Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

sophie
Twijfels Ian Stuart Sancerre
Hallo Iedereen,Ik trouw in het voorjaar van 2009 en ben reeds enkele malen gaan kijken voor een trouwjurk.Ik ben altijd weg geweest van Sancerre - Ian Stuart. Alleen de prijs was een twistpunt.Na veel wikken en wegen mag ik hem toch hebben. Volgende ...
Andere Reacties: 3 13-9-2008 13:24:55

Nathalie
raar??? of helemaal ongepast?
Ik trouw binnen 7 maanden (04/04/09) en ben dus bezig met m'n planning en een budget bij elkaar te krijgen (hoe doen jullie dit trouwens??) maar nu kreeg ik zelf een uitnodiging voor een huwelijk in oktober; om een dessertenbuffet samen te stellen wo...
Andere Reacties: 13 13-9-2008 9:55:46

Hilde
Trouwen in lier
Hallo, wij gaan volgend jaar trouwen in Lier in de begijnhofkerk. Zijn er nog mensen die daar getrouwd zijn en zo ja, hebben jullie dit gecombineerd met het stadhuis? Wij maken ons een beetje zorgen over deze combinatie omdat het op zaterdag altijd m...
Andere Reacties: 3 13-9-2008 0:14:32

Cindy
trouwringen
HalloWij zijn nu aan het uitkijken naar trouwringen, en hebben iets moois gezien van Aurodesign. Zou er op de trouwbeurs korting worden gegeven? Er hier in de buurt namelijk een juwelier die deze maand ook korting geeft door uitverkoop. Ik zou dus gr...
Andere Reacties: 5 12-9-2008 22:12:49

Isabelle
videograaf
Kan iemand mij een videograaf aanbevelen die onze trouw kan doen regio Gent? Liefst rond de 500 euro.
Andere Reacties: 1 12-9-2008 18:47:30

Lorianne
tb producties
Beste,iemand al ervaring met tb prodcuties voor de trouwfoto's?En heeft er iemand ervaring met ceremoniewagens in Oost-Vlaanderen?alvast bedankt
Andere Reacties: 0 12-9-2008 16:55:52

nathalie
kinderakte
ik heb ergens iets gelezen om een kinderakte te gebruiken tijdens de ceremonie voor de aanwezige kindjes.heeft hier iemand een vb van?
Andere Reacties: 0 12-9-2008 15:09:21

Elien
kapsel - accessoires
Beste bruidjes,Laatst had ik een telefoongesprek met mijn kapster. Deze zei dat ik indien ik accessoires wou in mijn haar, deze moest meenemen voor mijn proefkapsel. Probleem is: ik weet totaal niet welk kapsel ik wil en bijgevolg ook niet welke acc...
Andere Reacties: 2 12-9-2008 15:04:33

Meilan
Bride run
Op 4 oktober vind in Antwerpen een Bride run plaats. De uitgelezen kans voor ex-bruiden om hun jurk nog eens aan te doen. Gaat er iemand meedoen? Ik ben nog aan het twijfelen.Groetjes.
Andere Reacties: 8 12-9-2008 12:43:37

Debby
oldtimerbussen Nederland
Hey iedereen,Heeft er iemand ervaring met oldtimerbussen vanuit Nederland?Wij hadden een KEI mooie bus gezien op www.andere-weg.nl maar weten niet of ze tot in Antwerpen komen ;-)Iemand ervaring met bussen vanuit Nederland?Groetjes,Debby8-8-2009
Andere Reacties: 0 12-9-2008 10:15:56

joke
nog een dag!!!!!
hoihoi,pfff, nog een dag te gaan en de zenuwen gieren door mijn lijf. Ben ieder uur wakker gekomen deze nacht door de regen, mijn kat die opeens beslist dat hij aandacht nodig heeft ( kan het hem niet kwalijk nemen, de laatste tijd heeft hij nog niet...
Andere Reacties: 6 12-9-2008 8:43:48

Ilka
fotoboek zelf maken
Hoi,welke software gebruiken jullie om een album te maken? Ik zou graag een album maken voor onszelf, mijn getuige en onze ouders..Alvast bedankt,ilka
Andere Reacties: 8 12-9-2008 0:57:25

ilse
Ervaring met Big Daddy DJ?
Hallo, we overwegen om DJ Big Daddy als DJ in te huren voor ons avondfeest en ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze DJ?Alvast bedankt!Groetjes!
Andere Reacties: 1 12-9-2008 0:12:05

Goele
Ten einde raad: DJ
Volgende week zaterdag stappen we in het huwelijksbootje, maar nu blijkt dat onze DJ niet geboekt is!!!! Wat een ramp... Als jullie een goeie DJ in Limburg kennen -> stuur het mij door want we zijn ten einde raad.
Andere Reacties: 2 11-9-2008 23:11:00

nathalie
fotograaf
kent iemand een goede fotograaf in de omgeving van meulebeke? of een amateurfotograaf.
Andere Reacties: 5 11-9-2008 21:18:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...