Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Gezocht; Weide
Voor ons festivalhuwelijk zijn wij op zoek naar een weide die we kunnen huren/gebruiken voor 3 dagen. We zijn bereid om er voor te betalen en we garanderen dat de weide in dezelfde staat zal zijn als bij aankomen. Bij voorkeur in een straal van 15 &#...
Voorbereiding Reacties: 4 8-1-2015 13:28:46

Peggy
Tekst aanwezigheid
Hoi Ben juist nog aan het twijfelen ivm de tekst voor aanwezigheid / afwezigheid te laten weten. Nu hebben we: Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen tegen 1 maart 2015 op "telnr" en "mailadres".
Uitnodigingen Reacties: 5 8-1-2015 12:58:54

Charlotte
Huur Jacquet Vlaams-Brabant of Limburg
Hallo iedereen! Voor onze trouw zal mijn toekomstige man en suite een jacquet dragen. Kent er iemand een goed adres in Vlaams-Brabant (regio Leuven) of Limburg waar we hiervoor terecht kunnen? Wat zijn de richtprijzen? Alvast bedankt!
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 8-1-2015 11:06:20

lore
prachtig trouwkleed te koop wegens annulatie huwelijk
Wegens annulatie v mijn huwelijk heb ik een prachtig trouwkleed te koop.Het is een standaard kleed maat 38-40.nooit aangepast geweest!nooit gepast. het kleed hangt nog in de winkel scarpellini in oostende.daarbij heb ik ook bijhorende kanten ha...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 8-1-2015 10:35:36

Marianne
Licht, geluid en verwarming - feest in een tent
Dag iedereen, Wij trouwen in een grote spantent (een circustent!) op een grasveld in de buurt. Nu zijn we volop bezig met het regelen van de praktische kant van de zaak, en zijn dus op zoek naar verwarming, licht en geluid om er een knalfeest van te...
Locatie Reacties: 3 8-1-2015 8:43:07

Shelly
Oldtimers
Voor onze grote dag op 21 maart 2015 zijn we nog op zoek naar 2 oldtimers (Geitjes, Kevers,...) Waar er 2 personen langs achter kunnen zitten. Ken jij iemand met zo'n wagen om te willen rijden voor onze suite? Groeten, Shelly
Voorbereiding Reacties: 3 7-1-2015 23:07:31

Linda
Feestzaal + ruimte voor ceremonie
Hallo medebruidjes , ik ben op zoek naar een locatie waar ik zowel mijn ceremonie als mijn receptie en avondfeest kan houden.  Ook moet deze zaal toegankelijk zijn want ikzelf zit in een rolstoel. De zalen die ik tot nu toe heb zijn De Waterhoek...
Locatie Reacties: 1 7-1-2015 22:01:09

Tamara
Betaalbare huwelijksfotograaf Oost-Vlaanderen
Voor ons huwelijk op 15/08/15 zijn wij nog op zoek naar een betaalbare fotograaf. Huwelijk zal waarschijnlijk doorgaan omgeving Geraardsbergen. Alvast bedankt voor tips !
Fotografie Reacties: 9 7-1-2015 20:59:42

Jolien
Afbellers voor het huwelijksfeest
Hé Het is misschien een gekke vraag, maar hadden jullie veel 'afbellers' voor het feest?Wij hebben op dit moment 141 genodigden, maar onze zaal wordt een stuk goedkoper vanaf het moment dat we aan 150 gasten zitten. Het is een prijsverschil...
Voorbereiding Reacties: 6 7-1-2015 16:02:46

Karen
tips bestemming huwelijksreis
Hallo medebruidjes Wij zijn volop op zoek naar een leuke, mooie en romantische bestemming voor onze huwelijksreis. Hebben jullie enkele ideeën? Ik vlieg niet graag dus ik zou graag niet langer dan 10 in het vliegtuig vertoeven. We zouden ook ee...
Huwelijksreis Reacties: 4 7-1-2015 12:42:29

veerle
Weddingplanner voor een dag.
Hoi iedereen! De meeste zaken zijn reeds geregeld voor ons huwelijk. We trouwen in een standaard zaal, maar we zouden er graag wat extra decoratie aan toevoegen. Om dit niet zelf te moeten regelen op onze grote dag, zijn we op zoek naar iemand die d...
Voorbereiding Reacties: 6 7-1-2015 11:16:06

Nathalie
intredelied en uittredelied in de kerk
Hallo iedereen! Ik ben 50% Belg en 50% Noor ;) Ik ben in Noorwegen geboren en getogen, en heb de laatste 6 jaar in Gent gewoond voor studies. 4. Juli gaan wij trouwen in Noorwegen. Ik zou zo graag iets van België mee in het programma willen heb...
Ceremonie Reacties: 1 7-1-2015 9:57:13

tessa
Discobar fiesta loca
Graag had ik even geinformeerd of iemand ervaring heeft met discobar fiesta loca uit Ramsel. Op hun gastenboek staan enkel positieve reacties dus dat lijkt al wel in orde maar wij hadden graag toch nog eens rond gehoord of het echt wel de moeite is. ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 6-1-2015 19:52:36

Charlotte
DJ Fonteinhof
Hallo iedereen! Heeft iemand recent nog de resident DJ van het Fonteinhof horen spelen? Wij trouwen er dit jaar en zoeken nog een DJ.... Bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 6-1-2015 19:37:14

Nadine
Kanten tafellaken
Ik ben op zoek naar ronde kanten tafellakens die ik over een sta-tafel ga hangen. Weet iemand waar ik hier aan kan geraken?  Heb er 5 nodig. Groetjes
Ideeën Reacties: 4 6-1-2015 19:34:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...