Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Chantal
Kleedje gekozen!
Vandaag heb ik m'n kleedje gekozen bij Prima Donna in Deerlijk. Heel vriendelijke mensen en een heel mooie winkel! Ik was super nerveus echt amai & spannend dat ik het vond :-p...m'n keuze is dan uiteindelijk gevallen op een kleed van Ian Stuart ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 3-10-2009 19:04:07

Stéphanie
Trouwjurk Cymbeline
Hallo allemaal, de kogel is door de kerk: ik kies wellicht voor het kleed Cassie van Cymbeline. Zijn er nog mensen die dit kleed hebben gekozen, of wat vinden jullie ervan?Alvast bedankt voor jullie reacties.Grtjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 2-10-2009 20:02:54

deborah
bruidswinkel omgeving geraardsbergen
hoi hoiiemand ervaring met de bruidswinkel mode show in geraardsbergen?? zijn er nog andere bruidswinkels in die omgeving die de moeite waard zijn?ik trouw pas in 2011, dus nog tijd genoeg, maar wpou toch al eens rondhorenmercikes :)Deborah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-10-2009 10:44:44

Yvette
trouwfeest
Hallo,Wij zijn vorig weekend getrouwd. Graag wil ik bij deze alle mensen die van ons trouwfeest zo een mooie dag hebben gemaakt bedanken en ook voor de mensen van boetiek Lief nog een extra bedankje voor alle goede zorgen.Inge
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 1-10-2009 21:00:40

véronique
winkels
Hallo,Ik wil al graag op zoek gaan naar een trouwjurk. Maar zou graag eens horen welke ervaringen jullie hebben met bruidswinkels in de buurt van heist op den berg?.groetjes,Véronique10 juli 2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 1-10-2009 20:08:14

Chantal
Kleedjes Passen!
Gaat zaterdag kleedjes passen :-) hihi super gewoon! Kijk er zo hard naar uit...ma ben wel bang dat ik echt niet ga kunnen kiezen, ik ben zo'n eeuwige twijfelaar :-$...We zien wel natuurlijk!Chantal17/07/2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 1-10-2009 18:43:17

Keshia
Tijd genoeg voor trouwjurk?
Hallo.Op 17/07/2010 gaan we trouwen. Jammer genoeg kan ik niet voor eind november gaan kijken voor een trouwjurk. Zou ik dan nog tijd genoeg hebben? Ik ben namelijk heel mager, dus er zullen veel retouches moeten aan gebeuren.Groetjes Keshia
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 1-10-2009 14:24:40

Inge
winkel trouwjurk
Hoi,Weet iemand waar ik een winkel kan vinden die het merk forever bridals heeft? Ook iemand nog ideeën voor andere winkels in de provincie Antwerpen die vriendelijk zijn en veel geduld hebben? Heb nl geen enkel idee wat voor trouwkleed ik zou w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-9-2009 19:44:07

Inge
winkel trouwjurk
Hoi,Weet iemand waar ik een winkel kan vinden die het merk forever bridals heeft? Ook iemand nog ideeën voor andere winkels in de provincie Antwerpen die vriendelijk zijn en veel geduld hebben? Heb nl geen enkel idee wat voor trouwkleed ik zou w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 30-9-2009 19:44:06

Deborah
Trouwjurk kiezen...
Hey dames!Ik ben al volop het internet aan het afschuimen op zoek naar een kleed dat ik heel graag zie en ik ben er al enkele tegengekomen enzo... wat ik eigenlijk wil vragen is : hebben jullie eerst op het internet of van ergens anders een kleed gek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 30-9-2009 16:18:36

Charlotte
Moniek Gheysen
Heeft er iemand ervaring met Moniek Gheysen, prijs? service? alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 30-9-2009 10:42:59

Jessica
Prachtige jurk te koop
Dag bruidjes,Ik ben vorig jaar in augustus getrouwd en het was een prachtige dag. Ik heb mijn kleed meteen laten reinigen en weggehangen. Nu hebben we een dochtertje en willen we wat plaats besparen, vandaar dat ik mijn jurk te koop stel. Het is echt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-9-2009 10:23:55

silke
prijs Leijten Creations
Hoi bruidjes in speweet er iemand van jullie in welke prijsklasse de kleedjes van Leijten Creations vallen? Ik heb er daar een paar mooie gezien van de nieuwe collectie.Alvast bedanktSilke27/02/2010
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 29-9-2009 15:09:42

Melissa
Trouwjurk te koop
Dag aanstaande bruidjes en andere, Ik verkoop mijn trouwjurk van augustus 2008.Is een witte jurk met 1 lichtpaarse bloem bovenaan en een ketting in het kleed verwerkt.Maat: 40.Merk weet ik niet meer.Prijs is te bespreken.Voor fotos, mail melissaaelbr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-9-2009 14:11:40

cindy
eerste pasbeurt
gisteren had ik mijn eerste pasbeurt bij couture maxims in aarschot,echt een aanrader de verkoopster neemt echt haar tijd en geeft uitstekend advies wat het beste bij je figuur past, kheb namelijk brede heupen!ik ben echt verkocht aan het model van m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 29-9-2009 12:29:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info