Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Deborah
Op zoek naar een trouwjurk
Vanaf nu zaterdag ga ik samen met mijn mama regelmatig op zoek gaan naar een trouwkleed...Zaterdag gaan we bij Couture Anny in Gent en naar Couture Elena in Deinze... Iemand hier ervaringen mee?Ik ben op zoek naar een wit kleed met toch ergens een mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 14-10-2009 10:40:23

Synthia
Jurk droogkuis
Hallo,Wij zijn ondertussen 45 dagen getrouwd en vandaag haalde ik mn jurk terug van de 'droogkuis'.Ben wat geschrokken van de prijs: 145 euro.... Of is dit een normale prijs?(Hij is wel weer helemaal schoon, was onderaan heel erg vuil...)Synthia
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 13-10-2009 15:10:10

Ann
dilemma
Dag aanstaande bruidjes!Ik zit met een groot dilemma en weet niet wat te doen! Ik twijfel momenteel tussen twee trouwjurken! Deze twee zijn elk van een andere winkel, dus moeilijk om te vergelijken. Maar... de prijs is een groot verschil! Het én...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 12-10-2009 18:00:22

wendy
Naaister(s) gezocht
Hallo meiden, Ik heb zelf een ontwerp in gedachten voor mijn trouwkleed , kunnen jullie mij aan een goede naaister(s) helpen? Alvast bedankt !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-10-2009 15:31:05

Els
Ladybird
Hallo iedereenna veel zoeken op internet heb ik eindelijk enkele trouwjurken gevonden die ik prachtig vind, nl uit de collectie van Ladybird. Wie weet in welke prijscategorie dit merk zich bevindt? Ik wil vermijden dat ik mijn droomjurk zou vinden en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-10-2009 14:09:40

domi
trouwkleed te koop
HeyHier een gelukkige getrouwde bruid, ik doe men trouwkleed van Benjamin Roberts weg, ivoorkleur met hele lange sleep, zeemeerminlook bezet met parels...echt prinsessenkleed!! maat36Prijs bespreekbaar en wie foto's wilt, stuur dan maar adres door......
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-10-2009 14:02:50

natasja
kleur trouwkleed
ej iedereen,ik ben al eens aan het rondzien voor een bruidskleed. 1 ding staat vast en ik wil niet in wit trouwen... eerder beige,cappuccino kleur. grijze tinten. weet iemand of je een wit kleed kan kleuren?of een collectie met kleuren?x
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 11-10-2009 22:40:14

tineke
goedkopere trouwjurk gezocht
hallo!zou iemand mij wat adresjes kunnen geven waar ik goedkope maar mooie, moderne trouwjurken kan kopen? heb maar een budget van 400 euro, zou normaal een trouwjurk huren, maar soms heb je mooie trouwjurken voor minder geld die je kan kopen. vb in ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 11-10-2009 21:17:36

Sarah
Pronovias Hechizo, waar kopen? Bij Pierre Yves Aalst niet gevonden :-(
Dag mede-bruidjes,Weet er iemand waar ze het kleedje Hechizo van Pronovias verkopen, liefst in West-Vlaanderen? Ik ben er wanhopig naar op zoek, gisteren niet gevonden bij Pierre Yves in Aalst :-(Had m'n zinnen al een eindje gezet op de Hechizo maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 11-10-2009 16:27:47

Vicky
Le Chapeau
Hey bruidjes,Vijdag 6november is het zover! Dan ga ik voor de eerste keer op zoek naar mijn droomjurk.Vermits ik al lange tijd helemaal zot ben van de collectie LINEA RAFAELLI ga ik eerst naar Le Chapeau(dit is dichtbij). Nu had ik graag jullie ervar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 11-10-2009 12:17:34

Kim
winkel trouwjurk omgeving leuven
Hallo allemaalIk ben op zoek naar een winkel met bruidskledij in de omgeving van Leuven (hoeft daarom niet echt Leuven zijn, meer Leuven en omstreken). In Leuven heb je Linx, maar ik denk niet dat ik een jurk van het merk L R wil. Was eerder aan het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-10-2009 10:26:28

Chantal
Vraagje sluier kleedje Ian Stuart
Dag lieve bruidjes,Zijn er nog bruidjes die een sluier laten maken bij hun kleedje van Ian Stuart "bij Ian Stuart"? (raar geformuleerde zin maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel :-) )Groetjes,Chantal17/07/2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-10-2009 18:58:04

Anke
Linea Raffaelli Brugge
Ik ben vandaag mijn jurk gaan kiezen in de concept store van Linea Raffaelli in Brugge en de ervaring was te goed om niet te delen! Wat een topdag! Ze zijn echt ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Naast de kritische 'jury' :) die mij vergezelde k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 10-10-2009 17:08:32

Nele
passen tijdens open-deur-dagen
Hallo,Heeft er iemand van jullie ervaring met kleedjes passen tijdens open-deur-dagen?Hebben ze dan meer keuze? En wordt er dan genoeg tijd voor je vrijgemaakt?Groetjes,Nele
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-10-2009 15:10:28

Britt
naai(st)er of ontwerp(st)er voor trouwkledij
Hoi allemaalIk ben op zoek naar ontwerpers of naaisters voor een trouwjurk. Ik wil de trouwrok van mijn moeder laten aanpassen en daar een nieuwe top laten bijmaken. Heeft er iemand tips of adresjes?Groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-10-2009 8:13:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info