Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kathleen
Onze mooiste dag... 06/09/08
Hallo allemaal! Ook mijn grote dag is achter de rug en het was FANTASTISCH! Ik heb er echt geen woorden voor. Trouwen is TOF ! Ik heb, nu enkele dagen na onze trouw, nog altijd een supergevoel, het kriebelt, ik ben superverliefd, we zijn samen bijna ...
Andere Reacties: 7 11-9-2008 20:44:39

Laura
Gewicht verliezen
Hey,Misschien een stomme vraag, maar ik heb gehoord dat je vanaf dat je je kleed hebt gekozen, maar 2 kilo ofzo nog mag afvallen... Klopt dit? Ik ben van plan om wat meer af te vallen en dit zal me niet lukken voor oktober (wanneer ik al mijn afsprak...
Andere Reacties: 9 11-9-2008 20:14:18

LIEN
fotolocatie
Hallobinnenkort trouwen we (4/10/08) in Gravenhof Torhout. Wij zijn nog op zoek naar een leuke fotolocatie daar dichtbij. We zouden graag een binnen en buiten locatie hebben omdat het weer hier zo moeilijk te voorspellen is.Jullie zouden ons een gr...
Andere Reacties: 1 11-9-2008 20:02:14

Kelley
Wie nog 20-09-2008?
Hallo bruidjes,Na een jaar voorbereidingen komt onze grote dag er stilletjes aan. Wie trouwt er nog op 20 september? Wij duimen in ieder geval dat we goed weer hebben.groetjes
Andere Reacties: 8 11-9-2008 18:17:03

vanessa
ontbijtservice brugge gezocht
dag damesik ben op zoek naar een ontbijtservice die in brugge leverdwil men man verassengroetjes vanessavanessa.van.de.putte@telenet.be
Andere Reacties: 2 11-9-2008 18:11:02

Hennebel
Linea Raffaelli
Toen ik mijn kleed van LR gaan kiezen ben, was het net iets te klein. De verkoopster twijfelde of ze 1 of 2 maten groter moest bestellen. Ik vroeg haar om niet te groot te gaan, omdat alles dan veel ruimer en dus ook lomper zou zitten. Nu ga ik vo...
Andere Reacties: 9 11-9-2008 11:51:49

Kay
@ CIndy Trouwringen gekocht
Ja& cindy op de uwelijksbeurs zijn er kortingen .Maar ik denk wel dat je ze dan daar moet kopen.Groetjes Kayhtttp://guyenkay.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 1 11-9-2008 9:52:33

Patricia
Cadeau ouders: een must?
Dames, ik ben nog eens door onze kostenlijst aan het gaan (zien waar we kunnen schrappen), en ik stel me nu de vraag of een cadeau voor de ouders voorzien wel moet? Wij wonen al jaren niet meer thuis, onze ouders sponseren ook niet, dus ik zie niet i...
Andere Reacties: 8 11-9-2008 8:23:16

cke
tuinfeest /waterhoek
hoi, Onze eerste keuze is een locatie/zaal om een tuinfeest te kunnen geven.(omgeving limbug)maar tot nu toe hebben wij helaas nog niet veel opties gevonden. heeft hier iemand ervaring mee, of een leuke locatie? wat ons ook wel aanspreekt is de water...
Andere Reacties: 7 10-9-2008 21:35:27

Ellen
Paard & koets
Hey, Ik heb een vraagje en hopelijk kan iemand mij wel helpen; mijn vriend en ik trouwen op 27 juni 2009 en omdat wij echte paardenliefhebbers zijn zouden wij graag naar de kerk gaan met paard en koets. Wij trouwen te Destelbergen (in Oost-vlaanderen...
Andere Reacties: 6 10-9-2008 21:29:16

de
De hophoeve Affligem
Beste,Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de hophoeve in Affligem, we zijn deze zaal gaan bezichtigen en klonk allemaal veelbelovend...dus graag even jullie ervaringen...Ik kijk er naar uit jullie reacties te mogen ontvangen!GroetjesDé
Andere Reacties: 6 10-9-2008 17:40:57

sofie
kleed ontwerpen?
Heeft iemand een idee hoeveel het kost om een trouwkleed te laten ontwerpen? En waar dat kan in de buurt van Gent? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil dat graag laten doen (als het betaalbaar is) omdat ik precies weet wat ik wil en dat misschien n...
Andere Reacties: 6 10-9-2008 17:34:16

Sara
feestzaal De Muze, Heusden-Zolder
Heeft al iemand daar een feest gegeven, of al naar een feest geweest daar?Mijn vriend wil persé daar het feest geven, omdat zijn nichten daar zijn getrouwd en hij vond dat heel mooi. Ik ben er nog nooit geweest.En weet iemand hoeveel het kost? H...
Andere Reacties: 6 10-9-2008 13:13:48

M.A.
fotolocatie Kallo
Hey,in maart trouwen wij in Kallo en het trouwfeest zal doorgaan in Hof ten damme. ZIjn hier nog koppels die hun trouwfeest geven in Hof ten damme ? Heeft er iemand een tip als fotolocatie in de buurt van Kallo. Aangezien het hele gebeuren doorgaat i...
Andere Reacties: 2 10-9-2008 11:35:10

Kim
Fotolocatie regio Aalst
Heeft er iemand een idee regio Aalst om foto's te nemen? BedanktKim
Andere Reacties: 4 10-9-2008 10:54:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...