Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
Witte kanten ballerina's
Weet iemand waar je witte kanten ballerina's kan kopen aan een schappelijke prijs ?
Kledij - Accessoires Reacties: 8 4-1-2015 21:47:45

Sofie
wel of niet voor de kerk (priester of diaken)
dag iedereen, Wij moeten nog beslissen of we al dan niet voor de kerk willen trouwen. Nu zijn we van gedachte dat dat niet hoeft voor ons. We gaan nooit naar de kerk en we zijn niet echt modelchristen. Ik vraag me gewoon af of we later spijt gaan he...
Ceremonie Reacties: 3 4-1-2015 20:50:04

Elena
's Graevenhof Schilde
Hallo, Zijn er mensen die recent naar 's Graevenhof zijn geweest? Wat was jullie ervaring? Wij overwegen om onze feest (walking dinner) voor +- 250 mensen daar te doen. Ik ben er geweest in 2007 en toen was het top, maar het is ondertussen bijna 8 ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-1-2015 20:38:13

Elena
Help! zoek een kort, sexy kleedje!
Hallo, Ik ben opzoek naar een kleedje dat ik wil aandoen als wij uitgaan om onze trouw te vieren met beste vrienden. Ik wil een kort, sexy kleedje, maar ik ken geen winkels die "zo'n speciale" (lees extravagante)  kleedjes verkopen. hierbij de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-1-2015 20:01:33

eline
iemand ervaring met transferpapier
Iemand die al is iets op kleding heeft gedrukt met een printer en transferpapier lukt dat goed of ? Wil zoiets in deze stijl maken http://www.pinterest.com/pin/299841287665998528/?s=4&m=e-mail
Voorbereiding Reacties: 6 4-1-2015 14:06:02

Marijke
Twijfel of ik het zelf zou doen, of laten doen.
Hey hey! Ik ben hard aan het twijfelen om mijn makeup zelf te doen maar zoals ik mezelf ken ga ik die dag te nerveus zijn en het misschien helemaal omzeep helpen enzo. Maar aangezien visagie mij altijd al geïnteresseerd heeft doe ik al jaren aa...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 4-1-2015 5:38:26

kristof
mix openingsdans
Hoi, Heeft er iemand een idee waar je leuke openingsdans-mixen kan terugvinden of laten maken? Liefst één die met een traag nummer op gang komt en dan onderbroken wordt, etc... Enkele nummers mogen desnoods ook, zodanig we zelf kunnen gaan ...
Openingsdans Reacties: 2 3-1-2015 23:03:42

joke
Live bandje - welk budget?
Wij zijn op zoek naar een bandje voor tijdens ceremonie en receptie met een voorliefde voor muziek uit jaren 60 en 70 of in dergelijke stijl zoals The Beatles, Fleetwood Mac, The Lovin' Spoonful, Rolling Stones, Marvin Gaye, Bob Dylan, Beach Boys, .....
Muziek - Live Reacties: 8 3-1-2015 22:44:13

Jens
Zoektocht trouwkleed
Hey! Ik zou binnenkort de zoektocht naar mijn kleed beginnen, maar zou eigenlijk willen wachten tot de nieuwe collectie er is. Heeft er iemand een idee wanneer dat ongeveer is ?  En hoelang op voorhand moet je gemiddeld bellen voor een afspraak...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-1-2015 22:27:10

annouck
Saxofonist
Hoi iedereen,Voor de receptie zouden we het reuze vinden als er iemand live muziek kan maken, met grote voorkeur voor een saxofonist..Kennen jullie iemand die jullie hiervoor aanbevelen? (deze persoon moet het zien zitten zich te verplaatse...
Muziek - Live Reacties: 6 3-1-2015 21:56:19

annouck
Bruidsmake-up en/of kapsel regio Zemst gezocht
Hoi dames,Kan iemand aan kapper/kapster aanraden + iemand voor bruidsmake-up? (als de 2 in 1 persoon gecombineerd zijn, lijkt me dat helemaal geweldig :) Nog meer fijn zou het zijn als deze persoon aan huis kon komen maar dat is een m...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 3-1-2015 21:51:32

annouck
Persoonlijke viering
Hallo medebruidjes,Ik ben volop op zoek naar inspiratie/aanpak voor een 'eigen' viering, die we in beperkte kring zouden houden op onze trouwlocatie zelf. Ik zou zo veel mogelijk willen laten invullen door vrienden, getuigen, onze geloftes...
Ceremonie Reacties: 2 3-1-2015 21:48:57

anke
rode loper
Hallo, Wij zijn nog opzoek naar een rode loper. Weet er iemand waar je deze kan kopen of heeft er iemand van jullie die hun rode loper verkoopt?
Ceremonie Reacties: 3 3-1-2015 21:41:43

kim
doedelzakspeler
wij zijn op zoek naar iemand die Amazing grace kan spelen op doedelzak en die dit zou willen doen in de kerk tijdens de intrede.
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 3-1-2015 21:03:13

Meggie
Ford Mustang
Hallo iedereen,Wijzelf zullen als koppel in een ford mustang gereden worden door een vriend van ons. Omdat we nog geen vervoer hebben voor onze suite, zouden we het wel leuk vinden om nog 5 van deze wagens te vinden tegen, evt een klein(er...
Ideeën Reacties: 1 3-1-2015 20:55:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...