Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

stephanie
woehoe ma ook veeeeeeeeeeeeeeel stress...
na vrijdag een erg geslaagde proef voor mijn kapsel (loved it!!!), en deze morgen een nog meer geslaagde proef voor mijn make-up (loved it more!!!) kreeg ik opeens het zot in mijn bolleke en dacht ik "waarom zou ik vandaag niet eens gaan voor mijn la...
Voorbereiding Reacties: 0 2-7-2012 23:21:19

Debbie
voorbereiding
Hallo iedereen Amai zeg wat is het lang geleden dat ik hier nog es gekeken heb! Normaal keek ik 10x per dag en nu :)! De voorbereidingen liggen ook helemaal stil nu. Ik heb al zoveel opgezocht en gedaan dus inspiratie opdoen heb ik al genoeg gedaan m...
Voorbereiding Reacties: 9 2-7-2012 22:44:38

heidi
nog 1 weekje
hallo, morgen en een weekje is het onze grote dag!! het is toch wel met gemengde gevoelens, zeker omdat mijn ouders niet gaan komen naar de trouw zelf, enkel het feest de za wel, heb het er serieus moeilijk mee ze echt waar, maar ja zal er proberen m...
Voorbereiding Reacties: 2 2-7-2012 18:22:20

Kelly
GEZOCHT: kader of lijst.
Hey, zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een kader of lijst van spiegel, schilderij, foto, ... Dit om bij aanvang van het feest van iedereen een leuke foto te maken bij het binnenkomen. Zo zijn we zeker dat we iedereen op foto hebben. Ma...
Voorbereiding Reacties: 3 2-7-2012 17:58:14

sara
nerveus bruidegommeke
hoi hoi nog 45 dagen staan er te wachten voor ons huwelijk vandaag heeft mijn toekomstige voor de eerste keer gezegd 'ik begin nu wel een beetje zenuwen te krijgen' kei schattig ikke nog niet, vooral naar uit kijken wat we nog moeten doen maar de zen...
Voorbereiding Reacties: 2 2-7-2012 16:49:21

Sara
eco cheques
Misschien een bizarre vraag, maar is er iemand die weet of je dingen voor de trouw met ecocheques kunt betalen? Ik heb net bericht gekregen dat ik er weer krijg dit jaar en we hebben zo niet iets waar we dat voor kunnen gebruiken dus ik dacht misschi...
Voorbereiding Reacties: 11 2-7-2012 13:08:03

Heidi
spannend !
zaterdag is het zover ! dan zullen we onze dag vieren met familie, vrienden EN BUREN (insider!) en dan nu vooruil hopen op véél zonneschijn!
Voorbereiding Reacties: 0 2-7-2012 11:00:30

Sophie
Broodjes voor suite - regio Antwerpen
Hallo iedereen, Na de mis wordt de suite ontvangen bij onze getuige. We hadden graag een broodjesmaaltijd voorzien. Weten jullie goede en lekkere adresjes in de buurt van Antwerpen (Schoten) bij wie we deze kunnen bestellen? groetjes, Sophie
Voorbereiding Reacties: 4 2-7-2012 9:11:39

Sophie
Rijst, bellen blazen of rozenblaadjes of iets anders?
Hallo iedereen, We hebben een beetje schrik van de mogelijke problemen (vlekken, kruipt overal in, etc) wanneer er rijst zou worden gegooid en zijn op zoek naar een leuk alternatief. Weten jullie leuke dingen om te doen? Wij hadden miss ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-7-2012 9:08:55

sophie
slecht weer!
Pfff net de weersvoorspelling gezien en de komende twee weken regen!!!!!Ik hoop dat het nog snel verandert want ik heb dus geen binnenlocatie voor mijn foto's en ik zou niet weten waar ik nu nog moet gaan beginnen zoeken. Iemand een ideetje voor regi...
Voorbereiding Reacties: 5 1-7-2012 16:51:32

Kelly
Bussen gezocht
Hallo, ben een beetje stilgevallen ... maar nu met nog 376 dagen op de teller gaan we er terug invliegen eh! De zaal is ok, en de ceremoniemeester ook, maar dat is het! Vrijdag den 13de kunnen we naar het gemeentehuis gaan en kunnen we ons uur gaan r...
Voorbereiding Reacties: 4 1-7-2012 11:01:11

Sandra
Ervaring Ann Sophie Smartshopping Brasschaat
Hallo allemaal, Vandaag langs Ann Sophie in Brasschaat gegaan met nog 2 dames...alle 3 op zoek naar een kleedje om te dragen op een trouw...1tje heeft er een kleedje gevonden: wit met zacht roze mini bolletjes en hetzelfde roze lint om rond haar mid...
Voorbereiding Reacties: 1 30-6-2012 18:32:25

Sophie
Gevonden!
Net mijn ventje zijn kostuum gaan kiezen voor de trouw... Hij gaat er fantastisch uitzien. Volledig zijn stijl en ik had gelijk al kriebels in men buik toen ik het geheel zag... Nu enkel nog een riem laten maken dat bij zijn schoenen past!We zijn ook...
Voorbereiding Reacties: 0 30-6-2012 17:09:54

Marijke
Mijn overleden zoontje herdenken op onze trouwdag.
Net geen 2 jaar geleden ben ik mijn 4de kindje, onze tweede zoon, op 39 weken volledig onverwachts verloren tijdens de bevalling. Nu, we vinden het verschrikkelijk jammer dat hij er op de mooiste dag van ons leven niet bij kan zijn, ik wil hem dan oo...
Voorbereiding Reacties: 8 30-6-2012 11:38:53

Lies
Niet meer zeker?
Pffff... het is mijn weekje niet denk ik... Net 5 dagen thuis gezeten omdat ik heel de wereld wazig zag omwille van een probleem aan mijn ogen door op het werk te lang aan de computer te moeten zitten... En als je 5 dagen niets moet/kan doen, heb je ...
Voorbereiding Reacties: 5 30-6-2012 10:26:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...