Ik ben van plan om in november of misschien begin december te gaan kijken voor mijn trouwkleed. Hoe lang op voorhand moet ik hiervoor een afspraak maken?Grtjes,Vanessa
Andere Reacties: 3 14-9-2008 18:47:30

katleen
premies?
Een trouw kost veel geld dat weet iedereen. En wij hebben ondervonden dat mensen niet echt vrijgevig zijn in het avondfeest ed.Weten jullie hoe of waar wij ergens premies kunnen vastkrijgen? Hoe en waar we op kunnen besparen? Eventueel een idee om ge...
Andere Reacties: 3 14-9-2008 18:18:30

Heidi
13/09/2008
Vanaf gisteren Mevrouw Royer…Vrijdagavond alles nog naar de feestzaal gedaan (hebben alles zelf gedaan, behalve het hoofdgerecht en BBQ). Daarna nog die kleine dingen thuis zoals: drank koud zetten, gang poetsen (het had wel erg geregend), weer...
Andere Reacties: 1 14-9-2008 17:28:26

Kimberley
12/09/2008 was perfect!+tips voor trouwers uit Lier
Hallo iedereen. Vrijdag 12/09 was onze dag en hij was de mooiste dag van ons leven(lekker cliché). Bij deze een verslagje en tips, de foto's volgen nog.De donderdag hebben wij allebei nog een "vrijgezellenavond gehad". Het is absoluut ...
Andere Reacties: 2 14-9-2008 16:50:29

Liesbet
vervoer in Hasselt centrum?
Hallo allemaal,mijn vriend en ik trouwen op 20 december, tijdens het laatste weekend voor kerstmis dus. We trouwen in het centrum van Hasselt en we vrezen een beetje voor parkeerproblemen door de grote (shopping)drukte. Heeft er iemand een origineel ...
Andere Reacties: 4 14-9-2008 16:24:27

debbie
wat een drukte, tijd tekort
hey hey,ik heb nog is een paar minuutjes tijd gevonden om hier wat rond te hangen.er zijn 2 collegas weg gevallen waardoor ik lange dagen heb en dus enorm weinig tijd heb, en das zeker niet makkelijk met 2 kleine kindjes en al die voorbereidingen.met...
Andere Reacties: 2 14-9-2008 15:36:17

Natasha
Goedkoop vervoer
Hey,Om ons budget een beetje in het oog te houden, zouden we graag besparen op het vervoer. Heeft er toevallig iemand ervaring of tips met wagen/bussen van privé personen of goedkope maatschappijen - we hebben zelf iemand die kan rijden.Bedankt ...
Andere Reacties: 1 14-9-2008 14:01:01

Elisabeth
cadeautjes kindjes
Wat geven jullie aan de kindjes aan kerk/gemeentehuis en wat is de kostprijs hiervan? Waar kopen jullie dit?
Andere Reacties: 8 14-9-2008 12:40:44

XXXXXX
Knuffelbeer bruid en bruidegom te koop
Knuffelbeer bruid en bruidegom te koop. Ideaal om bijvoorbeeld de ringen aan te hangen of om aan de kindjes te geven die voorlopen. Indien je een foto wenst kan je steeds mailen.Ik had graag voor elke beer 15 euro gehad.
Andere Reacties: 7 14-9-2008 10:32:33

Maud
vrijzinnige relatieplechtigheid
Hallo iedereen!Wij trouwen niet voor de kerk, enkel voor de gemeente, maar we zouden graag een ceremonie houden. Heeft er iemand ooit een vrijzinnige relatieplechtigheid gehouden? Zo ja, hoe gaat dat in zijn werk?Wij willen het echt heel persoonlijk ...
Andere Reacties: 8 14-9-2008 10:31:00

Sharon
misboekje, voorbeeld???
hallookesWij trouwen op 14 februari 2009. We hebben een afspraak met onze daiken in oktober. Zouden wij dan al een voorbeeld van ons misboekje moeten bijhebben? Heeft iemand een voorbeel? En is dit in alle kerken een beetje hetzelfde?alvast veel dank...
Andere Reacties: 2 14-9-2008 0:08:14

petra
"rent a priest" in het buitenland?
Hallo;"rent a priest" bestaat dit in het buitenland?Wij willen namelijk voor de kerk trouwen in het buitenland,maar moet dit in de kerk zelf?We willen graag een kleine cermonie op een mooie locatie.
Andere Reacties: 2 13-9-2008 22:44:56

petra
"rent a priest" in het buitenland?
Hallo;Bestaat "rent a priest" in het buitenland?Wijzouden willen trouwen voor de kerk in het buitenland,maar moet dit in de kerk zelf?We hadden namelijk gedacht om een kleine cermonie op een mooie locatie te doen.
Andere Reacties: 0 13-9-2008 22:40:10

Kay
@ Lien blauwe trouwjurk
Je mag mij gerust een bridezilla noemen.En Ik hbe misschien niet gepast geantwoordt maar dit is niet de eerste keer dat ik zo'n antwoordt krijg op sommige onderwerpen.Mijn excuses he
Andere Reacties: 3 13-9-2008 17:32:20

Kay
Blauwe trouwjurk ???
Dag Bruidjesop 1 novemebr ga ik voor de eerste keer opzoek naar een trouwjurk. Maar ik wil een Blauwe jurk. Weten jullie waar ik dit kan vinden en of het voor te huren is? of waar ik zo'n blauwe jurk Kan vinden?Alvast bedanktKayhttp://guyenkay.bruilo...
Andere Reacties: 6 13-9-2008 14:43:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...