Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

cindy
feestzalen
Iemand ervaring met volgende zalen?-domein-molenhof roosdaal-brouwershof affligem-salons caelberg moorselVan al de zalen die wij zijn gaan bekijken bevallen deze ons het meest.
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 31-7-2008 9:15:29

Vicky
Feestzaal Lier
Hallo,wij trouwen volgend jaar in mei.Weet er iemand in Lier en omgeving een goede , niet te dure feestzaal? Tis enkel om een drink te geven en geen avondfeest.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 30-7-2008 21:45:42

de
GEZOCHT Feestzaal regio Antwerpen - Oost Vlaanderen
Hallo Allemaal,Ik ben opzoek naar een geschikte locatie qua feestzaal en dit in de omgeving van E40 (gent-Brussel) of E19 (Gent-Antwerpen) daar m'n vriend z'n familie van Antwerpen is en die van mij van de kust, daarom ben ik opzoek naar een betaalba...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 30-7-2008 11:35:20

Patricia
Resto in Gent voor lunch
Omdat we net voor de middag trouwen in Gent en de foto's in de namiddag nemen in het centrum, zou ik liefst 's middags lunchen met de ouders in Gent. Maar: ik heb niet veel zin om helemaal opgedirkt midden in een brasserie te gaan zitten terwijl iede...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-7-2008 9:53:59

wendy
feestzaal vlaams brabent
fiogf49gjkf0dhallo,ik heb een vraagje...Heeft er iemand ervaring met de feestzaal Aulnenhof in Walshoutem. Of de Beekhoeve in Neerlanden?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 29-7-2008 20:22:19

Annemie
De Vlaschaard Hulshout
fiogf49gjkf0dHoi allemaalHeeft er iemand van jullie ervaring met feestzaal de Vlaschaard. Mijn vriend en ik zouden er ons huwelijksfeest willen organizeren en hebben een optie op de zaal genomen. Goed idee?Bedankt voor jullie reacties!!GroetjesAnnemi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 29-7-2008 12:13:19

Andra
fotos feest de kapelhoeve in turnhout?
Hey, is er iemand die paar sfeerfotos heeft van zijn feest in de kapelhoeve in turnhout? We zouden graag zien hoe de zaal eruitziet tijdens een feest, helemaal aangekleed en versierd, en met volk erin ;-) is toch anders dan leeg hé.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-7-2008 22:03:08

Andra
feestzaal nilania in nijlen
fiogf49gjkf0dHey bruidjes, iemand ervaring met feestzaal nilania in Nijlen?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-7-2008 15:08:59

Ellen
Feestzaal / Mechelen
Hallo,Wij zijn op zoek naar een zaal voor ons trouwfeest. Graag in Mechelen en indien het daar gaat met een walking dinner.Iemand ervaring met feestzalen in Mechelen?groetjes Ellen
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-7-2008 12:33:47

Karen
Feestzaal in Oost-Vlaanderen
Hallo iedereen! Mijn kleine zus gaat volgend jaar trouwen en is op zoek naar een feestzaal in Oost-Vlaanderen, liefst onafhankelijk van catering... Heeft er iemand leuke tips? We zijn vooral op zoek naar iets origineels zoals een oude schuur ofzo...A...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-7-2008 10:46:38

Sarah
feestzaal buurt van Merelbeke
HalloWe zijn begonnen naar de zoektocht naar een leuke feestzaal voor onze trouw.En daarbij hadden we graag jullie hulp gehad.We zouden trouwen in Merelbeke en zoeken daarom een feestzaal in de buurtKan iemand ons zijn ervaringen delen?En hoelang op ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 27-7-2008 15:41:13

Liesbeth
Hof van welde
Hallo bruidjes in spe.Heeft er iemand positieve of negatieve opmerkingen over 't hof van welde in Nossegem?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 27-7-2008 13:49:10

Liesbeth
Hof van welde
Hallo bruidjes in spe.Heeft er iemand positieve of negatieve opmerkingen over 't hof van welde in Nossegem?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 27-7-2008 13:49:10

nathalie
Ik kan het niet meer aan
Ik trouw op 8 augustus, en ons feest zal doorgaan op zaterdag 9 augustus, binnen 2 weken dus.Vandaag moesten we naar de feestzaal gaan met de menu's en de tafelschikking/gastenlijst.De eerste keer dat we naar de feestzaal gingen hadden we al meteen d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 26-7-2008 17:53:17

Liesbet
walking dinner?
Dag allemaal, Voor ons avondfeest twijfelen we nog tussen tussen een walking dinner en een buffet.We kozen aanvankelijk voor een walking dinner, kwestie van niet een hele avond aan tafel te moeten zitten. Maar van vele mensen hoor ik de bemerking dat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 25-7-2008 18:25:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info