Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Dorien
Kunenn we nog iets doen?
Wij trouwen pas volgend jaar, maar ik heb graag dat alles op tijd gepland wordt :-) Wat is al ok? -feestzaal middagdiner + dansfeest -ceremoniemeester -fotograaf -vervoer (volgende week gaan kijken naar de bus en hopelijk ineens vastleggen) -kerk en...
Voorbereiding Reacties: 14 28-6-2012 9:35:14

Hanne
Misboekje
Binnen 8 dagen is het zover, maar heb nog heel wat te doen. Onder andere mijn misboekje is nog niet af. Ben nu aan't nadenken over een bedanktekstje voor achteraan in het boekje, maar ik heb geen idee wat ik er juist wil/moet zetten. Iemand een idee?...
Voorbereiding Reacties: 3 28-6-2012 9:18:26

Stefanie
Nog een maand!!!
Wauw, over een maand is het al zover!! Ik moet eerlijk zijn, de zenuwen beginnen toch wel te komen als ik er bij stilsta :) Maar qua alles regelen is alles wel in orde. Eindelijk kunnen we stilaan aan de details beginnen (misboekjes afprinten + niete...
Voorbereiding Reacties: 10 28-6-2012 9:03:42

heidi
huifkartocht
hallo, ben nu op het idee om de dag dat we trouwen een huifkartocht te maken samen met de kids. Na de trouw zouden we samen komen om iets te drinken en te smikkelen en nadien zou ik een tochtje willen maken met de huifkar. Wat denken jullie van het i...
Voorbereiding Reacties: 2 28-6-2012 7:42:21

Marijke
Bruidjes voor 04|08|2012 ...?
Hallo allemaal bij deze wou ik eens graag informeren naar de stand van zaken bij de trouwers op 04|08|2012. Hoe ver staan jullie al?  Waar trouwen jullie allemaal omdat dit blijkbaar toch wel een "speciale" datum... Wij trouwen in Maasmechelen v...
Voorbereiding Reacties: 6 27-6-2012 22:57:10

Ann
Ceremoniemeester
Hey beste bruidjes, Wij zijn volop bezig met de eerste voorbereidingen voor onze dag! We hebben zojuist een eerste gesprek gehad met Luc Boulanger. Heeft er iemand ervaring met hem als ceremoniemeester? Aanrader of toch eerder afknapper?? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 27-6-2012 21:51:15

Silke
Alternatieve plechtigheid
Vraagje voor de mensen die ook niet voor de Kerk huwen maar wel een (alternatieve) plechtigheid/ceremonie houden. Uiteraard zijn ALLE meningen, tips en dergelijke van gelijk wie welkom!! Wij hadden in eerste instantie gedacht om om onze plechtigheid...
Voorbereiding Reacties: 7 27-6-2012 20:46:39

Jolien
Grootouders in Suite?
Hallo, We hebben een probleem ivm de suite! We hadden afgesproken dat we geen grootouders mee in de suite namen omdat Sven zijn grootmoeder haar man is overleden en langs de andere kant is de grootvader zijn  vrouw overleden en dan zouden deze...
Voorbereiding Reacties: 12 27-6-2012 19:30:12

sophie
drukker hangt mijn voeten uit!
Hey bruidjes, met nog 16 dagen op de teller begint mijn stress en bridezilla niveau echt boven alle peil te zitten vrees ik. En onze drukker hangt zo danig mijn voeten uit pfff! Effe schetsen: Onze misboekjes waren al klaar eind maart. Ik die binnen ...
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2012 15:27:31

Caroline
Speech en bedankjes
Hallo Bruidjes, Met nog 51 dagen op de teller en zo goed als alles geregeld begin ik toch al wat zenuwtjes te krijgen. Alles is zo goed als in orde, gisteren de kleedjes van de bruidskindjes naar de naaister gedaan voor de versmallen. En enkel druk...
Voorbereiding Reacties: 0 27-6-2012 14:52:50

Sara
voorbereidingen beu
mede bruidjes, het is zover. ik ben de voorbereidingen zo beu en het is nog maar het begin van de drukken maanden :-( Laatste weken hebben we in de week 1 a 2 afspraken staan of dingen te doen en in het weekend ook nog eens een hoop. En ik begin het ...
Voorbereiding Reacties: 12 27-6-2012 14:21:19

Lilabluestar
Geweldige vrijgezellendag!
Dag trouwertjes, afgelopen zaterdag had ik mijn vrijgezellen en zoals de titel al aangeeft was het echt een geweldig leuke dag! Twee weken geleden kreeg ik mijn eerste opdracht: ik kreeg een grote glazen bokaal met allemaal kauwgomballen in en ik mo...
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2012 14:07:08

Fairytale
Balonnen / balondecoratie
Hoi, Waar hebben jullie balonnen gehaald of besteld? Wat gebruiken jullie in de kerk, balonnen of bloemenstukjes? Grtjes.
Voorbereiding Reacties: 3 27-6-2012 13:05:05

Emy
menu's - andere benaming voor dessertenbuffet
Hey Ladies (& gents) Heb even een snelle vraag (en hoop op enkele snelle suggesties) maar allereerst: AAAAAAAAAAHHHHH!!! nog maar 2 dagen op de teller! Zaterdag is het zover... Maar dus, mijn menu's: ik heb allemaal mooie benamingen voor de ge...
Voorbereiding Reacties: 13 27-6-2012 10:32:38

Serena
m&m's
Zijn er nog koppels die gepersonaliseerde m&m's besteld hebben?Nog om zelf in te pakken. Welke zakjes/doosjes/buisjes/... gebruiken jullie?
Voorbereiding Reacties: 7 27-6-2012 10:09:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...